...ik denk dat ik..... update toch niet

Hoi Suzsje.
Sorry, ik was gisteren na het plakken aan de carnavalswagen niet meer wakker of kon niet meer typen, maar ik bedoelde ook dat ik voor je hoopte dat je NIET zwanger bent.
Hopelijk krijg je snel uitsluitsel en kun je weer rustig verder.
Succes

Danielle is geboren op 7-1-2010

Oh lees dit spannende topic nu pas… maar zie ook 2 streepjes hoor bij beide. De ene wat vager dan de andere. Ze zeggen toch streepje is streepje en is zwanger. Geen streepje is niet zeker dat je het ook echt niet bent. Dus … durft bijna als leek te zeggen dat er weer een mooi wondertje aankomt. Super … en dubbel. Kan me dit heel goed voorstellen. Als het allemaal goed gaat en de kids zijn gezellig etc dan zijn de dagen te kort maar er zijn ook dagen dat je ogen op je knieën hangen, je huis een puinhoop is en je niet weet hoe je het rond moet krijgen. Dit heb ik met 2 kids al … maar komt goed meis… even nog op zijn beloop laten en na week weer testen dan moet je meer en duidelijker zien!!

Ik heb dit topic nu pas gelezen. Spannend. Ik zie heel licht een streepje, maar een streepje is een streepje en dat betekent maar één ding. Ik denk ook dat je zwanger bent! Hou ons op de hoogte, want ik vind het rete-spannend zo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Suzsje: haha sorry

@bakmama: huh maar de achtergrond van het forum is bij mij beige wit???

Hier is de achtergrond geel en das toch echt niet de kleur van het streepje. Hahah

Maar zal inderdaad aan de instelling van je computer liggen, of de stand van het beeldscherm ofzo. Hier zie ik ze op de laptop wel, en op de computer niet.
En in het echt dus wel

MAAAR… om het nog ingewikkelder te maken: vandaag kwamen de testen die ik besteld had binnen.
Aangezien die van de kruidvat beide vaag positief waren ging ik er toch wel een beetje vanuit dat ik zwanger was.
En deze was hardstikke negatief! Hoe ik ook keek… niks te bekennen.

Nu weet ik het dus ook niet meer hoor.
Toch wel een beetje teleurgesteld. Maar daar kom ik wel weer overheen want een beetje opluchting speelt ook wel mee, ontdanks dat ik er toch nog niet helemaal zeker van ben.
(verhaal met de nagels speelt toch mee, en het irritant vaak plassen, zere borsten en steken in mn buik… maar weet ondertussen ook wel dat je lichaam je natuurlijk gigantisch voor de gek kan houden.)

Wacht gewoon het weekend af of ik nou ongesteld wordt of niet. Heb nu nog een test liggen, dus als ik het niet wordt test ik zondag ofzo nog wel een keer. En anders is het gewoon jammer van waarschijnlijk mijn laatste kans op nog een kindje . Want manlief blijft toch wel bij zn standpunt ontdanks zijn super lieve reactie toen de test positief leek.

Meid, ik zeg: Clear Blue! Duidelijker kan niet. Zwanger-niet zwanger. En dan ook nog hoeveel weken. Bij mij was het met Max ook onduidelijk en toen ik die test kocht, zag ik binnen 3 tellen ZWANGER, meer dan 3 weken! Ik zou die kopen, hoef je niet zo in spanning te zitten. Meid, ik hou het hier al bijna niet meer, laat staan hoe jij je voelt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik zou er maar gewoon van uit gaan dat je niet zwanger bent, dan valt het in dit geval altijd mee…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

zoals ik al eerder aangaf meid koop clear blue
dan zie je geen streepjes maar geowon een woord: zwanger!
of niet natuurlijk… echt doen hoor!

Nou meiden… denk dat de onzekerheid voorbij is.
Mn koppie zegt gelukkig, mn hartje huilt een beetje… Maar ben vandaag ongesteld geworden. Dus denk niet dat testen nog nodig is.
Al blijft het natuurlijk raar met die vage testen en kwaaltjes.

