Ik vind dat Rainbow

Ze zou zich idd elk uur moeten melden Michèle… hahahaha

Liefs, Melanie

En… is het water gebroken om kw v 5.
Ben benieuwd weer…

Gr Patries

En ik meld me weer…zonder baby! Ik ben gisteren echt zo naar bed gegaan met het idee van: zou het dan toch? Maar we hebben heerlijk geslapen, het zette niet door. Vanmorgen heb ik inderdaad uitgeslapen, Eva was naar het kdv. En nu zit ik hier te wachten tot mijn pistoletje warm is, haha. Ik heb wel vanochtend weer van dat slijm gezien, deze keer was het echt rood bloed, maar wel maar een beetje en ik hoef daar verder geen actie op te ondernemen. En nog steeds die pijn in mijn rug. Ik doe het maar wat rustig aan. Vandaag denk ik niet dat er echt iets gebeurt, maar ik denk niet dat ik ons kereltje nog dagen lang binnen zal houden! Maar je weet het niet he? Hoe dan ook: er zijn duidelijke tekenen, maar er is nog geen alarm! Hihihi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ach meid morgen beginnen de dwaze dagen pas enne de dag erna is het al 1-10 he

Maar eh ons niet zo laten stressen hoor

Groetjes,

Michèle

Nu kun je nog uit slapen Rainbow!

Maar je moet je wel eerst even melden!
Ik elke keer kijken op je hyves of er al een reactie stond!!

Liefs, Melanie

Sorry dat ik me niet eerder gemeld heb. Ik was wel vroeg op om Eef op weg te helpen, maar ben daarna weer terug gegaan naar mijn nestje. Tot half 11. Hmmm! Maar zal voortaan metéén de computer opstarten hoor!

ja ik zie het rainbow je bent 2 dagen overtijd
kom op knal m eruit! You go Girl!!!
heb niet alles gelezen de laatste dagen, maar heb je inmiddels al wel een weeerig (snapje?) gevoel?

Mijn water heeft me in de steek gelaten

Gr, danielle

oehhhh spannend!
nou we wachten rustig (ahum) af hoor.

liefs,
Rinske

Nog niet??? Jemig. Kleine knul, de spanning wordt ondraaglijk.

Kom eruit!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Waarom komen die baby’s tegenwoordig iedere keer overtijd zucht
Eeerst mini-boy nu jij weer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nog niet !!!

Ik vind het nu echt wel de hoogste tijd worden hoor. Met alle signalen dacht ik die komt wel vannacht. Had net een bespreking en het eerste wat ik daarna deed was hier weer kijken. Maar helaas…

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Jeetje dames, jullie zijn me een partij ongeduldig zeg, kom elke keer niet meer bij als ik jullie berichtje lees!

Spanning voor ons, interesse voor Rainbow, vermaak voor Malawimama… Er is voor iedereen wel iets te halen uit dit topic!

Maareh… tegn de tijd dat ik een meldtopic krijg, moeten we met zn alleen maar uitgaan van 42 weken hoor… Was bij Nora ook en heb me na de laatste 4 weken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten voorgenomen bij de volgende maar van 2 weken extra uit te gaan. Weet niet of me dat tegen die tijd ook nog lukt, maar anders duurt het zo lang en ben je op een gegeven moment alleen nog maar aan het wachten, das ook niks natuurlijk!

Maar ja, je leeft gewoon mee en voelt toch de spanning van zo’n bevalling weer aankomen, he…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Jaa stuur ons ff een smsje hahahahaha!!

Ik heb al met Michèle afgesproken dat wij gaan twitteren…we melden toch een paar keer per dag wat we aan t doen zijn… (sorry vandaag niet)… dus tegen de tijd dat ik mag bevallen, meld ik wel dat ik weeen heb… en zo houdt Michèle jullie op de hoogte…

Liefs, Melanie

Nog niks lees ik wel. pfff spannend hoor.
Nou dan vanavond maar! Of nu?!??!

quote:
Ooooo RAINBOW WAT MAAK JE HET SPANNEND!!! GRRRRRRRRR

Ik ben zoooo benieuwd naar je kereltje: schiet op meid!!!
Ik zal je hyves ook nog in de gaten houden,
kun je anders niet gewoon ffkes een sms’je sturen als
ie op je buik ligt

Of zet het op Twitter (als je dat hebt natuurlijk )
Is veel sneller dan iedereen een sms te sturen…

Groetjes van Sascha en Senne

quote:
Jaa stuur ons ff een smsje hahahahaha!!

Ik heb al met Michèle afgesproken dat wij gaan twitteren…we melden toch een paar keer per dag wat we aan t doen zijn… (sorry vandaag niet)… dus tegen de tijd dat ik mag bevallen, meld ik wel dat ik weeen heb… en zo houdt Michèle jullie op de hoogte…

Liefs, Melanie

ff off-topic… mag ik jou toevoegen op twitter???
Weet ik ook als 1 van de eerste dat je bevallen bent…

Groetjes van Sascha en Senne

@ Melanie hoef je geen sorry voor te zeggen

Ha ha ha straks is half ikke ben ook op twitter te volgen

Groetjes,

Michèle

Dames, dames…weten jullie dan niet dat ze officieel spreken van OVERTIJD bij 42 weken? Je bent OP TIJD bij 38 tot 42 weken, dus ik ben gewoon op tijd, hahaha. Lees maar na! Is trouwens iets wat iedereen denkt hoor, dat je bij 39 weken bv te vroeg bent en bij +40 over tijd loopt, maar officieel is dat dus niet zo. Neemt niet weg dat ik nu ook wel denk: kom op, kom maar! Ik kan moeilijker lopen nu omdat de buik enorm aan mijn rug trekt en ik toch nog steeds rugpijn heb…Ik ben vandaag zelfs de deur niet uit geweest, wat NIKS voor mij is! Enne…over dat SMS-en: ik had bij Eva zo veel mensen die ik iets moest laten weten, dat ik me suf SMSte en eigenlijk wilde ik toch eerst even bijkomen…Hihihi. Maar ik heb al gezegd dat ik desnoods aan mijn mannetje vraag of hij hier DIRECT of in elk geval SNEL een berichtje plaatst! Twitteren doe ik namelijk nog niet en mijn Hyves is misschien ook niet zo snel up-to-date? Hoewel ik daar vorige keer alweer héél snel op zat! Komt goed hoor, jullie zullen niks missen!