...ik denk dat ik..... update toch niet

Jep ook ik zie een licht streepje op de tweede test…

Maar meis, probeer je nou niet al te druk te maken, want straks ben je weer teleurgesteld als het niet zo is! Sterkte ermee.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

ik zie op de tweede foto ook echt een streepje hoor… Spannend!! Wat kan een week dan lang duren he…

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Bakmama, nou een grote voetbal streep is ook een beetje overdreven
Er is wel duidelijk een streepje zichtbaar, maar hij kan giga duidelijker hoor. Maar… in zijn algemeenheid is het wel zo, streep is streep. Hij reageert alleen maar op het HCG hormoon wat je alleen maar produceerd als je zwanger bent…dusssss… Ik zou bijna zeggen, je bent zwanger Suzje, maar goed, het blijft natuurlijk nog even afwachten.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zie op alle foto’s dus duidelijk een streepje staan! Ik had bij beide zwangerschappen zulke testen en er lopen nu toch echt 2 mooie meiden rond !!! Sterkte!

Ja…ik zie ze ook hoor!
Het zelfde toen ik zwanger bleek te zijn, ik werd gillend gek van die vage streepjes, alsof ik ze er idd zelf op keek omdat ik het zo graag wilde. Maar de streep werd niets niet duidelijker, ook na een paar dagen zat ik nog steeds te twijfelen. Maar uiteindelijk bleek het toch echt wel zo te zijn!

Sterkte, ben benieuwd…
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik zie eerlijk gezegd ook een heeeeeeeeel vaag streepje.

Hoi Suzsje,

Meid meid, jeetje wat 'n verhaal, maar moet zeggen dat ik bij de eerste foto en ook de 2de foto’s streepjes zie. Zou wel net wat geloof ik inge zegt tegen het weekend zeker die andere testen doen die je bestelt hebt, maar dat zul je uiteraard wel doen.
Snap ook je dubbele gevoelens erbij hoor, jeetje ik zou ook niet staan springen, maar mocht het wel zo zijn komt het zeker goed meid.
Heel veel sterkte de komende dagen.

Gr Patries

Ik had al aangegven dat ik op de 1e foto die je geplaatst hebt een lichte streep zag.

Nu heb je nog 2 foto’s geplaatst en ook daar zie ik toch echt 2 lichte streepjes. Idd streep is streep zeggen ze, dus je zou toch echt denken dat je zwanger ben. Pff kan me heel goed voorstellen hoe spannend dit voor jullie is.

Sterkte en ik hoop voor je dat het snel weekend is, zodat je weer kan testen

Groetjes,
Sandra

Jeetje zeg! Nou wat er ook gebeurt, je kunt er nu niets meer aan veranderen en het is dus afwachten. Gelukkig ik dat nooit meegemaakt, ik had heel duidelijk 2 strepen!!! Maar was ook al 6 weken zwanger! Toen ik eindelijk durfde te testen!

Jeetje, wat een spanning!

Wat vind je man ervan?

Groetjes van Sascha en Senne

Ik zie ook vage streepjes. Maar kwamen deze meteen of pas veel later?
Als ze meteen kwamen zou ik ook zeggen dat je zwanger bent, maar eerst (niet al te snel gaan juichen) het weekend nog testen!!
Ik had gelukkig meteen na mn nod 2 hele dikke vette strepen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

quote:
Ja hoor, dat doe ik sowieso ik ren morgen niet meteen naar de verloskundige om me aan te melden hoor Heb van die gevoeligere testen besteld via internet, dus ik neem aan dat die een duidelijker resultaat zullen geven. Denk dat die donderdag of vrijdag binnenkomen.

lieverd luister… van clear blue kun je er 1 kopen waar op staat: zwanger!
of NIET zwanger
en ook het aantal weken
ik wil niet bemoeierig overkomen maar nu ben je dadelijk in totaal veel meer geld kwijt aan die testen dan aan 1 keer een clear blue???
dan hoef je geen streepjes te zien
dan staat er gewoon ja of nee.

