Haha ja van februari tm april zal het een drukke tijd worden met allemaal ikkeben baby’s.
In je zwangerschapsticker staat trouwens een klein spelfoutje Liske. Er staat op komt. Dus de s mist.
Groetjes,
Sandra
Haha ja van februari tm april zal het een drukke tijd worden met allemaal ikkeben baby’s.
In je zwangerschapsticker staat trouwens een klein spelfoutje Liske. Er staat op komt. Dus de s mist.
Groetjes,
Sandra
Maar eh hebben we dan tig meldplicht topics of mogen ze zich allemaal in hetzelfde topic melden??
Groetjes,
Michèle
Sandra, ik weet het, Mriek heeft me er ook al eens op gewezen. Slordig he!?
Ik ga er tzt wel even iets aan doen, heb er nu geen zin in.
liefs
Kan gebeuren, maar ik wist niet dat je het al wist. Dus dacht ik meld het even
Hihi dat is een goede om over na te gaan denken Michelle
Groetjes,
Sandra
Ik moet morgen voor Nora ook een nieuwe maken, dus dat doe ik dan in 1 keer.
Tja, het wordt wel onduidelijk of iedereen zich gemeld heeft met 1 meldplicht topic, natuurlijk! Maar ja, er hoeven niet bij iedereen zulke verhalen op als nu bij Rainbow natuurlijk!
We regelen het tegen die tijd wel! (dat denk ik voorlopig even over alle voorbereidingen op de komst van de volgende )
liefs
quote:
Maar eh hebben we dan tig meldplicht topics of mogen ze zich allemaal in hetzelfde topic melden??Groetjes,
Michèle
Ieder kindje is uniek dus iedereen een aparte meldplicht…
Enne waar is onze militair Rainbow?? Gnagna…
Gewijzigd door - mini-boy op 15 Sep 2010 14:32:28
Ik moest er idd ook wel erg om lachen zoals Rainbow het gisteren omschreef bij het melden
Groetjes,
Sandra
Hahaha…
Private Rainbow… report for duty…
Nou, ze heeft zich vandaag is verschillende topics gemeld, dus ze zal nog niet aan het puffen zijn.
liefs
REPORT TO BASE! Nee hoor, ik voel NIKS. Geen enkele rommeling ofzo. Ben net gewoon WEER gaan winkelen (een mens moet wat) en dadelijk ga ik Eva ophalen. Daarna eten, maar ik zit nog zo vol van die kibbeling…ik krijg niks weg vrees ik. BURP.
Ik denk dat we beter voor iedere mama een nieuw meld-topic kunnen openen, want die van Miniboy was al heeeel lang en die van mij wordt misschien ook lang qua wachten? En anders zitten we hier straks met 150 pagina’s en zien we niet meer welke mama zich nu meldt en hoe het gaat! Lijkt mij dan he?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja Rainbow… je mag van mij nu ook wel bevallen, zolang dat maar niet betekend dat we allemaal EERDER gaan bevallen… want ik ben er nog niet klaar voor, aangezien ik na jou ben…
Pff lijkt wel een attractie… Ik ben na jou aan de beurt… !!
Liefs, Melanie
Oke dan allemaal een eigen topic
@ Rainbow je maag zit klem he dus niet te veel snoepen
Groetjes,
Michèle
He, ho captain Rainbow!
Die lichte krampjes zijn niet ineens heftiger geworden vannacht toch??
Meldplicht!!!
Je darmen moeten leeg hé voor de bevalling en anders tijdens de bevalling gnagna… hoezo genant. Tja ik zit aan die kibbeling te denken … oh man ik durfde steeds minder dingen / en hoeveelheid te eten in de hoop dat er niet zoveel in die darmen zou zitten …
Rain(BOY) ook ik vind dat je ons niet te lang moet laten wachten… dus lanceer die handel.
Hmmm… ik wil geen onrust zaaien, maar normaal is Rainbow rond deze tijd wel online geweest hoor… Zou het dan zo’n korte meldplichttopic worden??
liefs
Rainbow zat gewoon met Eef bij opa en oma! En heeft vanmiddag gewoon een stuk gewandeld. Niks aan de hand ladies! Ik dacht al: ooooo, als ik niet reageer dan denken ze dat ik aan het puffen ben! Dat zeiden we bij Miniboy ook altijd meteen he?
Ik had wel een beetje krampjes gisteravond, maar die zijn nu helemaal weg! Mijn vriend hoopt ook dat ik eerder beval, hij kan niet wachten. Ik heb nog geen haast, al ben ik wel erg benieuwd! Mijn moeder zei nog: durf je nog wel te komen? Ik moet toch 40 minuten rijden. Ja, hoezo? Ik ga de komende weken echt niet thuis zitten wachten…Ik ga niet meer shoppen in Amsterdam natuurlijk, maar ik wil wel af en toe ons huis verlaten! Toen ik over de datum liep met Eef, was het heeel warm. Dat was 30 augustus. Toen wilden mijn vriend en ik nog gewoon naar Katwijk! Dat we dat überhaupt dachten te gaan doen, beetje vreemd als je al zooo ver zwanger bent. Zou ik nu niet meer in mijn hoofd halen. Die nacht begonnen de weeën, dus ik heb het strand niet meer gezien! Wel de ondergaande zon vanuit mijn ziekenhuisbed, met Eva naast me in een kuipje!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Spannend Rainbow! Precies bij 38+3 (zolang jij nu dus zwanger bent) begonnen mijn weeën met Erik. Niet heel relevant voor jou, maar het viel me op
Groetjes,
M
Bij mij met 38+4 begon mijn inleiding. Met 39 precies was Morgan er. en ik zeg nog steeds 1-10 is je kleine man er
Oh ja bij mij vroeg de chauffeur van de bus met 5 maanden al of ik van plan was in zijn bus te bevallen. Ik hoop het niet zei ik nog. Ben pas 5 maanden. Toen werd ie wit en werd ie stil en alle (oudere) dames in de bus begoonenn meteen te aahheen en ooohheen en is het er wel 1 en bla bla bla en ik dacht alleen en bedankt he vriend.
Groetjes,
Michèle
Ik zal geen onrust meer zaaien… Groot gelijk dat je lekker op stap gaat. Ik ben met 41+4 dagen nog naar de verjaardag van mn nichtje gegaan. Normaal 5 kwartier rijden, toen 2,5 uur in de auto omdat we helemaal vaststonden! Blij dat de weeen toen niet begonnen. De volgende dag wel namelijk…
Geniet lekker van je vrije dagen, ga er maar gewoon op uit! Ik begin pas te piepen als ik je om 10 s avonds uur nog niet heb gezien…
liefs