...ik denk dat ik..... update toch niet

@Suszje: hahaha misschien zijn wij wel twin-souls
maarre ehm tijdens de menstruatie niet maar wel toen het was afgelopen de dag dat ik de pil niet had zeg maar… dus ik mag hopen dat ik niet zwanger ben, maar ik kwam er daarna ook achter van: oh shit ik had de pil niet.
lekker onverantwoordelijk hmmz…
Hee maar die test… ik weet niet of er een streepje staat
je gaat je zo focussen op die foto dat het lijkt van wel maar als je even met je ogen knippert weer van niet.
nog een test over 'n week dus!

Ik zie echt geen tweede streepje
Hoe ik ook focus en mn best doe, ik zie niks
En ja ik heb mn lenzen wel in
Er zitten overal wel vage vegen en strepen
dus zo kan je vast wel onterecht een tweede
streepje zien.
Maar als ik jou was zou ik sowieso voor de
zekerheid vlak voor je nod nog even testen.
Dan weet je het 100% zeker

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 15 Feb 2011 10:44:45

ja ik heb onwijs goeie ogen en heb net weer gekeken, ik zie het nog steeds maar wel belachelijk vaag.
of het beeldscherm van mn laptop moet goed gepoetst worden

ik zie wel een licht streepje,maar moet vrijdag me nieuwe bril halen aangezien mijn ogen 1 punt achteruit zijn gegaan, dus dat zegt ook weer niks

before you judge me, try hard to love me

Nou van jullie wordt ik ook niet wijzer

Helaas zal toch geduld moeten hebben pffff moeilijk moeilijk moeilijk. Andere testen zijn besteld, dus als het goed is morgen in huis.

Vanmiddag moet ik workshop geven dus afleiding genoeg… maar vanavond zit ik hele avond alleen zal niks meer van mn nagels overblijven denk ik

Ik denk dat als je die pijlen weg zou halen dat ineens niemand het meer ziet Haha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Suszje: dan moet je hete sambal op en onder je nagels smeren. of beter nog: tabasco ofzoiets
hihi… dan blijf je er wel vanaf
ik snap je helemaal meid is niet tof om zo te wachten want ik neem aan na de laatste keer dat je er (nog) niet op zit te wachten?

@Goudvisje: jij bent knettergek

ik zie als ik eerlijk ben wel een een licht streepje. Het komt me zo bekend voor , omdat toen ik zwanger was van , de testbij mij ook zo deed. pas 4 dagen later kreeg ik een goede duidelijke positieve test, alhoewel ik begrijp vanuit dittopic dat je liever hebt dat hij negatief is.

Ik hoop het ook voor je meis!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zie niet echt een streepje. Sorry?

Groetjes,
M

Grappig dat de een wel een streepje ziet en de ander niet.

Ik zag het lichte streepje wel meteen, ook al is het maar heel licht.

Hoop voor je dat je niet zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Ohh weet je… ik ben erg he
Ik kon niet wachten… na jullie reacties… de een ziet t wel (ben ik toch niet gek --> of in ieder geval niet de enige die gek is, hahahah!) en de ander niet…

Maaaar ik had dus gister zo’n dubbele test gekocht bij de kruidvat. Had er dus nog eentje over.
Heb nu van die extra gevoelige besteld, dus hoop dat die duidelijker zijn.
Maar goed, Ik kon dus vanochtend al niet eten … (en gister eigenlijk ook al niet maar ik dacht dat dat door dat saucijzebroodje kwam zie het valentijntopic)
En ik heb regelmatig steken in mn buik… rechts onderin.

Anyway… ik had er dus nog 1 liggen en heb nog een keer getest
Uiteraard net zo vaag… maar naar mijn idee net iets duidelijker dan gister… even 2 foto’s de een is net met wat ander licht, allebei vaag maar kan niet zeggen welke ik duidelijker vind.

Maar goed ben bang dat ik er nu wel vanuit kan gaan dat t zo is…
En weet je… hoe moeilijk ik het ook vind, en er ook wel wat angst mee speelt hoe het dan allemaal verder moet… zou het waarschijnlijk zelfs als een kleine teleurstelling voelen als het niet zo is

Weet je… als ik dit topic van iemand anders zou lezen zou ik volgens mij denken: wat een aansteller… wacht gewoon af! En niet eens meer reageren.

Gelukkig zijn jullie wél erg lief!!! Thanx voor jullie medeleven!

Tja, bij de tweede foto zie ik een heeeeeeeel licht streepje, bij de eerste absoluut niet. Wanneer mag je echt testen? Heb je vast al ergens geschreven, maar kon het zo snel niet vinden. Als het nu al testtijd is, ben je volgens mij echt niet zwanger, als je te vroeg test, zou het kunnen…

Spannend hoor meid! Als het zo is, vinden jullie wel de oplossing om het allemaal te laten werken en wordt het gewoon genieten. Als het niet zo is, misschien ook een ander voorbehoedsmiddel proberen???

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

ohjeej…suszje ik zie op de bovenste foto geloof ik niets maar als ik extreem goed kijk toch vaag weer wel… maar onder wel heel duidelijk hoor (ook al is hijvaag)
meisie toch…Hou ons op de hoogte! ik denk aan je, laat het bezinken!

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Feb 2011 17:58:40

@liske, nee ben erg vroeg, zou eigenlijk pas zaterdag kunnen testen…
Dus wat dat betreft logisch dat het vage testen zijn…

Maar ik had zo iets van tja als mensen het al aan me zien dan zal ik wel veel hormonen hebben
Maar niet dus

Ik heb even mijn zwangerschapsdagboek van de jongste erbij gepakt, daar had ik de testen ingeplakt. En daar zag de eerste (hoewel… het was de tweede eigenlijk, maar de eerste was duidelijk negatief) test er ook precies zo uit als die van vandaag.
MAAR die was bij ruim 1,5 week overtijd… (later op de echo bleek dat ik waarschijnlijk een late eisprong heb gehad, en dat ze 2 weken minder ver was dan berekend. Dus dat klopte wel)

Ik zie op beide testen een heel licht streepje hoor!
maar ik zou ook nog even een paar dagen wachten met testen!

Liefs, Melanie

ik zou zoiezo over 1 week nogmaals testen

Ja hoor, dat doe ik sowieso ik ren morgen niet meteen naar de verloskundige om me aan te melden hoor
Heb van die gevoeligere testen besteld via internet, dus ik neem aan dat die een duidelijker resultaat zullen geven.
Denk dat die donderdag of vrijdag binnenkomen.

Ik zie op die laatste foto eigenlijk ook wel wat je bedoeld!

Ik zie op beide foto’s een licht streepje, alleen bij de eerste die met veel licht is genomen, moet je wel heel goed kijken, bijna niet te zien. De test er onder, met het wat donkere licht, tja ik zie het toch echt duidelijk en zo zag de test van Bo er toen ook uit. wat ik al eerder zei, 4 dagen later was hij zo positief als het maar kan.

liefs woezel

Ik zag eerst niets, maar bij deze tweede foto zie ik wel vaag een streepje (bij diegene met donkerder licht). IEH! Spannend zeg. Nou ja, als het zo is, dan komt het vast goed!

Groetjes,
M