Ieder moment kan het gebeuren

Goedeavond iedereen,

Kom mij even netjes melden hoe het allemaal gaat. Nou heb nog steeds pijn aan de onderkant.

Ik heb geen branderig gevoel wanneer ik plas. Ik heb ook geen erge krampen of wat dan ook. Ik bel morgen toch even als dit nog niet over is. Een kleine check-up kan helemaal geen kwaad

Mijn laatste gesprek met de verloskundige was op 28 augustus. En alles bleek heel goed te zijn volgens haar. Ik heb haar verteld dat ik vaak last van mijn buik heb en dat ik al best lang voorweeën heb. De verloskundige heeft mij verteld dat dit hardstikke normaal is. Ieder zwangerschap is anders. En omdat dit mijn tweede zwangerschap is, komen de voorweeën eerder en doen meer pijn… IS dit werkelijk zo??? Zolang mijn buik groeit en zolang de baby beweegt en ik verlies geen bloed of wat dan ook, dan is alles gewoon goed en hoef ik mij geen zorgen te maken… MAar met pijn rondlopen (ook al is dit misschien de laatste week), ja ik maak me toch ietjes zorgen.

Ik zie hoe het allemaal morgen verloopt Ik houd jullie allemaal op de hoogte

Weltrusten allemaal!!!

Goedemorgen iedereen!

Heb vannacht niet goed geslapen, omdat mijn zoon ineens verkouden blijkt te zijn Ik hoop dat als ik 1 van deze dagen beval en onze tweede kind thuis komt, hij niet verkouden wordt (als Vincent nog verkouden is). IS er grote kans dat het nieuwgeboren baby verkouden kan worden? Zoja, wat kun je er tegen doen?

Arme Vincent kon niet goed slapen en is hardstikke moe. Die leg ik zo lekker weer in zijn bedje. Doe wat neusdruppels (gelukkig gevonden) en hopelijk slaapt hij dan beter. Heb het gisteren niet kunnen vinden, was dus best gestressd, want ik weet dat de druppels zo goed werken.

Als het gaat om mij:

• Ik voel helemaal niks (ik weet dat het onverwachts kan komen) dus is het maar gewoon afwachten
    Ik ga zelf ook naar bed als Vincent gaat slapen, kan ik lekker ook uitrusten.

Wilde dit even melden

Groetekes!!!

nou spannend allemaal zeg… ! ik heb zelf 4 weken last van voorweeën gehad en ruim 3 weken met 3 cm onstluiting gelopen… (was 1e kindje) maar dankzij die voor weeën had ik een bevalling van 3 uurtjes… dus één troost je ben al aan het werk voor het zware werk straks…!! succes…

mag ik weten wat dat voor druppels zijn die zo goed tegen verkoudheid helpen? en vanaf wanneer mag een kindje die hebben?

heej critstina,
vogens mij kan je pasgeboren kanjer het de eerste 10 dagen niet krijgen omdat ze dan speciaale afweerstoffen hebben en het licht er ook aan of je borstvoeding gaat geven. Dus de kans ik klein dat je kleintje het straks van zijn grote broer krijgt. succes.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

he meid hoe gaat het nu?Nog steeds zoeen pijn. Heb je de verloskundige al gebeld? Ik blijf het spannend vinden.groetjes chantal

Chantal

ben ook wel erg benieuwd hoe het met je gaat hoop dat het goed gaat.

Natuurlijk hoop ik dat je al ligt te genieten van jullie nieuwe wondertje
En zo niet wens ik je weer een goede bevalling toe

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hey cristina , je houd het erg spannend, ik hoop snel te horen of we digitante zijngeworden.

