En dan nu een berichtje van mama zelf ![]()
Ja, Mriek we hebben idd in de vakantie getest.
We hoopte allebei ooit op een 2e, maar wisten niet wanneer we daarvoor wilde gaan. Totdat het 1,5 maand geleden bij ons allebei wel begon te kriebelen en nadat we het er goed over gehad hebben ben ik weer met de pil gestopt. Nooit gedacht eigenlijk dat we er al zo snel weer voor wilde gaan. De 1e week van de vakantie had ik pijnlijke borsten, maar ik had zoiets van het kan toch niet meteen al raak zijn. Na 2 dagen overtijd te zijn ging ik bloed verliezen. Maar dat was na een paar uur over. Heel raar, dus maar even afgewacht maar er kwam niets meer. Volgende dag toch maar een test gedaan en toen bleek dus dat ik zwanger was.
Behalve een beetje pijnlijke borsten heb ik nergens last van. Vorige keer was ik al heel snel misselijk en dat heeft 4 maanden geduurd. Dus ben benieuwd, tot nu toe voel ik me helemaal goed en ben ik niet misselijk.
We zijn echt superblij, heb vanmorgen meteen verloskundige gebeld en hebben 30 juli de 1e echo.
Dank je mini-boy we hebben een heerlijke vakantie gehad. Iedere dag goed weer en Tim is ook superlief geweest. We hebben er echt van genoten en ook de heen en terugreis ging heel erg goed.
Ga nog even bijlezen en dan als Tim wakker is het dorp in om versieringen te halen voor zijn verjaardag.
Groetjes,
Sandra