Hoera, ik word een grote broer

Hopelijk is het heel snellllllllllllll woensdag en ik ga volop voor je verder duimen. sterkte meisss

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Bedankt, ik hoop dat ik jullie woensdag kan melden dat het duimen niet voor niets geweest is.

Op mijn werk zijn ze allemaal heel lief en meelevend. Echo is pas om kwart over 12, maar ik hoef voor die tijd niet naar mijn werk te komen. Ik mag vanuit huis werken en als ik voor die tijd niet wil werken is het ook goed. Wel erg fijn, dus ben echt heel blij dat ik het verteld heb.

Ja, Mriek begrijp helemaal wat je bedoeld. Dit is voor het eerst dat ik op een forum zit en ik had nooit verwacht dat het zo gezellig en persoonlijk zou worden. Heb echt het idee dat ik veel mensen al heel lang ken, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Ik kan ook heel erg meeleven met mensen hier en echt in spanning zitten voor anderen, terwijl ik niet eens een beeld bij die persoon heb.

Valentine, ik zal zeker ook voor jou duimen dat alles positief is woensdag bij de huisarts. En natuurlijk ook dat het bloeden snel stopt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Het zou goed kunnen mini-boy, dat het nog versterkt wordt door het feit dat we allemaal een zoontje hebben van ongeveer dezelfde leeftijd. Maar moet zeggen dat ik hetzelfde gevoel in andere mate ook naar anderen heb hoor, dus hoe dan ook krijg je toch een band op zo’n forum, ongeacht de leeftijd van je kindjes. Vind dat wel leuk, had toch niet verwacht dat het zo zou werken.

Wat lief van je werkgever Sandra, dus je kan zelf zien wat je doet woensdagochtend. Goed dat je het daar verteld hebt idd.

Even off-topic (mag wel hè?): ik heb hier een klein ventje in bed liggen die helemaal hieper de pieper is van de warmte en écht niet in slaap wil vallen. Zucht, en het is al zo warm. Kan ik nog telkens heen en weer lopen ook. Vanmiddag heeft 'ie wel ruim 2 uur geslapen (en da’s veel voor Eriks doen), dus als 'ie eenmaal maar slaapt gaat het wel…hopelijk is 'ie snel naar dromeland en koelt het vannacht een beetje af. Maar volgens mij is dat ijdele hoop…26 graden nu op zijn kamer…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja hoor mag wel Mriek

Tim en Erik hebben zeker met elkaar gesproken vandaag. Hier nog een hyper mannetje in zijn bed. Denk dat hij teveel geslapen heeft bij mijn ouders vandaag. Vanmiddag 3 uur achter elkaar en dat is echt lang voor zijn doen. Toch was hij erg moe toen hij om 20.00 uur naar bed ging. Maar hij is volgens mij weer helemaal over zijn slaap heen. Hij is niet vervelend, maar staat alleen maar in zijn bed te springen. Ik ga er niet heen en laat hem maar even. Hij zal vanzelf toch wel een keer moe worden

Het is op zijn kamer ook heel warm en dat terwijl de zon alleen s’ochtends in zijn kamer staat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Hier dus ook alleen 's ochtends de zon op zijn kamer, maar maakt weinig verschil. Het is er inmiddels 27 graden mét raam open. Zucht, dat moet nog wat worden. Heb de tuitbeker met water naast m’n bed staan voor het geval meneertje vannacht dorst krijgt.

Slaapt Tim inmiddels? Vast wel. Van al dat gespring is 'ie vast moe geworden, haha. Erik heeft dus ook al zo lang geslapen vanmiddag, dat heeft misschien met die warmte te maken. Dat maakt ook duf heb ik het idee. Ik ga zo ook maar een poging wagen om te gaan slapen. Ben alleen vannacht, m’n vriend is voor het werk in het westen van het land en is morgenavond weer thuis. Niet gezellig, maar met dit zweetweer ook niet erg om alleen in bed te liggen…niet tegen hem zeggen hè?

Jij weltrusten voor straks Sandra en hopelijk kan je weer goed slapen vannacht.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja Mriek… dat is ook zo hoor… leef met iedereen mee… mijn man noemt me verslaafd aan ‘ikke ben’ … maar (bijna) elke dag even kijken! En tips/advies etc etc. Maar ook dat iedereen zo meeleefd als je zelfs ergens mee zit of je iets niet goed weet is zo fijn! Overleg soms meer met jullie dan met cb/huisarts of manlief hahaha…

Sandra… hoe gaat het nu? Nog steeds bloedverlies? Nog een test gedaan? Volgens mij als het een miskraam is kan de test nog wel negatief zijn eerste dagen … maar weet ik niet zeker?! Kop op meid … denk aan je!

Liggen die boefjes nu toch wel te slapen? Gister was Jurian ook zo onrustig ik denk hij heeft het warm (is altijd helemaal nat van zweet) dus ik deken eraf gelaten … alleen laken … ging hij liggen spelen. Toen alles behalve slaapzak uit bed… was ook niet goed. Na een uur tobben ik toch weer deken erin… en hup meneer sliep in no time… (pfft krijg het warm als ik het zie…)

Het maakt helaas idd weinig uit dat ze alleen s’ochtends de zon op hun kamer hebben staan. Ik heb zijn raam lekker helemaal open gezet, zodat hij nog wat verkoeling heeft. Weet niet hoeveel graden het op zijn kamer is, maar het voelt heel benauwd. Gelukkig is hij om 9 uur in slaap gevallen. Denk idd dat hij vanmiddag zolang geslapen heeft door de warmte.

