Ieder moment kan het gebeuren

joeeeeee het begint te komen dan met die voorweeen.

En lieke volgens jou zijn het fabeltjes van die diarree, maar bij mij was het toch echt zo. snacht’s diarree gehad en smorgens was ik aan de gang!
Dus je ziet maar!

Succes christina!
En houdt ons op de hoogte he.

groetjes Gytha

haha die darmen moeten toch leek of het nu een fabeltje is of niet… de voorweën daar heb je meer aan… en die doen al vast het beginnende werk… dus… wie weet krijgt je familie nog gelijk want de week is nog lang niet om!

veel succes en … we zijn erg benieuwd… dus dat wordt bevallen met de computer aan om ons op de hoogte te houden …

Het klopt inderdaad dat heel veel vrouwen veel meer naar het toilet moeten vlak voor een bevalling. Het is geen fabeltje, sterker nog het is hormonaal geregeld dat de darmen zo leeg mogelijk willen zijn om meer ruimte te kunnen maken voor de baby die eruit wil.

Dus kan goed dat het inderdaad een duidelijke voorbode is.

Groetekes, Sje

ja ik had het 2 dagen van te voren ook diarree. Dus wie weet heeft cristiana binnenkort haar kleine wonder in de armen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

oeps sorry dan heb ik niks gezegd meiden

ik ken het niet en mij is vertld dat het een fabel was

GA JE SCHAMEN!!!

Groetekes, Sje

Goed bezig vrouwke!

Groetekes, Sje

hmmmm alles kan, voorteken? geen idee kindje komt wanneer kindje er zin in heeft

Hormomen weten we allemaal doen rare dingen met je…
maar Christina 1 ding weet je zeker zal niet lang meer duren

knuffels en zet hem op he! wil snel een mooie foto zien van een nieuw wondertje!

Tries

Nou ik hoop dat het wel een fabel is met die diarree, ben nu 34 weken en 4 dagen en heb ook diarree dus voor mij hoop ik dat het een fabel is, maar voor Christina hoop ik dat niet natuurlijk. Ik wil je een hele goede bevalling toe wensen en we zien het wel op het forum als het zover is.
Gr Natasja

Zou ze al bezig zijn met bevallen?Ben benieuwd!groetjes chantal

Chantal

Nee chantal helaas nog niet hahahah

Goedemorgen allemaal!

Leuk joh om zo alle reacties te lezen hihihihi

Even in het kort hoor:

• Vannacht alleen wat buikpijn gehad. Helaas geen bevalling in zicht

Nu in de morgen:

• Ik heb nog steeds last van buikpijn. Het is niet hevig, maar lichtjes… Verlies ineens heel veel slijm… Kan een voorteken zijn??? Dit had ik namelijk met mijn eerste zwangerschap ook. Ik verloor ineens veel en in de nacht lag ik in het ziekenhuis

Ik hoop deze week van mijn nieuwe wonder te mogen genieten! Zoniet, ja dan moet ik maar wachten. Die voelt zich dan nog niet klaar voor deze wereld hahaha

Ik zal rond 15.00 even een korte berichtje doorgeven hoe het allemaal gaat , Zoniet, dan weten jullie het allemaal!

Groetjes

Trouwens, ik zit dan wel met een vraagje…

Hoe doe je dat nou, met het plaatsen van foto’s op de site??? Kan iemand mij dit uitleggen… Of kan ik een profiel aanmaken op mijn msn-site en de link hier op de site weergeven??

Groetjess

Hey,

Als je slijmverlies licht rozig is, kan dit je slijmprop zijn die je verliest…
Ook dit “kan” een teken zijn dat je bebietje nu niet lang meer op zich gaat laten wachten… maar alweer “kan” een teken zijn…

Ik zit in hetzelfde schuitje (38wkn en 2 dagen) en ben ook enorm zenuwachtig…
Maar tot hiertoe blijft 't bij voorweeën…

Spannende groetjes!

@Wil, als je de slijmprop verliest hoeft het helaas nog niet te betekenen dat het kindje snel komt. Dan kan het makkelijk nog een paar weken duren is mij door de verloskundige verteld destijds. Dus slijmprop zegt helaas niks.

Ik had 2x geluk: vandaag slijmprop verliezen, vandaag start van de weeën, morgen baby in mijn armen.

Groetekes, Sje

quote:

Ik heb een donker bruin vermoeden dat je voor morgen vroeg, je wondertje in je armen hebt!!!

liefs

wil25

Ik denk vanavond al

Liefs Elysa

Geniet van de laatste dagen uren met je kindje nog in je buik
En straks heb je jullie wondertje lekker vast
En dan ook heerlijk genieten
Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar foto`s
En anders als je ze echt zo op het forum wilt laten zien en niet in je profiel geef je een gil en er zijn genoeg meiden die je graag helpen zodat we je wondertje dan goed kunnen bekijken
Succes als je bezig bent of succes met wachten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hier ben ik even weer. Ik zei rond 3 uur maar wilde even pieken
hihihi

Het was volgens mij geen slijmprop. Het was niet donker of bruinig of lichtjes rood. Ik weet dat een zwangere vrouw meer slijm verliest dan normaal. MAar mijn onderbroek was helemaal onder. Dit heb ik ook gehad met mijn eerste zwangerschap. De dag voor de bevalling zat ik ineens helemaal onder, maar het was ook niet bruinig of donker. Ik weet dat ieder zwangerschap anders is. Ik weet het even niet meer hahahaha. Allerlei dingen die je doet denken dat het gaat gebeuren, maar het eindigt met niks hihihi Ik wacht gewoon lekker af. Probeer zoveel mogelijk uit te rusten, zodat ik de bevalling aankan!

Ik zou het trouwens heel erg op prijs stellen, wat de foto’s betreft, dat jullie mij erbij willen helpen! Ik wilde al heel lang foto’s van mijn zoon Vincent laten zien onder de forum trots op mijn kind, ach het komt goed

Voor het slapen gaan zal ik nog even inlichten hoe het gaat Hopelijk ben ik vanavond al bezig met puffen en persen hahahahaha

Groetjes!!!

Hey meid, spannend zeg!
Ik heb mijn slijmprop ook verloren zonder dat ie gekleurd was. Zaten echter wel rood/bruinige ‘draadjes’ door (sorry voor de info hahaha). Verloor 'm 's ochtends toen ik me aan 't wassen was. 36u later had ik Jens in m’n armen

als je foto al ergens op het net staat klik je op de goto, kist voor eigenschappen en kopieert deze link die er dan staat.

Die link plak je vervolgens tussen [img] hier je link [/img]
sterretjes weg halen

Als het niet lukt geef je maar een gil, mits je tenminste geen andere bezigheden hebt hahahaha.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!