Hier is de achtergrond geel
en das toch echt niet de kleur van het streepje. Hahah
Maar zal inderdaad aan de instelling van je computer liggen, of de stand van het beeldscherm ofzo. Hier zie ik ze op de laptop wel, en op de computer niet.
En in het echt dus wel ![]()
MAAAR… om het nog ingewikkelder te maken: vandaag kwamen de testen die ik besteld had binnen.
Aangezien die van de kruidvat beide vaag positief waren ging ik er toch wel een beetje vanuit dat ik zwanger was.
En deze was hardstikke negatief! Hoe ik ook keek… niks te bekennen.
Nu weet ik het dus ook niet meer hoor.
Toch wel een beetje teleurgesteld. Maar daar kom ik wel weer overheen
want een beetje opluchting speelt ook wel mee, ontdanks dat ik er toch nog niet helemaal zeker van ben.
(verhaal met de nagels speelt toch mee, en het irritant vaak plassen, zere borsten en steken in mn buik… maar weet ondertussen ook wel dat je lichaam je natuurlijk gigantisch voor de gek kan houden.)
Wacht gewoon het weekend af of ik nou ongesteld wordt of niet. Heb nu nog een test liggen, dus als ik het niet wordt test ik zondag ofzo nog wel een keer. En anders is het gewoon jammer van waarschijnlijk mijn laatste kans op nog een kindje
. Want manlief blijft toch wel bij zn standpunt ontdanks zijn super lieve reactie toen de test positief leek.