Toch een beetje een domper dus. Balen. Sterkte.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Sometimes your mind plays tricks on you… Maar hoe jammer het ook is, je weet dat dit beter is. Ik gun je een kindje hoor zeker te weten, maar wat je al zei mind over matter is dit het beste.

Groetjes,

Michèle

Toch balen dus… dacht al dat je inmiddels toch enthousiast begon te worden over het idee.
Sterkte!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Kan me je lichte teleurstelling wel voorstellen. Ondanks dat je er in het begin aan moest wennen.

Groetjes,
Sandra

@bakmama, 't is nog niet helemaal uitgesloten
Na even googelen kom ik overal tegen dat als je de pil slikt en dan zwanger wordt, je dus over het algemeen wel ongesteld wordt op het moment dat je je stopweek houd, gewoon als reactie op het stoppen.
Maar tijdens die menstruatie geven de testen een vals negatieve uitslag, dus moet toch even wachten.
én ik had via internet zo’n goedkope dipstick besteld + een gewone, dacht doe ik eerst die dipstick en als die positief is nog die gewone om te bewaren
Maar die was dus negatief (vlak voordat ik ongesteld werd), dus die andere heb ik nog. Maar nu lees ik dus op verschillende sites dat die eigenlijk totaal niet betrouwbaar zijn voor thuisgebruik.
Hmmm… beter had ik dat eerst gevonden!

De grootste reden waarom ik nog twijfel zijn gek genoeg mn nagels. Hahaha.
Ik heb altijd heel zwakke nagels, als je nog maar kijkt brokkelen ze al af zeg maar. Maar tijdens de zwangerschap van de jongste waren ze opeens ontzettend sterk, en gingen ze mooi groeien.
Helaas bleef dit niet na de bevalling… vandaag dat ik aan de gelnagels ben gegaan. Dat ging dus eerst prima, maar nu sprongen ze er opeens allemaal af, en gaan ze weer mooi groeien!
En verder heb ik de hele dag dorst, had ik ook bij beide zwangerschappen. Tja meer plassen ook maar das dan weer niet gek als je zoveel drinkt…

Ben niet meer zo zeker van als vorige week maar sluit het dus nog niet helemaal uit, en zodra menstruatie voorbij is doen we gewoon nog een testje.

jeetje meis wat een onzekerheid! naar hoor ik snap je meteen.
ik zou dan wel na je menstruatie zo’n clear blue kopen-- NOGMAALS

Hahaha ja je blijft het zeggen he
Maar heb nu nog zo’n andere test liggen, als die nou ook weer onduidelijk is doe ik het echt hoor!

Tja ongesteldheid is weer voorbij Heeft maar 3 dagen geduurd ipv normaal 6!
Maar wacht toch maar even tot morgen met ochtendurine…

Pfff wat een gedoe ja zeg. Ik heb geen ervaring met zwanger worden door de pil heen, maar er zijn hier wel een aantal op t forum die dat wel hebben. Dus misschien dat deze mama’s je kunnen vertellen hoe het bij hun ging?
Ik zou in ieder geval alsnog niet te veel hoop hebben hoor, want je lichaam kan je nou ook voor de gek gaan houden he. En dan is het straks alsnog een nog grotere teleurstelling. Dus ga niet weer te veel hopen hoor!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Haha nee ik hoop niet meer te veel… weet toch ook wel dat t beter zou zijn van niet.

Maar ik wil wel gewoon duidelijkheid Als ik zwanger ben, prima. Maar dan wil ik het wel weten en wel nu!!!
Dat wachten en niet weten waar ik aan toe ben is gewoon k*t!

wat een onzekerheid zeg!

Ik wil je geen hoop geven maar bij mij was het ook een flink gedoe.
Thuis had ik 2x getest waarvan allebei positief. Toen ben ik naar de huisarts gegaan en die test was ook negatief en toen zei ze, deze testen zijn zo sterk dat als je zwanger bent ze het echt wel aangeven. En ik bleek dus WEL zwanger. De testen van het kruidvat waren dus beter als die van de huisarts.

Morgenochtend ga je weer testen?

liefs Shirley

Ja toch maar wel
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje waren die van de kruidvat inderdaad ook eerder positief als die van de huisarts
Maar als die van morgen nou weer vaag is ga ik toch om zo’n clearblue.