...ik denk dat ik..... update toch niet

Ik kon niet wachten tot mijn ochtendurine en heb overdag mijn plas wel een paar uu opgehouden en smiddags getest, haha. Ik dacht dan heb ik hetzelfde effect als ochtendurine en toch was hij positief en bij de huisarts niet.

Zo’n clearblue is toch het betrouwbaarst denk ik.
Wel spannend zo zeg… op die eerste twee laatste testen zie ik ook strepen staan die duiden op zwanger. En nu toch ongesteld maar voor de helft eigenlijk.

Ben je nu weer begonnen met de pil of nog niet?

x Shirley

Nee moet woensdag weer beginnen, dus wil het voor die tijd gewoon zeker weten.

En…???
Jeetje zeg, je houdt het wel spannend!
Ik lees net de laatste ontwikkelingen op je topic bij, maar het ‘update toch niet’ lijkt ineens weer onzeker! Niet te geloven zeg, zo lang in onduidelijkheid, daar zou ik niet blij van worden.
Ik sluit me aan bij de meiden die clearblue adviseren, dat gepruts met streepjes… tijd voor duidelijkheid!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Jeetje wat spannend dat het toch niet helemaal zeker is dat je niet zwanger bent.

Ben heel benieuwd of het zo is of niet.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Haha nou… ik ben ook nog steeds heel benieuwd
vanochtend dus getest met wat een gevoelige test moet zijn.
IK zie volgens mij tóch weer zo’n vaag streepje, maar nog lichter dan de vorige keer… manlief ziet t niet.
Tja… kijk ik dan het streepje er zelf op? Geen idee dus nog.
Maar als ik zwanger zou zijn, moet dat streepje inmiddels toch al veel duidelijker zijn? We zijn tenslotte al een week verder… Dus denk toch dat t dan niet zo is.

Maar ik vlieg straks wel naar de winkel om clearblue

Worden jullie nog niet gek van me?

Nou, ik begin toch wel erg benieuwd te worden nu hoor!!! Ben zelfs een beetje zenuwachtig voor je gek genoeg hahahaha!

Ok, als zelfs jij zenuwachtig wordt van mij, is het dus niet zo gek dat ik dat ook ben?
Manlief vind t onzin! Hij zegt wel of niet zwanger maakt nu toch niet zoveel meer uit, slik gewoon deze maand geen pil, zie je vanzelf of je volgende maand ongesteld wordt

Die is gek!! zo lang kan ik niet wachten hoor. Klopt wel dat t niks veranderd of ik het nou weet of niet… maar ik kan echt niet tegen die onzekerheid.

AAAahhh! Nu wordt ik helemaal gek!
Pak ik (ruim 3 uur na testen) de test er nog eens bij, is het streepje weg! Met geen mogelijkheid meer te bekennen!
Heb ik het me dan toch verbeeld???

Heb ondertussen wel een pak tuc weggewerkt

Laat die Clearblue maar zitten, ik geloof er niet meer in. Is gewoon een raar verhaal geweest dat ik nooit zal begrijpen… maar ik zal wel niet zwanger zijn.
Begin gewoon morgen weer met pillen.

Het blijft toch raar. Ikzelf zou denk ik toch een clearblue nog gekocht hebben. Aangezien er op andere testen toch lichte streepjes te zien waren. Snap best dat je het msischien zonde van je geld vind aangezien je misschien niet zwanger bent maar dan heb je toch wel 100% zekerheid en kun je veilig weer aan de pil beginnen.

Liefs Shirley

je maakt me weer aan t twijfelen…
Wat nu?
Kan nu niet meer om een test… morgen toch pil? of beter wachten?
… ik weet het echt niet meer.

Hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar op zich heb ik niet echt de bekende zwangerschapskwaaltjes. Dat had ik bij de andere 2 wel.
Nu dus alleen mn nagels, en kan 'savonds wat minder eten… maar ben dan wel de rest van de dag door gigantisch aan het snaaien
Maar geen misselijkheid, extreme moeheid (OK, lig wel om 22uur uitgeteld op bed, maar dat is al even zo dus komt niet hierdoor) of andere specifieke dingen.

Lieve schat, als je twijfelt over morgen wel of niet met nieuwe strip van de pil beginnen, dan bel je toch de huisarts wat wijsheid is? Misschien heeft die nog handigheidjes om je snel zekerheid te geven.

Groetekes, Sje

Meid je maakt jezelf helemaal gek met al die testen.
Idd wat Sje zegt, maak even een afspraak bij de ha.
Laat het even rusten, ga even wat anders doen, laat die pil even staan en gebruik condooms ofzo.

Mee eens, tijd om nu toch eens de HA te gaan vragen want als je nog steeds twijfelt, en er dus nog steeds een mogelijkheid lijkt te zijn dat je wel zwanger bent, dan zou ik niet zomaar de pil weer gaan slikken…

Sterkte en succes en hoop voor je (en ons ) dat er gauw een duidelijk ja of nee komt!

Groetjes Carolien.

Nou vanochtend clearblue gedaan, die zegt duidelijk Niet Zwanger.
Kan er dus denk ik wel vanuit gaan dat t ook niet zo is.

Heb wel besloten deze maand even geen pil te slikken, om even mn lichaam tot rust te laten komen. Want mn lichaam (en mn koppie ) zijn toch aardig ontregeld volgens mij.

heh pfieuw… dat was een spannende tijd meisie!
gun jezelf idd even de kans om te herstellen van het dan wel dan niet extra hormonen in je lijf enne ook van de stress de afgelopen weken.
als clear blue aangeeft niet zwanger kun je er zeker vanuit gaan ja…dat het niet zo is.

Nou, gezien de start van dit topic: toch gefeliciteerd dat je niet zwanger bent! Maar wat een stress kan dat opleveren, he!?

Weet je zeker dat het rustiger voor je lichaam is om een maand niet de pil te slikken? Als je daarna weer begint is het volgens mij eerder ontregelend dan rustgevend, misschien even met de arts overleggen??

In elk geval, hoop dat je ook weer even de rust in je koppie vindt!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Denk dat het mij in ieder geval meer rust geeft, aangezien ik nu toch ook al weer te laat ben eigenlijk.
En wennen aan de pil heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Dus ik verwacht niet dat dat deze keer wel problemen zal opleveren.

Gewijzigd door - Suzsje op 24 Feb 2011 12:38:11

Nou, das in elk geval duidelijk.
Volgende keer maar meteen Clear Blue…
Enerzijds opluchting, anderzijds toch ook wel een teleurstelling denk ik omdat je zo gaande weg dit topic steeds meer plezier leek te krijgen in het idee misschien toch wel zwanger te zijn…

Hopelijk kan je het allemaal gauw weer los laten
(en anders toch nog maar eens een goed gesprek met manlief over toch nog een poging… )

Groetjes Carolien.