dacht gauw even kijken of we al digitanta zijn.
maar na gisteren niks gehoord dus denk het wel.
ben wel ontzettend benieuwd hoor!
christina of familie/vrienden laat even een berichtje achter!
groetjes gytha
dacht gauw even kijken of we al digitanta zijn.
maar na gisteren niks gehoord dus denk het wel.
ben wel ontzettend benieuwd hoor!
christina of familie/vrienden laat even een berichtje achter!
groetjes gytha
Voordeel van die naam is wel dat je er heel makkelijk Frederieke van kunt maken als de gynaecoloog het verkeerd gezien heeft op de echo!
Groetekes, Sje
hoi christina
ik denk dat je nu lekker aan het genieten bent van je kleine wonder …en zo niet meis heel veel sterkte en zet hem op je kan het
groetjes marielle mama van tanja
Volgens mij zijn we digitantes!!!
Dan komen we met ons allen op digi-kraambezoek! Op naar Noorwegen!
Jaaaaaa judith. Dan plakken we er meteen een vakantie aan vast!Leuk om digitante te zijn.hahagroetjes chantal
Chantal
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 26 Sep 2008 21:13:35
Het blijft spannend!! Als digitantes kunnen we eigenlijk niet wachten. Het is hier echt nagelbijten!
Jeetje zeg! Spannend! Ik ben al een tijdje niet mee rop t forum geweest omdat we thuis nu geen internet meer hebben, maar wat een spanning! Ik denk dat de kleine Frederick er ondertussen wel moet zijn. Als ik zo de data bekijk van Christina’s laaste post… Super spannend!
Liefs Elysa
Christina. Waar ben je? Ben benieuwd naar je spannende verhaal…groetjes nieuwsgierige chantal
Chantal
nieuwschierige gytha kwam ook even kijken of je al langs bent geweest!
Maar helaas we wachten af
groetjes GYtha
Hallo Dames!! Van hartelijk gefeliciteerd!!! Jullie zijn nu allemaal Digi-Tantes!!!
Hier ben ik dan weer. WAs gisteren rond de middag uur thuis gekomen
BEn hardstikke blij want mijn zoon Frederick is 24 September om 22.16 uur geboren. De bevalling heeft 1 uur en 30 minuten geduurd. De pijn was zo heftig en ik begon al van die rare persgeluiden te maken, dat men gelijk in de gaten had dat de baby er ieder moment kon zijn
De dag ervoor:
23 sep hadden zij mij weer naar huis gestuurd en al verteld dat ik de volgende dag zou kunnen bevallen, omdat zij een soort van pil gaan geven om alles te laten starten.
De volgende dag rond 11.00 kreeg ik mijn eerste pil. Rond 5 uur begon ik meer voorweeën te krijgen, maar ja helemaal geen sein tot bevalling. Maar omdat ik aangaf dat ik meerdere voorweeën kreeg, hadden zij een test laten doen om te kijken hoe vaak de voorweeën nou kwam. Het kwam tussen 5 en 10 min dus hadden zij besloten dat ik geen tweede pil meer hoef te krijgen, want ik zou vandaag nog kunnen bevallen of vroeg in de ochtend.
Rond 20.30 kwam de dokter weer kijken om te zien hoe groot de opening van mijn baarmoedermond was. Die was rond 1 centimeter dus helemaal niks, maar terwijl zij aan het voelen was kreeg ik een voorwee en toen was mijn water ineens gebroken!!!
Ik lag 15 min (20.45uur) later in de bevallingskamer (hoe je het ook noemt, kom er even niet op). NA veel persen kwam Frederick eruit!!!
Ik heb gelukkig maar 1 hechting en voel me weer top!!!
Frederick weegt: 4010 gram
is 53 cm lang
Ik ben zo blij dat alles goed is gekomen en dat ik eindelijk van hem kan genieten! Mijn eerste zoon Vincent vindt het naar mijn mening allemaal spannend. Hij aait nu al zijn broertje en legt zijn hoofd tegen Frederick’s (in de zin van: ik geef hem nu een kus hihihihi) Tot nu toe merk ik niks van jaloersie, maar dat kan nog altijd komen hehehe
Ik probeer de foto’s van mijn camera naar de pc te kopiëren, maar volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan. Ik zal mijn vriend hier naar laten kijken zodat jullie van de foto’s kunnen genieten!!!
Groetekes!!
heb even laatste stukje gekopieerd en in mama’s hoekje gezet. kunnen jullie haar daar feliciteren!
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”