Hoera, ik word een grote broer

Wij zijn net teruggekomen van vakantie en nu hebben papa en mama me in de vakantie verteld dat ik een broertje of zusje krijg. Ik weet niet precies wat dat betekend, maar ze zijn heel blij dus ben ik ook heel blij. Ik weet niet of ik het al mag vertellen, maar doe het lekker stiekem toch. Ze is nu ook pas 5 weken zwanger. Mama zal straks ook wel weer op het forum te zien zijn. Ze is nu druk bezig alle spullen van de vakantie op te ruimen.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Hey wat leuk tim! En wat gaaf dat je mama en papa’s geheimpje al mag weten! Spannend hoor, om grote broer te worden! Dat staat mij ook te wachten, ongeveer drie wekjes eerder dan jij!
Nou feliciteer papa en mama maar! En geniet er lekker van!

Groetjes Joey

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/PbWqp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/nD3jp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Gewijzigd door - mama_snoekie op 24 Jun 2009 10:42:43

waaahh… super!!

Geweldig meid wat leuk…!! Hoe voel je jezelf?

enne … hoe was de vakantie???

SANDRA!!! IEH!!! Wat een nieuws. Hoe voel je je? Leuke vakantie gehad? Op vakantie getest?

Tim, gefeliciteerd. Wat stoer knul, dat je grote broer wordt! Maar je kan niet echt goed geheimpjes bewaren hè?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Tim foei, geheimpjes mag je niet verklappen, maar wel heel leuk hoor. Feliciteerd enne mamma en pappa natuurlijk ook.

Groetjes,

Michèle

gefeliciteerd Tim ook voor papa en mama!

groetjes Gytha

Hoera, wat leuk Tim! Gefeliciteerd. Het is echt heel leuk om er een broertje of zusje bij te krijgen! Feliciteer je papa en mama ook van Tante Esther?

Groetekes, Sje

wat leuk!!! gefeliciteerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, echt leuk. Ik heb mama net verteld dat ik het jullie verteld heb en gelukkig was ze niet boos. Maar ze zei idd wel dat ik niet zo goed was in geheimpjes verklappen. Ik ben bijna jarig en dan mag ik het van papa en mama echt aan niemand vertellen. Maar ik denk dat dat wel gaat lukken. Mama is trouwens klaar met alle spullen van de vakantie opruimen, dus ik denk dat ze straks wel even online is om weer wat bij te lezen.

Dikke knuffel,
Tim

Lilypie

En dan nu een berichtje van mama zelf

Ja, Mriek we hebben idd in de vakantie getest.

We hoopte allebei ooit op een 2e, maar wisten niet wanneer we daarvoor wilde gaan. Totdat het 1,5 maand geleden bij ons allebei wel begon te kriebelen en nadat we het er goed over gehad hebben ben ik weer met de pil gestopt. Nooit gedacht eigenlijk dat we er al zo snel weer voor wilde gaan. De 1e week van de vakantie had ik pijnlijke borsten, maar ik had zoiets van het kan toch niet meteen al raak zijn. Na 2 dagen overtijd te zijn ging ik bloed verliezen. Maar dat was na een paar uur over. Heel raar, dus maar even afgewacht maar er kwam niets meer. Volgende dag toch maar een test gedaan en toen bleek dus dat ik zwanger was.

Behalve een beetje pijnlijke borsten heb ik nergens last van. Vorige keer was ik al heel snel misselijk en dat heeft 4 maanden geduurd. Dus ben benieuwd, tot nu toe voel ik me helemaal goed en ben ik niet misselijk.

We zijn echt superblij, heb vanmorgen meteen verloskundige gebeld en hebben 30 juli de 1e echo.

Dank je mini-boy we hebben een heerlijke vakantie gehad. Iedere dag goed weer en Tim is ook superlief geweest. We hebben er echt van genoten en ook de heen en terugreis ging heel erg goed.

Ga nog even bijlezen en dan als Tim wakker is het dorp in om versieringen te halen voor zijn verjaardag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Fijn dat de vakantie zo leuk was en dat het allemaal goed ging met Tim. Een extra bijzondere vakantie dus, aangezien je toen hebt getest. Bijzonder dat je zo snel weer zwanger bent geraakt. Fijn hoor! Hopelijk blijf je kwaaltjesvrij en gaat het allemaal goed.

En Tim bijna jarig, jeetje! Wanneer precies ook alweer? Met een paar daagjes dan zeker? Ook al zo bijzonder. Ben benieuwd hoe jullie dat gaan vinden.

Erik is blij dat Tim weer in het land is, dat moest ik even van 'm zeggen…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd!!! en geniet ervan

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Dank je Mriek. Heel raar, maar doordat ik de vorige keer zo ontzettend misselijk was verwacht ik dat op een of andere manier nu ook. Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar ik heb echt zoiets van wanneer wordt ik nu misselijk. Maar goed laat ik maar gewoon hopen dat ik dit keer nergens last van heb.

Ja, vind het ook wel bijzonder dat het in 1 keer gelukt is. Bij Tim was het de 2e keer raak. Maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets. Een vriendin van me is nu al heel lang bezig en het lukt maar niet. Vind het dan ook moeilijk om het haar te vertellen. Maar ik weet dat ze het me ontzettend gunt, want dat was met Tim ook. Maar het is gewoon zo oneerlijk, dan denk ik wel eens waarom kan het gewoon niet zo zijn dat het bij iedereen snel lukt. Maar ja helaas werkt het zo niet.

