Ik vind dat Rainbow

ohja natuurlijk, oops! haha klopt maar toch 40 weken is hoe ze rekenen dus ben je 2 dagen VAAG overtijd. zo goed? en na 42 weken ben je echt 2 dagen OVERTIJD. mag ik een beetje mijn zin hebben? grapje!

@ Sascha en Senne: Je mag me wel toevoegen hoor op Twitter…
Melaniev1988

Liefs, Melanie

quote:

Ha ha ha straks is half ikke ben ook op twitter te volgen

Groetjes,

Michèle

Hahaha eerst hyves, en straks lezen we via twitter wat iedereen aan het doen is! Ik zie het zo gebeuren hahaha!

Liefs, Melanie

Ik ook hoor, de dames zijn er digitaal genoeg voor

Groetjes,

Michèle

Au, au, au…sinds 17.30 uur zoiets heb ik nu toch echt stevige buikpijn gekregen. Het komt in golven en gaat na een minuut of wat weer weg. Dat lijken mij weeën! Het is een venijnig en akelig gevoel, dat ik herken van toen met Eva. Verder voel ik me prima, maar de pijn begint nu toch wel te komen. Ik heb het idee dat het nu toch begonnen is, of in elk geval niet echt lang meer duurt! Spannend. Eng ook. Ik voel me toch wel raar eigenlijk. Gewoon, om wat komen gaat. Ik ben best een beetje bang…Maar wat gebeurt dat gebeurt en ik laat alles maar over me heenkomen. Als de baby vannacht/morgen komt, heb ik straks twee kindjes die op de 30e jarig zijn, 30 augustus en 30 september…

Opa heeft Eva net voor de zekerheid opgehaald, zodat ze lekker daar kan blijven. Ze was dolblij toen ze hem zag en vroeg meteen waar oma was. Dat ze daar is, geeft mij veel rust. Ze is heel graag bij opa en oma. Ze kan daar zolang blijven als nodig is.

Ik meld me niet meer meiden. Morgen meld ik me waarschijnlijk weer, als kersverse mama óf als wachtende mama. Of het allemaal doorzet weet ik niet, we gaan het zien! Duimen jullie voor me dat alles goed gaat en dat ik ons mannetje snel in mijn armen heb?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik wens je heelveel succes, mocht het zo zijn.
En wie weet is het wel kwart voor zes morgenvroeg.
Maar dat er iets gaat gebeuren is een ding dat zeker is.

Probeer nog even lekker wat te ontspannen en niet teveel aan de bevalling te denken en je misschien onnodig angstig gespannen te maken.

Boek, chocola, warm bad etc etc etc

Das een mooi streven meid twee kindjes op de 30ste. Ik hoop dat het doorzet joh enne je kan het.

Groetjes,

Michèle

Tja lezen doe je het niet meer want je meld je vandaag niet meer. Maar dit klinkt echt als weeen. Hoop voor je dat het doorzet, heel veel sterkte meis en je kunt het.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ooooh spannend rainbow! Dat klinkt als weeen, ja Ik wens je heel veel succes en sterkte, en ik duim voor je dat je jullie ventje heel gauw in je armen houd! Zet hem op, je kunt het!

Groetjes Anouk

Lieverd heel veel succes! Denk dat het idd nu wel begonnen is. Erg spannend weer.
Ga voor je duimen dat het een voorspoedige bevalling gaat worden.
Doe je best he meid en laat het idd maar gewoon over je heen komen, je kan er zelf toch niets aan doen. Die kleine man moet eruit.

Hoop morgen het goede nieuws te lezen!
Liefs

Lilypie Pregnancy tickers

Ook hier wordt heel hard voor je geduimd!

Ik hoop echt dat het doorzet en je je ventje morgen echt kan bewonderen!

You go girl!!!

Groetjes van Sascha en Senne

Jeetje meid, wat spannend! Ik ‘hoor’ gewoon aan de toon van je berichtje dat je flink wat pijn hebt. Het lijkt nu toch echt begonnen.

Heeel veel succes meis! Hoop voor je dat je morgen kunt melden dat je jullie kleine mannetje vast hebt.

Kom op!!!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Oh wat spannend rainbow, denk dat je inderdaad weeen hebt.
Ga heel hard duimen en denken aan je.
Doe je best, je kunt het, en zet (weet ik zeker) een
mooi menneke op de wereld.
Morgen optijd inloggen hier

Gr Patries

Oh lieve Rainbow, ik zit hier haast met een brok in m’n keel na je laatste bericht. Er klinkt zoveel emotie in door. Goed van je dat je het over je heen laat komen, da’s zeker het beste. Fijn dat Eva in goede handen is, kan je écht proberen te ‘ontspannen’. Zet 'm op meissie, je kan het. Ik ben zoooo nieuwsgierig naar jullie mannetje! Knuffel!

Groetjes,
M

Kippevel… tranen in mijn ogen…

Je kan het meis!! Denk aan je/jullie…

Oeefff Meidd wat spannend zeg!!!

Het lijken mij inderdaad ook weeën… Zet hem op!
Je kan het!!

En wat een heerlijk gevoel dat Eva even naar opa en oma is… Kun jij lekker rustig bevallen… Als je dat inmiddels al niet bent hihi!!

Liefs, Melanie

Hier staan de haartjes op mijn armen omhoog, en tranen in mijn ogen.
Vind het toch elke keer zo knap. (ook al heb ik het zelf ook gedaan, dat vergeet ik eventjes)
Heel veel succes, wat ontzettend vervelend dat ik morgen 6 uur weg moet. Maar 's avonds ga ik meteen kijken.

Succes, zet m op, laat je kleine grote man maar komen.

XxxBoukje

Lilypie First Birthday tickers

Hoe zou het met Rainbow zijn? Het was bijna het eerste waar ik aan dacht toen ik opstond vanmorgen. Ben zo benieuwd hoe het gaat!

Groetjes,
M

Ik ben net terug van Morgan wegbrengen en natuurlijk meteen kijken, maar ze houd het spannend geloof ik.

Groetjes,

Michèle

Ik ook gelijk even kijken na Senne d’r ontbijt… vind het zo’n wonder iedere x!

Groetjes van Sascha en Senne