Ik heb 'gewoon' een luie darm?

PFFFFIIIEEEEWWWWW!!!
Zo dat is er uit!!
Ik heb geen cystes!! Mn baarmoeder en eierstokken, alles ziet er perfect uit!!
Ik ben zooooooo opgelucht!!
En het mooie was, ze kon zien dat er nu een rijp eitje klaar ligt te wachten
Dus ze zei als je graag zwanger wil worden, moet je NU je gang gaan Hahaha!
Dus dat word vanavond klussen

Nu weten we alleen nog steeds niet wat het wel is, dus ik moet weer contact opnemen met de huisarts…
Dan moet ik denk ik bloed prikken ofzo voor controle op blindedarmontsteking?
Ik heb geen idee, maar we weten nu dus nog steeds niks.
Maar ik ben zoooooooooooooo blij dat het niet mn eierstokken zijn

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Fijn dat je gerustgesteld bent wat betreft je eierstokken! Gelukkig maar.
Hopen dat je er wel achterkomt wat er wel aan de hand is. Want die pijn moet ergens vandaan komen.

En veel plezier vanavond!

Groetekes, Sje

Fijn dat het je eierstokken iig niet zijn.
Veel plezier met klussen.

groetjes Ramona

Haha dankjewel dat gaat wel goed komen

Goed nieuws! Fijn joh. Hopen dat ze er wel achter komen wat het nu is. Fijne avond inderdaad!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
PFFFFIIIEEEEWWWWW!!!!!!!!!!! Zo dat is er uit!! Ik heb geen cystes!! Mn baarmoeder en eierstokken, alles ziet er perfect uit!! Ik ben zooooooo opgelucht!! En het mooie was, ze kon zien dat er nu een rijp eitje klaar ligt te wachten Dus ze zei als je graag zwanger wil worden, moet je NU je gang gaan Hahaha! Dus dat word vanavond klussen

dus volgende maand een topic bij het zwangerforum???

Groetjes,

Michèle

Nou k ga niet te vroeg juichen, ik hoop het, maar het is al 3 keer niet gelukt, dus waarom zou t deze keer wel lukken Maar toch hoop ik van wel hoor

He niet geschoten is altijd mis he

Groetjes,

Michèle

Wat een goed nieuws, wat ben ik blij voor je!!! Enne wel tegen je vriend zeggen dat ie raak moet schieten he?! Hij heeft immers ook gezien waar het eitje ligt en kan nu gericht te werk gaan

Wat fijn hanna! helemaal top!
en ik las net pas wat je eerder aan me vroeg; dat je dan voor niks naar de huisarts zou gaan.
bekkeninstabilliteit is niet niks en het kan je hele leven bepalen. Ik ken iemand die in een rolstoel zit en op de wachtlijst staat voor operatie omdat ze nauwelijks meer kan lopen. dit is NA de bevalling gekomen en er langzaam ingeslopen. mijn bekken worden nog onderzocht waarschijnlijk volgende week… en mocht daar uitkomen dat daar ontstekingen zitten door de instabiliteit is dat niet niks en dan staat me nog wat te wachten vrees ik.
laat daarom van je bekken een scan maken want mocht het een bekkeninstabiliteit zijn voel je dat in je onderbuik, liezen e.o. wat uitstraalt op den duur naar je benen onderrug e.d.
sterkte voor de rest van de onderzoeken! Ik ben echt heel erg blij voor jou dat alles binnenin goed is!

quote:
@MamavanRico: ik denk dat ik wel weet welke vergelijing je wilde maken hahaha!

