Ieder moment kan het gebeuren

ik hoop het wel haha, iedere keer als ik even een moment vind vlieg ik achter de pc haha, en nog steeds niks. Als het maar allemaal goed is.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Jeetje zeg. Ik log hier in en had echt verwacht dat de baby nu wel geboren zou zijn… Sje meid maakt niet uit. Iedereen leeft hier zo met haar mee he? Als je haar dan hier effe niet ziet dan neemt je gedachte zelf soms een loopje met je. Dan ga je allemaal dingen denken wat er kan zijn gebeurd of gebeuren gaat. Wazig eigenlijk dat je zo mee kan leven met iemand die je eigenlijk alleen digitaal kent. Tis hier net een tweede familie hahaha…Ben benieuwd christina alweer hoop ik dat je nu aan het genieten bent van je wondertje. Groetjes nieuwsgierige chantal

Chantal

haha… wat leuk he!! elke dag kijk ik even of er al nieuws is… vind het geweldig van iedereen om me heen om te weten of het goed gegaan is en … wat het is/en hoe heet heet!! dus elke dag check ik deze link … maar nu blijft het wel angstvallig langer stil!! hoop dat het een positieve stilte is…???

oooooeee al even niks gehoord van christina!
Hopelijk ligt ze lekker te knuffelen met hun wondertje!
ben zo benieuwd he! leef zo met je mee.

groetjes GYtha

Nou dames !

Ik heb groot nieuws. Vanavond ga ik langs voor controle in het vrouwenkliniek. Men gaat mij onderzoeken ,want het blijkt volgens hun, dat de baarmoedermond al wat open is, omdat ik vanochtend wat vruchtwater heb verloren. Ik heb hun verteld dat ik geen last van weeën heb. Heb wel veel pijn aan de onderkant (druk op de bekken) en veel pijn heb in mijn onder rug. Heb ook voorweeën gehad maar nu ineens voel ik er niks meer van

Zij willen als de baarmoedermond wat open is, mij vanavond al gaan inleiden, door de weeën op te wekken.

Ik kan jullie wel gerust stellen dat mijn zoon het goed maakt! Frederick beweegt zich hier en daar, niet al te veel, maar ik voel hem wel (zelfs nu)

Nou jullie horen het wel van mij Ik reageer al vanavond als er niks is gebeurd En ja als er iets gebeurd, dan horen jullie snel van mij!!

Moet er wel bij zeggen dat ik zelf nu ook hardstikke verkouden ben, plus last heb van mijn keel Dat vind ik wel wat minder voor als ik ga bevallen.

Groetekes!!

Gewijzigd door - Christina_Dingemans op 23 Sep 2008 13:58:21

Nou dan wens ik je heel veel succes vanavond, en eerlijk gezegt hoop ik dat je vanavond niks laat horen , dan kunnen wij er vanuit gaan dat je bent ingeleid. Fijn dat je frederick goed voeld bewegen. Nogmaals heel veel succes vanavond.

Oh fijn om te lezen dat het goed gaat. Je hebt ons wel even laten schrikken hoor.

Groetekes, Sje

He meid wat spannend allemaal zeg! Ben benieuwd of de baarmoedermond al open is. Wat zal je blij zijn als je Frederick eindelijk kan zien! Heel veel succes meid. Ben blij dat het goed gaat. Ik hoop je morgen te kunnen feliciteren!groetjes chantal

Chantal

nou hopelijk kunnen we je morgen feliciteren!
heel veel succes gewenst vast!
zet hem op!

groetjes Gytha

Spannend zeg
En ja Sje denk dat we allemaal wel even dachten als er maar niets ernstigs is
Meid voor vanavond heel veel succes en we duimen dat je straks al lekker kan beginnen en dat je snel je kleine prulleke vast hebt
We duimen voor je
En denk maar zo
Al die digitantes hier zitten te wachten om weer digitante te worden haha
Succes en een hele fijne bevalling met een super gezond kindje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Allemaal hardstikke bedankt voor de lieve berichtjes

En ja ik kan niet wachten om Frederick eindelijk in mijn armen te hebben

Heb er zo lang op gewacht heheheh
Het wordt hopelijk vanavond puffen en gillen en het eindigt met volle blijdschap

Groetjessss!!!

zo nu ga ik me er ook even tussn voegen ik had niet genoeg geld om mee te wedden

chistina veel sucses vanavond ik hoop dat je hem snel in je armen hebt en dat de bevalling voor spoedig mag verlopen.

gr de mama van leyla

veronique daniels

spannenddddddddddd

Ik denk aan je christina!puf puf puf.toy toy toy. Zet hem op meid!!!groetjes chantal

Chantal

Succes !!! ennuuuhmmm die verkoudheid merk je vast niks meer van met die kleine in je armen. Zet m op !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Zouden we al digitantes geworden zijn ???

Ik denk dat we inmiddels wel digitante zijn geworden aangezien ze niks meer heeft laten horen. Die ligt waarscheinlijk te genieten nvan kleine frederick. Dus cristina we wachten met smart op fotos, maar rust eerst maar lekker uit.

Ik ben zoooooo benieuwd!groetjes chantal

Chantal

ik zit hier ook met spanning af te wachten groetjes angelique

Het moet haast wel dat we inmiddels digitantes zijn! Christina laat iets van je horen, we zijn razend benieuwd!!!

Groetekes, Sje