Ik heb 'gewoon' een luie darm?

Zie je, maar goed dat je zelf gebeld hebt! Dat weet je dus voor toekomstige situaties waarin gezegd wordt dat ze je wel bellen. Niet afwachten en volgende dag gewoon zelf bellen!

Ik ga voor je duimen dat a.s. maandag gaat lukken!

Groetekes, Sje

Helaas kan ik maandag niet terecht, maar gelukkig was er woensdag ineens iemand uitgevallen en is er toch plek.
Ik moet nu woensdagmiddag 15.30 naar het ziekenhuis.
Ik vind het wel jammer dat ik nog zo lang moet wachten, maar ik heb in ieder geval een afspraak en er gaat wat gebeuren.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik ben blij voor je dat je nog redelijk snel terecht kan!! Toen er was geconstateerd dat ik kanker had, wilde die arts mij een half jaar laten wachten voordat ik geopereerd werd!!! Mijn vader was mee (hij schreef altijd alles op zodat ik het makkelijker kon onthouden en bovendien had mijn vader meer vrije dagen dan mijn man) en die heeft die man zowat over de afsprakenbalie getrokken toen hij begon over een half jaar wachten! Toen kon het ineens binnen 2 maanden!!! Ik hoop voor je dat ze wat vinden, zodat je wat aan de pijn kan doen, maar ik hoop wel dat het niks ernstigs is… Ik blijf je volgen… {{{Goudvisje}}}

Goed dat je zelf actie hebt ondernomen! Zo kom je tenminste ergens. Nou nog een klein weekje en dan weet je waar je aan toe bent.

Maak je in de tussentijd niet al te druk!

Knuffel!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Jammer dat het maandag niet kon, maar gelukkig is het niet veel langer daarna. Sterkte met wachten!

Groetjes,
M

Eindelijk een datum iig!
Wachten duurt altijd lang, maar heel veel sterkte!

Succes woensdag.

Danielle is geboren op 7-1-2010

Fijn dat je toch nog op korte termijn terecht kan.

Groetjes,
Sandra

Morgen naar het ziekenhuis en ik baal flink… Ik voel de pijn nu namelijk af en toe ook links Niet precies op de zelfde hoogte, maar als het mn eierstokken zijn, die zijn wat langer, dus hoeft het ook niet perse op dezelfde hoogte te zitten… De pijn is namelijk wel precies hetzelfde… Ik ben bang dat het straks in beide zit Gelukkig kan ik morgen al terecht…

Gewijzigd door - goudvisje20 op 18 Jan 2011 12:08:44

Sterkte nog even met wachten! Knuffel!

Groetjes,
M

Heel veel succes vanmiddag! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Ben best een nieuwsgierig Aagje namelijk…

Lieve Hanna, heel veel sterkte met de onderzoeken vandaag. hou je taai he! ik denk aan je!

Tuurlijk laat ik het weten
Ik zit al vanaf vanmorgen met hele erge zenuwen… Pfff…

ben je nou zenuwachtig voor die inwendige echo zelf? of voor de uitslag?
Want de uitslag krijg je volgens mij vrijwel meteen niet? ik bedoel… ze kunnen daarop zien hoe of wat dus neem ik aan dat je niet nog een week ofzo hoeft te wachten? Voor het onderzoek zelf moet je je niet te druk maken.
als het alleen een inwendige echo is tenminste.
voel je vrij weinig van hoor. ze doen daar een bubs glijmiddel op en ja… pff ik zeg maar niks meer… ik had een vergelijking haha maar goed niet grappig…
enfin… het is echt niet heel erg vervelend zo’n inwendige echo.
ik vind een uitstrijkje maken veel vervelender.

Heel veel succes meid! Hopelijk weet je snel meer!

Ik denk aan je!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Thanx allemaal
Nee mamavanrico ben niet zenuwachtig voor de inwendige echo, kan me totaal niet druk om maken… Maar inderdaad om de uitslag omdat ze dat inderdaad meteen weten en zeggen…
Ik hoop zo dat het meevalt, maar hou ook rekening mee dat t niet zo is
Over een half uurtje is mn vriend thuis, die gaat gelukkig mee…
Dan gaan we kwart voor 3 die kant op… Brrrr… zenuwen gieren door mn lijf…

Succes meid denk aan je

Groetjes,

Michèle

@MamavanRico: ik denk dat ik wel weet welke vergelijing je wilde maken hahaha!

Heel veel sterkte straks meid! Wel fijn dat je vriend ook mee gaat…

Het zal nu wel achter de rug zijn denk ik? Hoe ging het?

Groetjes,
M

Spannend, hoop echt dat het mee viel en er niet al te veel aan de hand is.

Groetjes,
Sandra