Heel veel sterkte straks meid! Wel fijn dat je vriend ook mee gaat…

hahhaa

Zo hee dat is zeker niet mis! Dat heb ik verkeerd gelezen/begrepen meid! Sorry!
Ik bel sowieso morgen de dokter op natuurlijk, want ook al ben ik super blij dat dit het niet is. Ik weet nog steeds niet wat het WEL is en het kan nog steeds mn blinde darm zijn…
Ik vind het altijd zo vervelend dat het onderzoek na onderzoek is en niet eenmaal je in het ziekenhuis bent hoppa alles in 1 keer…
Maar ja, ik ben er dus nog niet, maar wel heel erg opgelucht

Wat een goed nieuws! Gelukkig dat er niets aan de hand is met je baarmoeder en eierstokken. Nu alleen nog ff verder zoeken wat het dan wel is…

Enne…veel plezier vanavond!

Jaja, ook al ben ik heel erg blij dat het niet mn eierstokken zijn, ik ben er nog niet
Ik weet nog steeds niet waar ik die pijn van heb, dus nu moet ik morgen WEER naar de dokter…
Ik ga zelf vragen of ze sowieso mijn blinde darm willen controleren, ondanks dat hij denkt dat dat het niet kan zijn…

Gewijzigd door - goudvisje20 op 20 Jan 2011 11:23:45

Wat super dat het je eierstokken niet zijn. Aan de andere kant wel vervelend dat ze niet weten wat het wel is. Hoop dat ze er snel achterkomen, want die onzekerheid is ook niks. Laat het in ieder geval iets onschuldigs zijn.

Groetjes,
Sandra

Gelukkig niets met je eierstokken! En een rijp eitje klaar…fijn te weten dat alles goed werkt! Wie weet is de klus geklaard…
En idd gewoon maar weer naar de huisarts, als je er nog steeds flink last van hebt wil je toch wel weten waar het nu vandaan komt.
De blinde darm ligt niet bij iedereen exact op dezelfde plaats, dus je huisarts zou het ook mis kunnen hebben… en als dat het wel is wil je daar toch ook niet te lang mee rondlopen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ja ik wil sowieso dat de dokter nu eerst die blindedarm gaat testen, dat zal ik vanmiddag zeggen.

Gewijzigd door - goudvisje20 op 21 Jan 2011 12:09:21

Hmmm naja daar word je ook niet veel wijzer van…
Mn blinde darm kan het niet zijn volgens de dokter. In December is er bloed geprikt om te kijken naar mijn schildklier. Die resultaten staan nog in de computer en als het mijn blinde darm zou zijn geweest hadden de leukocyten verhoogd moeten zijn. Dat waren ze toen dus niet. Dus kan ik geen ontsteking aan mijn blinde darm hebben. Daarbij komt dat dokters niet zo geloven in een chronische blindedarmontsteking. Daar zijn erg veel vragen en twijfels over.
Wat het wel kan zijn weten ze dus niet… Ik heb gewoon pijn in mijn buik en niemand weet waarvan…
Aangezien ik nu wel al 3 maand ofzo last heb van verstopping, heb ik daar wat voor mee gekregen. Zakjes met psylliumvezels die je moet oplossen in een glas water. 1 keer per dag en dan opdrinken en een normaal glas water er achter aan. Bah vieze troep
De dokter denkt dat de pijn hier ook wel weg zal komen, maar dat de verstopping gewoon later is gekomen dan de pijn (5 maand later ).
Ze denken dat ik een luie darm heb?? Nog nooit van gehoord
Dat die darm zn werk niet goed doet. Ik moet dit spul wat ik heb meegekregen heel lang blijven slikken om mn darmen weer optimaal te laten werken.
De pijn zou hierdoor dus ook minder moeten worden en uiteindelijk weg gaan. Nou ik ben benieuwd, het eerste glas met spul heb ik al weggewerkt, bah!

Nou, hopen dat het werkt. Luie darmen zijn inderdaad wel iets wat bestaat hoor. Ik duim voor je dat je snel van je pijn verlost bent!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zou het toch even in de gaten blijven houden hoor. weet niet of lui en spastisch hetzelfde is, maar anders heb je meestal toch niet continu pijn.
Ik heb een spastische darm en bij komt dat met diaree en Madelon heeft het ook maar die heeft indd ook verstopping.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers