Ieder moment kan het gebeuren

Hallo moeders en vaders,

Zoals mijn titel het al weergeeft: Ieder moment kan het gebeuren. Ik ben op dit moment 38 weken zwanger en vind het allemaal zo spannend! Het maakt niet uit of het nou mijn tweede kind is, ik vind het zo spannend en kan niet wachten om Frederick te zien

Vincent is gelukkig weer op het goede pad, en daarmee wil ik zeggen dat hij weer vrolijk rondloopt en graag wilt knuffelen met ons!!! Ik zie echt een goede vooruitgang met Vincent en ik hoop dat hij niet terugvalt als zijn kleine broertje erbij komt…

Heb alles al klaar staan voor als ik naar het ziekenhuis moet Alles is al geregeld met oppas voor Vincent. Dus ben zo blij dat ik nu rustig kan wachten tot de bevalling plaatsvind hihihi

Wilde dit even vertellen!

Groetekes!

Spannend zeg die laatste weken! Lekker genieten!

Groetekes, Sje

Oh ja dat zal ik zeker gaan doen hihihi

Groetjes !!

super spannend

zeker gaan genieten en als je kunt rusten zeker doen

super spannend, wel laten weten als het gaat rommelen he

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Laten we de meldplicht maar weer invoeren. Doen we tot nu toe bij elke zwangere die elk moment kan bevallen. Elke dag even melden Christina!

Groetekes, Sje

goed idee sje

Sapnnend hoor! Begrijp heel goed dat je m snel wilt zien. Ikzelf moet nog 18 weken en t duurt nog zolang! Ben ook zo super benieuwd naar onze kleine meid.

Straks heb je weer een lege buik, lijkt me ook erg wennen. Dus geniet nog maar ff van het ‘in je buik hebben’. En veel succes met de bevalling!

Liefs Elysa

Ja echt ff doen hoor melden hahah stel stresskippen hier hahaha
Heel veel sterkte met wachten en als je begint heel veel succes dat je maar snel een klein wondertje in je armen hebt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hey christina .heel veel succes met bevallen .als het zo ver is

groetjes marielle mama van tanja

hoi christina,

heel veel succes gewenst nog eventjes en jullie hebben er weer een klein wondertje bij!
TOI TOI TOI

groetjes Gytha

O zoooooooooo spannend he, die laatste dagen !
Ik wens je een superbevalling toe, eentje waar je tevreden op terug kan kijken en dan heerlijk genieten van jullie kindje.

He christina
Heeeeeel veel succes met de bavalling! Erg spannend. Ik duim voor je dat je een super bevalling krijgt waar je straks met een hele grote lach heen kan terug kijken!groetjes chantal

Chantal

Spannend, alvast veel succes maar dat komt vast in orde.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

cristiane hoe zit het met je meld plicht we hebben gister niks gezien

ja erg spannend haha afwachten voor ons dus maar

Hallo dames!!!

Allemaal ten eerste bedankt voor de lieve berichtjes hehehe

Nou ik schrok toen ik ineens 17 reacties zag hehe. De reden dat ik niet ben komen opdagen is omdat ik me niet zo lekker voelde… Lag zowat de hele dag in bed. Ik heb veel last van voorweeën, maar hij komt maar niet hahahaha

Voel me vandaag nog steeds niet erg lekker. De baby beweegt hier en daar heel even, maar is merendeels stil Ik ben gisteren wel even wezen wandelen nadat ik mijn zoon in bed had gelegd. (de vader was thuis) Rond de nacht kreeg ik ineens enorme buikpijn en dacht, ja ik denk dat het tijd is, maar bleek dat ik voor iets anders moest rennen. Ik had namelijk diaree hahaha

Iedereen in de familie denkt dat ik deze week zal bevallen… nou ik zie nog niks gebeuren helaas

Ik denk dat ik het gevoel in mijn buik wel ga missen. Ook al kan het vermoeiend zijn, het is toch iets bijzonders wat je als vrouw draagt

Ik zal jullie op de hoogte houden hoor! Dat beloof ik hihihihi

Nogmaals bedankt allemaal, heel lief van jullie

Groetekes!!!

Hey,

Ik wil je zeker en vast geen valse hoop geven, maar heel wat vrouwen hebben diarrhee vlak voor ze moeten bevallen… 't kan een soort van voorteken zijn!

Ik hoop met je mee en tel ondertussen zelf ook af!

Groetjes!

sproetjes dat zijn fabeltjes hoor en er heerst op het moment buikgriep

Nou je hebt in ieder geval al voorweeen hoop dat je niet te lang moet wachtenen wel iedere dag ff melden he