Een beetje kunnen slapen zo vlak voor het spannende moment?
Groetjes,
M
Ik heb gelukkig heerlijk geslapen en dat had ik niet verwacht.
Ben sinds ik vanmorgen opgestaan ben wel een brok zenuw. Pff echt niet fijn deze uurtjes. Ben nu met heel veel moeite mijn ontbijt naar binnen aan het werken.
Groetjes,
Sandra
Zo begrijpelijk. Het moet één dolle vlinderboel in je buik zijn. Nog een paar uurtjes. Gelukkig heb je goed geslapen, dat scheelt weer. Ging de tijd tenminste sneller door dan wanneer je de hele nacht wakker had gelegen. Is het bloeden nog steeds over?
Groetjes,
M
Lieve Sandra, heel veel succes straks en er wordt aan je gedacht
Liefs
[img]http://lb1f.lilypie.com/ShPrp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />
Het is idd een dolle vlinderboel in mijn buik en heb op dit moment ook een veeeeel te hoge hartslag. Nog een kwartier dan is Valentine aan de beurt bij de huisarts, dus blijven duimen.
Ben echt heel blij met jullie, heel erg bedankt allemaal.
Het bloeden is niet meer begonnen, dus dat is in ieder geval positief.
Groetjes,
Sandra
Dank je Wil.
Is inderdaad wat minder positief allemaal Valentine. Maar ondanks dat ben ik nog steeds heel hard voor je aan het duimen voor je.
Groetjes,
Sandra
Heb de klok al vooruit gedraaid op kwart over 12… maar helpt niet …
Valentine al nieuws??
Sandra … kop op he!!
Jammer is het he mini-boy!
Ik probeer de klok ook al naar kwart over 12 te kijken.
Maar in plaats daarvan kruipt hij heel langzaam richting die tijd :- (
Groetjes,
Sandra
En nu belt mijn man ook nog eens op dat hij ontzettend in de fille staat. Zijn navigatie geeft aan dat hij kwart voor 12 thuis is, maar hij staat al een tijdje stil. Alleen omdat er aan de andere kant van de weg een ongeluk is gebeurd en iederen dat weer wilt zien.
Pff ben echt op van de zenuwen en als hij het niet red, dan moet ik dus alleen :- (
Groetjes,
Sandra
ach meis ik duim voor je dat hij op tijd is, heel veel sterkte en we wachten op goed nieuws.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
ach meis… ook dat nog!! Als je man het niet red … weet dan dat wij in gedachten met je mee gaan… ben je niet helemaal alleen (en als je man wel op tijd is … gaan we ook mee!!)
Duim nu extra… dat je man op tijd is … en positief nieuws!!
Dat is heel lief van jullie.
Hij wilde nog even voor 1 afspraak naar zijn werk. Hij is om 10.00 uur terug gaan rijden en normaal is het 3 kwartier rijden. Nu is hij dus al 1,5 uur onderweg. Zal je net zien dat zoiets altijd op zo’n moment komt.
Ben helemaal geen stresskipje, maar zo voel ik me nu wel even.
Groetjes,
Sandra
Oh meis wat erg voor jullie…
Nu maar even uitrusten dan van al die stress
Denk aan je
Liefs
[img]http://lb1f.lilypie.com/ShPrp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />
Vervelend dat je alleen moest Valentine. Ik moet ook alleen, want mijn man gaat het niet redden. Hij staat nog steeds vast op de A2.
Verlies sinds net weer een beetje oud bloed. Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als nu. Gelukkig duurt het nu niet lang meer.
Groetjes,
Sandra
dacht wat word dit een lange topic, toch maar effe lezen.
en vind het heel erg voor je sandra.
je zal er waarschijnlijk al niet meer zijn, maar wil je toch even sterkte wensen.
en zal voor je duimen.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Dank je Tweetix.
Ik ga nu mijn computer afsluiten en hoop jullie snel meer te kunnen vertellen.
Bedankt in ieder geval iedereen voor het meeduimen.
Liefs,
Sandra
quote:
Daar was ik al.Ja bleek wel zwanger maar is ind wel een miskraam geworden. Hij heeft met zon eendebek mijn baarmoeder bekeken en nog een test gedaan en ind hormonen lopen zijn nu aan het afbouwen.
Zelf nu last van buik en rug.
Heb wel een verwijsbrief. Dus de dinsdag na de vakantie naar ziekenhuis voor verdere onderzoeken.
Ze denken dat er toch wel wat aan de hand is. (tja na 3 miskramen en 2,5jaar bijna proberen kan ik de conclusie ook wel trekken)
Ben nu heel moe maar denk ook van alle spanningen van deze week.Sandra duim voor je meid hopelijk heb jij beter nieuws
groetjes mama van lindo
Sterkte meis… is toch heel wat als je het definitief te horen krijg!