Uhm… ff denken… ik zeg de 20ste.
Goh net een voetbalpool
Liefs Elysa
Nog geen tante jammer maar de dag is nog niet voorbij
Misschien ben je al druk bezig we hopen het maar voor je
en zo niet geniet nog even van je kleine in je buik
Ik denk vandaag dat ze gaat bevallen. Als dat niet zo is prik ik morgen wel een nieuwe datum voor haar.haha Of mag ik maar 1 keer raden?En Christina heb ik gelijk? groetjes c hantal
Chantal
nou meid je houd ons weer in spanning ik hoop eiggenlijk dat je bezig bent of je kleintje al bij je hebt.We wachten nieuwschierig af of we tante zijn :
Liefs en dikke kus brenda en charissa
ze weet inderdaad de spanning erg erin te houden. Misschien is ze nu wel aan het knuffelen met hem of uit aan het rusten…groetjes chantal
Chantal
denk het ook hoor! Al even niks laten horen!
Dus wie weet???
groetjes GYtha
Gewijzigd door - gytha en Lieke op 19 Sep 2008 13:45:40
nou ik denk ook dat ze nu wel der wonder heeft, ben erg benieuwd.
Christina!!! Heb ik toch de goede datum geraden?hahahaha. Laat je nu ons de nieuwsgierigen lekker in spanning zitten?whahaha we hopen snel positief nieuws te horen!!!groetjes chantal
Chantal
Hoi allemaal,
Sorry dat ik me weer eens laat kom melden. Heb zowat de hele tijd op bed gelegen Voel me helemaal niet lekker… Ik zie nog niks gebeuren, ook al heb ik veel voorweeën gehad… Ik heb tot nu toe in bed gelegen. Mijn vriend heeft voor vandaag voor Vincent gezorgd
Ik heb veel last van rare pijn aan de onderkant. En ik verlies nog steeds veel slijm. Ik hoop echt dat het in ieder geval deze weekend wordt!
Ik had zelf gehoopt op 22 september. Dan is het precies 1 jaar en 4 maanden tussen de twee broertjes En ja dat valt dan wel op maandag. Kan nog een dagje wachten hihihih
Ik probeer jullie allemaal op de hoogte te houden. Als ik even niks laat horen dan is het dat ik me niet lekker voel. Het lijkt net of ik weer moet overgeven. Als dit zo verder gaat, dan ga ik toch langs het ziekenhuis dit weekend. MAak me toch een beetje bezorgd Is dat raar??
Nogmaals mijn excuses dat ik jullie allemaal in spanning laat wachten!
Groetekes!!!
He meid
Ga maar lekker in bed rusten. Wat zegt de verloskundige van de pijn aan de onderkant? Je kan toch nog geen ontsluiting hebben he? Misschien als je het niet vertrouwd zou ik als ik jou was toch effe belen met de verloskundige. Je voelt dat zelf het best aan. Het kan echt geen kwaad al;s je eens te veel belt. Als de verloskundige je gerust weet te stellen dan kan je zelf beter ook ontspannen anders ben je je de hele tijd druk aan het maken en dan ontspan je nog niet. De dag voordat ik de weeen kreeg had ik een griepig gevoel dus het kan best zijn dat het flink aan het rommelen is. Nogmaals meid als je het niet vertrouwd bel je verloskundige.sterkte meid!veel liefs chantal
Chantal
wat jammer zeg, nou we zullen gewoon wat geduld moeten hebben hihi, en als het vanacht gaat rommelen veel succes
Hey hey
wat een toestand zeg meid!!
Zeg… misschien een beetje raar hoor, maar heb je al laten checken of 't niet misschien een blaasontsteking is? Kan ook voor een hoop gedonder en voorweeen zorgen…
Gr. Marla
Wel spannend!! Nu echt de laatste loodjes. Veel succes voor de komende dagen en ik denk dat de kleine vandaag of morgen er is. als ik moet gokken denk ik 21 september.