spannend hoor!
Laat het maar lekker op je afkomen! Het komt zoals het komt en wanneer de kleine zin heeft hahaha
succes
groetjes Gytha
spannend hoor!
Laat het maar lekker op je afkomen! Het komt zoals het komt en wanneer de kleine zin heeft hahaha
succes
groetjes Gytha
Toy toy toy. Ik had een halve dag voordat de weeen begonnen ook slijmprop verloren. Misschien heb je nu al weeen? Vind het erg spannend hoor. Steeds als ik ikkeben opkom kom ik ook meteen dit topic chekken hahaha. Leef erg met je mee. OOOOO Ben zo benieuwd! Krijg er zelf kriebels van.hahaha groetjes chantal
Chantal
Hahaha, ik vind het zo leuk dat jullie allemaal meeleven Dit maakt het nog spannender voor mij
Ik denk dat ik zo naar bed toe ga. Heb een grote wandeling gemaakt, en dat heeft mij lekker moe gemaakt hihihih
Ik merk dat er vanavond helaas niks gaat gebeuren… Helemaal geen sein…niks…nada!
Morgen zal ik weer even vertellen hoe alles is
Allemaal bedankt voor de lieve en leuke reacties hihihi
Groetjesss!!!
ps. Ik vind het helemaal niet erg als er over draadjes in slijm of wat dan ook gesproken wordt Het hoort er allemaal bij!
Nog geen sein? Ga maar lekker slapen meid en rust maar goed uit want krachten heb je echt wel nodig voor de bavalling. Geniet nog maar even van de schoppen in de buik nu het nog kan!!!weltrusten groetjes chantal
Chantal
Geen sein zegt lekker niks. Whahaha we lagen net in bed, lampje uit en knap zei het… Voelde meteen ook niks meer dus draai me om om me te nestelen in ons bedje en ja hoor, vruchtwater gebroken. Aangezien deze verkleurd was moesten we meteen bellen. Huppakee, verloskundige komt kijken, belt ziekenhuis enz enz…
Ik hoop op een lekker nachtje voor je, nog even genieten dat je het kleintje nog niet hoeft te delen met de wereld.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Dank je wel Chantal, en weltrusten aan jou en iedereen hier op het forum!!!
Slaap allemaal lekker zacht voor straks. En ja als mijn water in de nacht zal breken, dan beloof ik dat ik aan je zal denken Asje en zal ik lachen voordat de pijn eraan komt hahahah
Groetjes!!!
hoi,
slijnprop zegt niet alles maar ik ben voor mijn bevalling bij danny de oudste destijds de slijmprop ook kwijtgeraakt daarna voeld ik vruchtwater lopen
binnen 8 uur was hij er met hulp van het inleiden
ben ook wel erg benieuwd mijn voorspelling is uiterlijk tot zondag
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Chistina!!!En wel of geen rustige nacht gehad?.hahaha Kom je melden wij zijn nieuwsgierig! Of lig je nu te genieten van je kleine wonder in je arm? groetjes chantal
Chantal
spannend!!! had wel al een berichtje verwacht maar, misschien is dat kleine wondertje er al of benje bezig
ja ik hier ook, dus cristina je houd ons niet voor de gek he}
ja ik hier ook, dus cristina je houd ons niet voor de gek he}
Hoi alle moeders
Sorry dat ik me nu pas kom melden Was zo bezig met mijn zoon vanochtend voordat hij naar het open park ging, ben daarna gelijk in bed gesprongen en heb tot zowat tot 14.00 uur geslapen
Helaas helaas Sje, nog geen tante hahaha Ik heb wel continue voorweeën en die doen best pijn. Maar ja zegt ook weer niks hahaha
Ik wil zo graag bevallen en van mijn kind genieten, maar hij wilt maar niet komen
Trouwens… lijkt me wel leuk dat jullie raden wat voor datum ik zal bevallen Als ik het goed heb gelezen zijn er twee die zeggen 21 september?? hihihih Een kleine wedstrijdje houden om alles spannend en leuk te houden
Groetekes!!
Ik zal me weer even melden voordat het avond is
wat jammer nog geen diditante, nou we lezen het wel weer.