Helaas helaas dames

Nog steeds niks! De pijn aan de onderkant waar ik al eerder over heb geklaagd heb ik nu niet meer Ik voel eigenlijk op dit moment helemaal niks… Ik weet dat het ineens kan komen, maar ja het duurt zo lang hahaha

Het is morgen de 22ste en ik hoop eigenlijk dan te bevallen! ZOniet, ja dan maar weer wachten hehehe. De hele familie wacht in spanning!! Voor de rest heb ik eigenlijk niks te melden dames Helaas nog geen digi-tantes hahahahaha

GroetekeS!!!

heeee ehhhhhh dinsdag 23ste is hier een hele bijzondere dag alles is hier de 23ste jarig… zou zo maar kunnen

tries

hahahah, het zou best kunnen. maar het kan net zo goed ook de 30ste zijn hihihi

Nou even weer wat nieuws

Heb vannacht veel last van voorweeën gehad. Kon hierdoor niet slapen Plus mijn zoon krijgt denk ik een nieuwe kies of kiezen aan de achterkant, dus die was de hele nacht zowat aan het huilen. Ben op dit moment helemaal kapot!

Schrok wel even toen ik naar de w.c. moest niet lang geleden. Ik zag bloedvlekken op mijn ondergoed. Alleen als ik plaste kwam er geen bloed uit. Tijdens het afvegen zag ik wat bloed op het papier. Het kan zijn dat ik mijn schaamlippen heb verwond. Maar dat tijdens het slapen?? Ik heb op dit moment geen buikpijn of voorweeën. Ik zit even met een raadsel???

Plus ben ik op dit moment ook verkouden! Dit zal leuk zijn na mijn bevalling Ik weet nu wel heel zeker dat Frederick verkouden zal worden…

Nu begin ik eventjes wel te stressen hoor…
Moet ik mij hiervoor zorgen maken, of stel ik me aan?

Groetjes

Meid als je je zorgen maakt bel de verloskundige
Daar zijn ze voor
Kunnen ze meteen kijken of alles met je kleintje goed is

Ja inderdaad. Bel de verloskundige die weet of dat bloed kwaad kan. Ben benieuwd of je vandaag bevallen gaat. succes meid!!!toy toy toy. Probeer wat te rusten!groetjes chantal

Chantal

Voel je die kleine mop nog wel goed? Bloedverlies kan namelijk ook betekenen dat de placenta los aan het laten is en dan moet je met spoed richting ziekenhuis want dan krijgt je kindje geen voeding enzo meer. Heel gevaarlijk. Dus gewoon snel die verloskundige bellen!

Ik zeg altijd maar zo: je kunt beter 10 voor niks bellen dan dat je 1x te laat belt.

Schiet op, bellen jij!

Groetekes, Sje

He meid. Ik hoop dat alles goed met je is en de baby?. Ben me een beetje zorgen aan het maken over wat sje vanmiddag zei. Heb je de verloskundige nog gebeld. Nou ja misschien ben je nu aan het bevallen of je kleine al aan het knuffelen. We horen het wel. groetjes chantal

Chantal

Lieve schatten, ik wil geen paniek lopen zaaien hier hoor (dus sorry Chantal dat ik jou ook ongerust gemaakt heb), maar er zijn verschillende oorzaken voor dat bloedverlies. Dus gewoon altijd bellen, want zeker als het iets met de placenta is moet je er snel bij zijn.

Het was dus helemaal niet mijn bedoeling om onrust te veroorzaken. Ik zat gewoon hardop mee te denken.

Groetekes, Sje

Ik vind niet dat je onrust veroorzaakt. maar je geeft een super goede tipIk verloor ook bloed maar er was niks aan de hand maar ze hebben op dat moment wel alles onderzocht dus het kan allemaal.

Christina schreef dat ze op het moment van dat bloedverlies geen buikpijn of voorweeën had, en bij een placenta-loslating zou veel buikpijn voorkomen.
Ik weet niet of die buikpijn er ook is bij een evt. beginnende loslating. Dus daarom altijd voor de zekerheid bellen.

Christina, weet je al iets?

Groetekes, Sje

Ja christina we helpen je graag een handje mee al die digi tante’s!

groetjes GYtha

Ik hoop eigenlijk dat ze nu lekker met haar nieuwe wondertje lekker op haar bed aan het kroelen is
Want ja het duurt wel lang nu
We zullen denk ik het snel wel weten