Tim wordt aanstaande vrijdag 1 jaar en we vieren het zaterdag. Alhoewel we het beter vrijdag kunnen vieren want dan wordt het heel mooi weer. Helaas zijn de voorspellingen voor zaterdag alleen maar regen en onweer Vanmiddag hebben we allemaal slingers gekocht en straks gaan we een taart bestellen met een foto van Tim erop. Heb er helemaal zin in, vrijdag lekker met zijn drietjes en dan zaterdag met alle visite.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Oneerlijk kan het inderdaad zijn, de één wel zwanger en de ander maar niet. Kan me indenken dat het moeilijk moet zijn om het je vriendin te vertellen, zal voor haar toch wel dubbel zijn ondanks dat ze het je gunt.

Morgen dus dé grote dag! Leuk! Hopelijk is het zaterdag ook nog mooi, want buiten verjaardag vieren (zoals wij hebben kunnen doen) is toch wel heel relaxed en extra leuk. Ik ga duimen!

Enne, die kwaaltjes krijg je nu gewoon niet. Tijdens de zwangerschap van Tim heb je het gewoon al voor twee gehad, dus vandaar. Ik heb daar namelijk verstand van…HAHA!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ben op dit moment heel verdrietig.

Ben vanmorgen wakker geworden met krampen en bloedverlies. Ik verlies al de hele ochtend helderrood bloed en heb ook nog steeds krampen. Ik heb gelukkig geen ervaring met miskramen, maar het lijkt me dat dit echt niet goed is. Natuurlijk weet ik dat het niet altijd mis hoeft te zijn, maar de hele ochtend bloed verliezen lijkt me niet goed. Pfff sorry voor mijn verhaal, maar moet het even kwijt. En dat nog wel op de verjaardag van Tim. Ik ga daar echt wel van genieten, maar ja ik kan mijn gevoel ook niet helemaal uitschakelen.

Ik had vanmorgen telkens nog hoop dat het niet erg was dat bloed, maar heb nu echt het idee dat het mis is. En al mijn gevoelens van voor de geboorte van Tim komen weer boven. Ik heb een hele goede zwangerschap gehad (alleen 1e 4 maanden heel misselijk). Maar de laatste maand heb ik 5 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege bloedverlies. Ieder keer zeiden ze dat alles goed was, maar uiteindelijk werd het met spoed een keizersnede omdat de placenta aan het loslaten was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

wat Sandra toch… ik ben er ook verdrietig van… schrik van je bericht… kippevel. Waarom gaat het toch bij zoveel mensen verkeerd? Eerst geluk… dan onzekerheid… pijn / verdriet…

Die emoties zijn vandaag helemaal dubbel… vorig jaar net moeder geworden / bevalling etc komt allemaal terug (begreep van Mriek dat dit al heftig kan zijn) en dan dit er nog bij…

Wat nu? Ga je nog voor weekend naar huisarts? Of wacht je ermee tot na weekend? Meid heb heel erg met je te doen… !!

Gewijzigd door - mini-boy op 26 Jun 2009 14:47:31

Bedankt voor je lieve berichtje mini-boy.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Mijn man zei dat ik de verloskundige misschien eens moet bellen. Zelf heb ik het idee dat dat niet zoveel zin heeft. Weet het gewoon even niet, denk dat zij ook niet zo heel veel kunnen doen.

Krampen zijn niet zo heel heftig, maar blijf wel nog steeds bloed verliezen. Ondanks dat mijn verstand zegt dat dit niet goed is blijf ik stiekem toch nog hoop houden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Sandra… ik weet dat het bijdehand is … maar zou toch doen wat je man zegt. Zij begrijpen je helemaal en kunnen daar met jouw kijken of het mis is ja/nee. En als je het telefonisch uitlegd dan hoor jij wel of je nog moet wachten tot na het weekend. Weet hoe onzeker je nu kan zijn en dat het tegen je gevoel in gaat om te hopen/denken dat het nog goed is… maar voor 100% moet je toch naar verloskundige. Ik zou het doen meid… gewoon even bellen… laat je het even weten?

Jij ben ook echte doorzetter hé… ! heb je verhaal bij tim’s verjaardagstopic gelezen… knap meid! Maar loop jezelf niet voorbij hé…

Gewijzigd door - mini-boy op 26 Jun 2009 15:33:22

Gewijzigd door - mini-boy op 26 Jun 2009 15:43:20

Lief mini-boy, dank je.

Ik laat zeker nog even weten wat ik gedaan heb. Ben alleen niet iemand die snel naar bijvoorbeeld een huisarts ga. Denk dan altijd ach het zal wel meevallen en het zal wel niet nodig zijn. Zo denk ik dan nu ook weer van ach dan denken ze heb je haar weer met bloedverlies etc.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

He meis toch … dat mag je niet denken… ik weet 100% zeker dat ze dat nooit zullen zeggen en denken!! Ze denken eerder van ‘meid … had toch eerder gebeld… al die spanningen heel het weekend’. En zeg het anders eerlijk dat je jezelf een zeikerd (wat je helemaal niet ben!!) voel maar dat je door alles heel onzeker wordt en graag zekerheid wil… Daar zijn ze toch voor?? Weekend duurt lang hoor…