Ik heb de mazzel dat we er zelden tot nooit uit hoeven s’nachts dus ik ben er niet bang voor dat ik hem vannacht hoor. Ik hoop voor jou dat Erik ook lekker doorslaapt vannacht.

Kan me voorstellen dat het ongezellig is om alleen te slapen. Hihi maar idd met de warmte niet helemaal erg. Van mij hoort hij niks hoor

Jij zal inmiddels wel slapen, ik ga ook mijn bedje opzoeken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Wat ontzettend vervelend dat het bloeden toch weer begonnen is. Was juist zo blij voor je dat het gestopt was. Ik heb je hele verhaal gelezen en ik begrijp dat alles heel verwarrend is. Als je zwanger bent dan hoop ik heel erg voor je dat het dit keer ondanks het bloeden wel goed gaat.

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar sinds gisterenavond half 10 heb ik geen bloed meer verloren. Het is afgelopen vrijdagochtend vroeg begonnen en niet meer opgehouden. Dus ik hoop dat het nu niet meer terugkomt. Moet dus eigenlijk heel blij zijn, maar het voelt nog allemaal heel onzeker en durf nog niet echt blij te zijn. S’nachts was het enige moment dat ik maar heel weinig bloed verloor. Maar goed nu dus gisterenavond en vanmorgen ook niks, dus ja wel een goed teken. Denk dat als het deze ochtend ook goed gaat ik wat blijer kan zijn. Maar ja het zegt nog allemaal niks, ik zal de echo morgen af moeten wachten.

Sterkte en ik blijf heel hard voor je hopen en duimen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

wat kunnen dagen dan toch lang duren… met zulke onzekerheid… volgens mij moet de angst je keel dichtsnoeren op het moment van de echo… En dan is daar ook het antw. wat je stiekem wel maar toch ook niet wil weten…

aaahhh wisten we maar meer… en konden we jullie maar helpen. Zodra jullie meer weten… gelijk melden he!!

denk aan jullie

Ja, stiekem hoop ik ook dat het innestellingsbloeding is. Maar ja het was wel 4 hele dagen bloedverlies. Dus ja dan denk ik dat is veel te lang voor gewoon bloedverlies. Dan denk ik dus dat het niet goed is, maar ja aan de andere kant heb ik niet iets gezien waarvan ik denk ik ben het vruchtje verloren. Dus dan krijg ik toch weer hoop. Weet het dus echt gewoon even niet. Het is in ieder geval al heel fijn dat ik deze dag voor het eerst geen bloedverlies heb.

Haha zou idd wel makkelijk zijn he als je zelf even een echo kon maken. Denk dat dat niet goed is, want dan blijf je aan de gang met dat apparaat

Wat gaat de tijd langzaam als je wilt dat het woensdag is :- (

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Ik ben hier nog druk aan het duimen meid.

Groetjes,

Michèle

Heb gelukkig geen verstand van miskraam… maar was ook echt in de veronderstelling dat je dan wel een klompje of grote stolsels moest verliezen…?? Dus … er is hoop… wil je niet valse hoop / moed geven… maar heb die hoop samen met jouw!! Want hoop het ook zo dat het goed zit…

Ik hoop het ook! Voor wat het waard is, ik heb nooit een slecht gevoel gehad bij wat je beschreef Sandra. Maar ja, dat zegt natuurlijk helemaal niets. Hoe dan ook, fijn dat het bloeden is gestopt! Nog één nachtje slapen en dan heb je duidelijkheid. Ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hard!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt dat jullie met me mee duimen.

Ben de dag vandaag goed doorgekomen, maar de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen. Van mij mag er nu toch wel snel een einde aan de onzekerheid komen. En Valentine ben ook nog steeds voor jou aan het duimen hoor dat er morgen voor jou ook goed nieuws is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Je moet rond het middaguur toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, kwart over 12.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Idd vrij zelfzaam dat je lichaam het zelf opgelost heeft. Ik weet er niks van, maar wat ik heb gelezen is dat het lichaam het in dit stadium vaak zelf afstoot als het een miskraam is. Maar goed wil mezelf niet gek maken, dus heb bijna niets op internet gelezen. Ik probeer er dus ook rekening mee te houden dat het niet goed is. Zo kan het alleen maar meevallen, maar je wilt zo graag dat het wel goed is, dus dat is nog erg moeilijk.

Vervelend dat je nog steeds bloed verliest. Gelukkig is het niet zo veel. Ja, zonder echo is het idd moeilijk te bepalen. Hoop dat als je doorgestuurd wordt je in ieder geval niet heel lang hoeft te wachten. Wanneer ga je met vakantie?

Zodra ik iets weet laat ik het meteen weten. Wel fijn dat jij om half 10 moet, dan hoef je niet zo heel lang te wachten. Ik denk dat ik een hele lange ochtend ga krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Dan wordt er om kwart over 12 extra aan je gedacht…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

oh lieve schatten wat ontzetten spannend zeg!
ook ik zit hier hard voor jullie te duimen!!

liefs,
Rinske

Bedankt allemaal, echt superlief.

Ik laat het jullie zsm weten morgen.

Liefs,
Sandra

Lilypie

Lilypie