Ik vind dat Rainbow

Oeeeeee, die kwart voor vijf (wat grappig, dat tijdstip) ZOU kunnen. Vanmiddag tegen een uur of vier kreeg ik opeens rommelingen. Ik ging naar de wc en veegde wat rose slijm weg? Ik kan me niet herinneren van Eef dat dat een teken was? Ik wilde met Eva even op pad, maar ik durfde niet meer! Toen hebben we lekker TV gekeken. Ik had wat steken, maar die zijn weg. Nu alleen wat pijn onder aan mijn rug…zo’n zeurpijn…Zou het nu dan toch? Ik heb die rugpijn al wel eerder gehad en dat was loos alarm…Maar ja, nu ben ik 40+1 en zijn de dingen toch anders he? Ik ben erg benieuwd, het wordt misschien een korte nacht!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh rainbow wat spannend!!!
Zou zeggen dat dat echt wel DE tekens zijn dat er wat begint.
Heeeeeel veeeeeel sterkte en zet 'm op…

Gr Patries

Oh meid spannend. Misschien is dit wel het begin…
Succes dan he. Moet morgen werken, maar zal proberen ikkeben in de gaten te houden.
En je weet het he pff pff pff pff pff pfffffffffffff (ofzo iets, haha)

Lilypie Pregnancy tickers

HUP schiet op naar bed!
Vanaf kwart voor 5 word het een lange dag voor jullie

Gr, Danielle

Roze slijm? Slijmprop verloren!!!
Maar dat wil nog niks zeggen. Dan kan het nog makkelijk een week of nog langer duren…

EN IK WIL ZO GRAAG DIGITANTE WORDEN!!!

Groetekes, Sje

Hihi… ik krijg ook de kriebels… denk toch echt dat jij dit weekend niet haal met je buik hoor maar dat je dan al lekker lig te genieten van jullie mooie jongen met een bos donker haar, en kuiltjes in zijn wangen

Ga even 10 keer de trap op en neer … dan komt de kleine vanzelf

Oooooooooowwww… dat zijn volgens mij wel tekens!

Duimduimduimduim… ik hoop dat jullie morgen je mooie mannetje in jullie armen kunnen houden!

Groetjes van Sascha en Senne

Ja, slijmprop! Da’s het begin! Spannend. Ik was de slijmprop verloren rond etenstijd 's avonds en aan het begin van de nacht begonnen m’n weeën. Kan inderdaad ook nog goed langer duren, maar hoop voor ons allemaal dat het bij jou ook snel gaat

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

He 1-10 is een streefdatum he eerder mag ook

Groetjes,

Michèle

Zou er nog wat gebeurd zijn vanacht??

Groetjes,

Michèle

Oeeeeeeeeehhhh Ik lees het nu pas… Wauwwwwwwwwww wat spannend!!
Ben zooo benieuwd nu!

Liefs, Melanie

SPANNNENNDD :D:D

Ben zo benieuwd dat ik als eerste even keek toen ik op mijn werk kwam… erg hè?

Ja erg zijn we hè Sasha en Senne…

hahaha

Liefs, Melanie

Spannend… als je met zo’n bericht eindigt, en het is vals alarm, dan meld je je even zodra je wakker bent natuurlijk! Maarja… als je verlof hebt slaap je natuurlijk een beetje uit… Hoeoeoe spannend!

Liefs!

quote:
Ja erg zijn we hè Sasha en Senne..

hahaha

Liefs, Melanie

Wat super spannend.

Hoop echt voor haar (hihi en stiekem ook voor ons!!) dat het doorgezet heeft en ze van de kleine kunnen genieten.

Maar ja wie weet meld ze zich gewoon vandaag weer, we wachten het af.

Groetjes,
Sandra

Stiekem zie ik het ook zo gebeuren dat ze zich weer meld… maar we zullen zien… ik zal af en toe even op der hyves spieken of iemand toevallig al een berichtje heeft achter gelaten…

Liefs, Melanie

Kan ze zich niet elk uur melden??? Ik heb net in een record tempo een kamer staan verven en ren me rot naar beneden, nog niks te zien…

Groetjes,

Michèle

quote:
Stiekem zie ik het ook zo gebeuren dat ze zich weer meld.. maar we zullen zien.. ik zal af en toe even op der hyves spieken of iemand toevallig al een berichtje heeft achter gelaten..

Liefs, Melanie

haha, ja dat doe ik ook!