Hallo,
Hier nog een moeder die bijna hopeloos dreigt te worden. Larissa is al een goede week ziek. Hoesten en proesten, snot loopt constant, niet eten en soms ook verhoging. En heeeeel erg spoken s’nachts. Nu heb ik al een tijdje geleden gewoon eerst een nacht eruit gehaald omdat ze maar niet ophield met huilen. We waren toen net een paar dagen thuis van vakantie en dacht dat het daaraan lag. Ze ging gewoon spelen midden in de nacht! en daarna was ik het zat en heb haar in bed gestopt. De volgende nacht wordt madam gewoon weer wakker, nou mooi laten huilen na ongeveer 20 minuten eindelijk gaan slapen. Ging een paar dagen goed tot gister, ik hoor haar hoesten, ga naar haar toe geef haar een slok water en haar hoestdrank en stop haar weer in. Lijkt goed te gaan, maar dan begint het gekrijs weer. Weer naar haar toe even wiegen, weer in bed, weer stil, maar dan weer toch huilen. Als ik bij haar in de kamer ben dan is het oke dan is ze stil, leg je haar in bed en doe je de deur dicht dan begint het gekrijs. En maar hoeste en hoesten en huilen…pffff. Na een kwartier toch maar uit bed gehaald, bleek ze gepoept te hebben!!! Huh??? dat was wel heeel lang geleden dat mevrouw snacht had gepoept. Dus ik verschoon toch maar een flesje melk gegeven even gewiegd, bleek weer een tijdje goed te gaan,maar nee hoor gewoon weer doorgaan met krijsen. Ondertussen was manlief wakker geworden dikke ruzie over dat ik haar er toch gewoon uit moest halen, hij wou slapen moest volgende dag om 05:30 op om te werken. Mooi kan er ook nog bij de ruzie. Ondertussen larissa op schoot, gaat soms liggen en slapen, dan weer huilen zet je haar neer op de grond ook weer krijsen. Valt weer in slaap, toch weer wakker, begint te hoesten en hopa…ze geeft over. We zitten er helemaal onder…Godallmachtig kan het nog ergen worden? Nou omkleden dan maar weer, weer heen een weer lopen en wiegen, slaapt in bedje, maar nee hoor zodra de deur dicht is krijsen maar weer. Weer een kleine fles klaargemaakt, tijdens drinken slapen en dan eindelijk om kwart voor drie snachts: ZE SLAAPT!!!
Echt en zo gaat het al een tijdje, ik weet het gewoon niet meer is het een sprongtje, uitproberen? is ze echt ziek? laten huilen of toch uit halen? ik geef het voorlopig op…![]()
Our littel angel is Larissa