@Bakmama: moet je is goed kijken lijkt net alsof langs het "zwanger streepje"NOG een dun streepje staat. hihi 2ling
bij mij waren de streepjes even dikgedrukt. dus het ja ik ben zwanger streepje was donkerpaars. net zo donker als het “test goedgekeurde” streepje.

Hey Inge wil je wel eens even je mond houden!!!
Ohhh een tweeling… Dan zou ik echt wel even gillen denk ik
Maare, mocht het zo zijn, dan hou ik ze lekker zelf hoor Bakmama, maar als je wilt komen oppassen, graag!

Tja weet je, het is ook logisch dat ze vaag zijn… die ik nu gebruikt heb zijn testen waarmee je eigenlijk pas kan testen wanneer je overtijd bent. En ik heb ze 4 en 5 dagen daarvoor gebruikt, dus wat verwacht je dan
Maar die ik nu besteld heb zijn dus van die testen die je 4 dagen van tevoren kunt gebruiken, en tegen de tijd dat ze binnen zijn is het nog maar 1á2 dagen (en nee die 2 dagen langer kan ik écht niet wachten . Dus daar verwacht ik meer van.

Mijn man reageerde echt heel lief!!!
Was bang dat hij er een beetje gestressd van zou zijn, hij kan ontzettend slecht tegen drukte een heeft al eens eerder aangegeven dat hij 2 kinderen écht genoeg vind… Hoewel hij dol is op baby’s hoor maarja ze blijven geen baby he!
Hij mocht van mij geen knoopje laten leggen hij is nog maar 25… is meteen zo definitief!!!
Maar eh… mocht ik nu dus wel zwanger zijn dan krijgt hij toestemming. Hahahhahah

Zijn reactie was: AAaaaaaah dan krijgen we er nog zo’n lieve knuffelbaby bij en kreeg een kusje op mn buik… smelt!

@Bakmama
Jaaaaa dat zou super zijn
Staat genoeg te koop hier in de buurt!!!

Ik wil geen domper op de vreugde gooien, maar eh hou je er ook rekening mee dat your mind is playing tricks??? Dat je iets ziet dat er niet is en dat je dus misschien wel niet zwanger bent??

Groetjes,

Michèle

Ik sluit me wel bij Michele aan, hou er rekening dat het ook niet zo kan zijn, anders wordt het straks mss wel een hele grote teleurstelling als blijkt dat je mss toch niet zwanger bent.

Maarre spannend man en wat een lieve man heb jij !!

Hoi, ik dacht laatst ook dat ik zwanger was en had ook van die vage streepjes. heb getest op de dag dat ik ongesteld had moeten worden en kreeg net als jij zo’n vaag streepje. Twee dagen later was ik weer ongesteld. Wat voor mij een domper was omdat ik ook minder honger had en maagzuur (net als bij danielle)en er heilig van overtuigd was dat ik zwanger was. We willen namelijk graag een tweede erbij.
Ik leef met je mee en hoop voor je dat je over een paar dagen zwanger bent.
groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Ja weet het
En houd er ook wel rekening mee hoor. Maar tot nu toe neig ik toch meer naar wel- dan niet zwanger.

@groentevrouw, het was niet echt de bedoeling dat ik zwanger werd dus het is gewoon ontzettend dubbel. Aan de ene kant geweldig natuurlijk om het allemaal nog een keertje mee te maken, maar aan de andere kant gaat een nog een kindje erbij wel ontzettend zwaar worden voor ons gezin… dus wat dat betreft komt het beter uit als ik NIET zwanger ben. Maar is het wel zo, dan is het kindje ontzettend welkom en zijn we er heel blij mee.

En Bakmama komt oppassen dus komt helemaal goed ()

He wat spannend dat je nog een paar dagen moet wachten op duidelijkheid…
Maar euh…bespeur ik in je verhaal steeds meer enthousiastme over het idee dat je misschien wel zwanger bent? Dan ben ik het idd wel met bovenstaande dames eens, nog niet te enthousiast worden…je hebt immers nog geen 100% zekerheid en dan is de teleurstelling des te groter als het allemaal toch niet zo blijkt te zijn. Ben benieuwd…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers