...ik denk dat ik..... update toch niet

Weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar baal er wel van, en wil het gewoon ff van me afschrijven.

Pff… ik ben over het algemeen niet erg consequent met de pil. Maar meestal is er niet echt een probleem als je er 1tje vergeet.

Maar nu ben ik zo aan t rommelen geweest
Eerst had ik gewoon een strip afgemaakt, maar omdat menstruatie toen eigenlijk niet zo goed uitkwam ben ik meteen aan de volgende begonnen. Toen kreeg ik een doorbraakbloeding na 2,5 week en ben dus 4 dagen eerder gestopt, gewoon ongesteld geworden.

MAAR omdat ik eerder gestopt was, moest ik natuurlijk ook weer eerder beginnen! En dat ben ik vergeten ben dus pas na 11 dagen begonnen met nieuwe strip. Stomme muts ben ik . En ja heb wel gewoon seks gehad in die week.

Bah ik baal zo van mezelf!

Gewijzigd door - Suzsje op 15 Feb 2011 18:23:43

Gewijzigd door - Suzsje op 18 Feb 2011 19:28:44

Oeps das minder. Ben je bang dat je zwanger bent?? Zo bij of niet blij??? Dus waar duim ik voor??

Groetjes,

Michèle

Eh nou beetje mixed
Ik zou het heerlijk vinden om nog een x zwanger te zijn… en weer zo’n klein prulletje om voor te zorgen…

Maar ben nu met 2 kinderen al doodop eind v/d middag! Ben bang dat ik nog 1 erbij gewoon niet trek

Dus duim maar voor NIET

Nou, dan duim ik ook dat je weer gewoon ongi wordt!

Eigenlijk waardeloos, die pil. Ik vergat hem ook altijd…

Groetjes van Sascha en Senne

Dan gaan we voor niet. Oh ja enne tot je weer ongesteld wordt wel ff rubbere robbies halen he

Groetjes,

Michèle

Oh, wat balen! Dan duim ik ook dat je níet zwanger bent. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha nou als je het toch heerlijk zou vinden om weer eens mee te maken, zou ik nergens voor gaan duimen en het gewoon lekker op zn beloop laten.
Ik zeg namelijk altijd: het komt zoals het komt. En als het gebeurd had het zo moeten zijn
Want stel dat het wel zo is, ik neem aan dat je het dan niet weg laat halen?
En uiteindelijk komt alles altijd wel op zijn pootjes terecht

Oh enne, weet je wat ik altijd deed toen ik aan de pil was? Ik zette een alarm in mijn mobiele telefoon die elke avond om dezelfde tijd af ging. Dan nam ik meteen de pil zodra het alarm ging en zo vergat ik hem nooit

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 12 Feb 2011 14:28:55

Hmm ja dat heb ik ook een tijdje gedaan haha…
Dan ging dat alarm af terwijl ik ergens mee bezig was en dacht ik, ohja, straks even doen!
En uiteraard kwam daar niks van
Maar ik neem m nu altijd 'smorgens, tegelijk met de medicijnen van mn zoontje (uhhh en dat merk je wel als die ze niet krijgt hahah). Maar Was nu gewoon vergeten te beginnen na stopweek. En dan dus meteen 4 dagen!

Naja… op zich is de kans natuurlijk klein… de meeste mensen worden zonder pil ook niet in 1x zwanger. En ik neem aan dat er toch nog wel IETS van hormonen ofzo in je lichaam zit als je altijd de pil slikt?
Naja afwachten maar.
Heb nu nog 8 pillen in de strip zitten dus die maak ik maar gewoon even af.

En nee, zou het zeker niet weg laten halen.
Maar ben gewoon bang dat ik het allemaal niet trek als er nog 1 bij komt. Met baby zal het dan allemaal wel gaan… maar ik heb al helemaal nachtmerrie voor me dat de oudste uiteindelijk uit huis geplaatst moet worden omdat hij teveel zorg nodig heeft die ik hem dan niet kan geven.

Ach… als het zover is zal er vast ook wel weer een oplossing komen. Maar makkelijker zal het er niet op worden

Oh, bij mij is het ook zo’n zootje. Ik vergeet elke keer wanneer ik ook alweer moet beginnen met een nieuwe strip. Dat komt ook doordat ik vaak doorbraakbloedingen heb en dan raak ik het helemaal kwijt. Het enige verschil met jou is, dat het bij ons rustig is in de slaapkamer (hihi) en er dus weinig risico is op zwangerschap! Maar dat vergeten (ik vergeet de Pil meestal niet in te nemen, maar rommel wel met de begindag) is voor mij reden om over te stappen naar wat anders!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Suzje: De pil rommelt inderdaad flink met je lichaam. Sommige mensen kunnen zelf jaren niet zwanger worden nadat ze met de pil zijn gestopt… Maar ja… Er zijn er ook die zwanger zijn geworden dwars door de pil heen. Dus elk mensenlichaam reageert er gewoon heel anders op. Dus hou het voor de zekerheid gewoon in de gaten.

Eh ja zeker spannend.

Ik zou me nog niet zo druk gemaakt hebben, (en ook dit topic niet aangemaakt hebben) als er niet al verschillende mensen gevraagd hebben of ik zwanger was…
Uiteraard heb ik glashard ontkend maar ik ben dus niet meer zo zeker van mn zaak…

Eerst een klant… (die bijna wekelijks komt en me dus wel redelijk kent ) die vond dat ik maar witjes zag, alsof ik zwanger was.
Later mijn nagelstyliste… ik had nieuwe gelnagels laten zetten, en nog diezelfde dag waren er al een aantal losgegaan, terwijl dat dus eigenlijk niet hoort te kunnen. Dus ik dacht dat zij iets fout gedaan had, en ben teruggegaan. Ze heeft t keurig overnieuw gedaan. Maar ook nu precies het zelfde. Ze zei dat dat wel vakerg gebeurde bij mensen die bijv. zware medicijnen slikken (maar dat doe ik dus niet), of bij zwangeren…
En vorige week waren we bij de oma van mijn man, en die zag ook ‘iets’ aan me, maar kon niet zo goed onder woorden brengen wat. En nee het was niet mijn bril.

Das raar toch?
Ik vind het niet leuk meer…

Vandaag een test gehaald, met in mn hoofd, dat als het al zo zichtbaar zou zijn voor anderen… er toch voldoende hormonen zouden moeten zijn voor een positieve test, ALS het zo is. Ja toch???
(al weet ik in mn achterhoofd ook wel dat t niet zo is - toen ik net zwanger was van mn dochtertje had iemand het ook al gezien, terwijl de test nog negatief was-)
Ik kon niet meer wachten en heb vanmiddag meteen getest. Tja is geen ochtendurine natuurlijk…
En weet nog niks. Als je vanaf een afstandje keek was het hardstikke negatief, maaaaaaaaar als ik hem in het licht hield en heeeeeeeeel goed keek leek er toch wel íets te zien… of ik heb gewoon veel fantasie?

Nouja… het is natuurlijk ook nog veel te vroeg om te testen! Dus gewoon dom van me. hahahaha

O, jeetje… dat is wel heel erg spannend!

Makkelijk gezegd: maarre… probeer je dagen lekker vol te maken en veel te doen, zodat je er niet teveel aan hoeft te denken.
Succes nog, totdat het zeker is!

Liefs, Anne

Suzsje, de vorige keer waren wij ook SAMEN aan het rommelen met de pil, weet je nog? nu dus WEER want ook ik ben vergeten te beginnen aan de nieuwe strip.
ofja vergeten vergeten… ik had niets in huis en ik kwam er zaterdag avond pas achter. geen 11 dagen te laat maar toch wel 3.
ook goed stom van mij dus…
enfin zullen we samen van onszelf balen?

@Inge, wordt bijna eng
vorige x idd ook al tegelijk.

En tegelijk een stoot van onze zoons op onze neus …

En nu dus weer …
Ik was trouwens ook geen 11 dagen te laat hoor, maar 4 (waardoor ik in totaal een stopweek van 11 dagen had).
Maar eh… bij jou ook kans op zwangerschap? Of hebben jullie jezelf rustig gehouden?

Ohhhh ik zat net te bedenken: we hebben niet eens een kamertje meer over… en met 3 kids past nooooit in een opel corsa, dus moet een andere auto … en over een maandje of 8/9 is dochterlief ruim 2 jaar dus volop in de peuterpuberteit…
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

hmmm adem in - adem uit - adem in - adem uit … pfff
alles komt goed

Oh jee, dat maakt het nog spannender Suszje, dat anderen toespelingen maken.

Groetjes,
M

Wanneer zou je dan wel kunnen testen eigenlijk? Pfff spannend hoor…

Ehm, tja. Ik heb nog pillen t/m zondag, dus als ik tot dan slik zou ik dinsdag ongesteld moeten worden.
MAAR als ik reken vanaf mijn vorige menstruatie (22 jan.) dan zou het 19 februari moeten zijn. Zaterdag dus.

Dus toch maar minimaal afwachten tot t weekend

Maargoed… t houd me op t moment wel erg bezig dus…

Gewijzigd door - Suzsje op 15 Feb 2011 10:18:41

Kan me voorstellen dat het je erg bezig houd, helemaal doordat die test onduidelijk was. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Als ik te obsessief ben moeten jullie het maar zeggen hoor

Hier een foto van die test van gister.

Staat er nou een streepje of niet? Niet overduidelijk iig, maar ik heb het idee dat tussen de pijltjes (die ik er op gezet heb) toch heel licht een streepje staat.
Of zie ik dingen die er niet zijn…

@Bakmama, ik ga inderdaad even kijken op die sensitest.nl