als tim dan toch bezig is stuur ik Morgan wel even langs voor de uitleg ook.
Groetjes,
Michèle
als tim dan toch bezig is stuur ik Morgan wel even langs voor de uitleg ook.
Groetjes,
Michèle
Bedankt, dat is lief van jullie.
Erik en Morgan zijn altijd welkom voor uitleg. En zij kunnen Tim ook vast weer andere dingen leren.
Groetjes,
Sandra
Oh vast wel al zijn de jongens wel wat ouder dan Morgan dus ik weet niet wat zij hun zou kunnen leren.
Groetjes,
Michèle
Valentine.
Bedankt voor al je info. Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met miskramen, dus alle informatie of het nu positief of negatief is, is welkom. Mijn verloskundige zei vrijdag dat het geen zin had om al een echo te maken. Ik was toen pas 5,5 week zwanger en dan is er weinig tot niks te zien op een echo. Dus dat zou je dan misschien alleen nog maar meer onzeker maken. Ik weet in ieder geval wel heel zeker hoever ik ben, omdat ik pas net met de pil gestopt was.
Ze heeft wel gevraagd hoe het bloed eruit zag en het ziet er echt helderrood uit. Misschien dat ze het daaorom niet hoefde te zien, ik weet het ook niet. Ik heb trouwens nog wel steeds last van mijn borsten. Weet niet of dat nog positief is of dat dat nu niks meer uitmaakt. Ben nu al 3 dagen aan het bloeden, dus als het morgen dag 4 is dan denk ik niet dat er heel veel hoop meer is.
Enne we zetten Morgan, Erik en Tim gewoon bij elkaar en dan kunnen ze vast wat van elkaar leren. Als Erik ziet hoe Morgan en Tim staan dan zal hij dat vast ook gaan doen En Erik kan al mama zeggen, dus dat kan hij dan mooi aan Tim leren.
Ik ga nu echt naar bed toe, want na een vakantie van 3 weken moet ik helaas morgen weer gaan werken.
Groetjes,
Sandra
Dank je Mriek.
Zat er gisteren nog wel overna te denken om niet te gaan. Maar ja het is toch ook weer afleiding, dus ik ben maar wel gegaan en kijk wel hoe ik me voel. Zit er wel over te denken om het te vertellen, zodat ze weten hoe ik me voel.
Groetjes,
Sandra
ook hier wordt nog steeds meegduimd sandra, pfffff wat moet jij je onzeker voelen nu bah
Liefs Michelle
Heb net de verloskundige gebeld en voel me echt een beetje afgescheept. Kreeg nu een andere telefoniste dan vrijdag. En deze was helemaal niet aardig. Ik legde de situatie uit en toen zei ze dat ze helemaal niets konden doen. Echo kan nog lang niet, dus ik moet het gewoon afwachten.
Ik dus uitgelegd wat er vrijdag gezegd werd en dat er wel met 6 weken een echo gemaakt kon worden. Volgens haar niet, maar nu laat ze me door een verloskundige terugbellen. Maar dat ging wel met veel pijn en moeite. En dat terwijl ik vandaag moest bellen als het bloeden nog niet was gestopt. Nu deed zij het overkomen alsof het stom was dat ik weer belde.
Pff voel me nu helemaal verdrietig. Heb het mijn collega’s toch maar verteld en zelfs die zeggen dat ik dit niet moet pikken en dat ze er naar moeten kijken.
Groetjes,
Sandra
Indd niet pikken sandra das wel de grootste onzin die ik heb gehoord met 6 weken kan ene echo wel degelijk en volgens mij ook nog wel eerder maar laten we van 6 weken uitgaan dan is dat nog morgen. Was een telefoniste zeker en geen verloskundige die je aan de telefoon had?
anders ff een andere verloskundige praktijk bellen gewoon om het is ff uit te vragen.
sterkte meis en laat je niet op je kop zitten
dikke knufffffffffff
Liefs Michelle
Hè bah, wat naar. Wat kunnen ze mensen toch raar behandelen terwijl die hartstikke in onzekerheid zitten. Gelukkig belt de vk je terug. Goed ook dat je het je collega’s hebt verteld; kunnen ze je tenminste steunen.
Groetjes,
M
Hi sandra…
Ik heb ook met 6 weken een echo gehad dus het kan WEL!!! Anders moet je je mischien laten doorverwijzen door de ha…
Succes…
Liefs
Mijn leidinggevende kwam net naar me toe en die vind het te belangrijk om zomaar af te wachten. Die vind dat ik de huisarts moet bellen. Maar ja ik heb zoiets van ga ik mijn verloskundige dan niet voorbij. Pff waarom bellen die ook nog niet terug. Ik heb om half 11 gebeld en ben nog steeds niet teruggebeld.
Echt werken komt er op deze manier ook niet van.
Groetjes,
Sandra
Wat ontzettend naar allemaal en die onzekerheid…brrr…
Vind wel dat je raar te woord gestaan bent hoor…je belt niet voor een klein dingetje…bij een verloskundigepraktijk moeten ze dit zeker begrijpen. Je hebt waarschijnlijk een of andere vervelende muts aan de telefoon gehad!! Ik hoop dat je snel teruggebeld wordt.
En goed dat je het op je werk verteld hebt. Dan vind je daar een beetje steun en hoef je niet alles voor je te houden!
Heel veel sterkte meis!
Meis…
Lees dat het nog niet zo goed gaat… och meissie toch. Bel gewoon die huisarts en leg de situatie uit. Zij snappen ook wel dat jij graag een echo wil. En als zij een verwijzing geven kan je zo naar het ziekenhuis om afspraak te maken…
Digi-knuffel…
Heb net toch nog maar een keer de verloskundige praktijk gebeld, omdat ze me maar niet terugbelde. En ik begrijp het wel dat het misschien druk is maar omdat het alweer 3 uur geleden was dat ik gebeld had. Nu kreeg ik geen telefoniste maar direct een verloskundige en die was dus ontzettend meelevend etc. Helaas kon ze me niet wijzer maken dan dat ik nu ben. Maar ze zei wel uit zich zelf dat ik langs kon komen voor een echo. Dus daar ben ik al heel erg blij mee. Helaas pas aanstaande woensdag om kwart over 12, maar ja dat is in ieder geval iets.
En nu maar hopen dat het snel woensdag is
Groetjes,
Sandra
Fijn dat je woensdag terecht kan Sandra. Ik zou (als je er dan aan toe bent natuurlijk) ook even je beklag doen over de telefoniste. Die vk vindt het misschien wel fijn om te weten hoe “haar” aanstaande moeders worden behandeld…
Sterkte met het doorkomen van de komende dagen. Hier wordt nog steeds geduimd!
Knuffel
Ja, dat schoot ook wel even door mijn hoofd Mriek. Maar ik was op dat moment veel te blij dat zij me wel serieus nam en gelijk een afspraak plande voor een echo.
Dit is een praktijk met 5 verloskundige en tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik supergoed begeleid door alle 5. Ben alleen maar positief, dus dan valt het even tegen als je zo afgepoeiert wordt door de telefoniste. Vind idd wel dat ze dat moeten weten, dus vertel het ze zeker woensdag.
Ik ga dus nu heel hard hopen dat het allemaal goed is woensdag.
Groetjes,
Sandra
Oh meissie, wat spannend hè? Ik hoop toch ook echt zo dat het goed zit. Wel raar, dat je zo kan meeleven met iemand die je niet persoonlijk kent en alleen maar van een forum. Van een paar van de andere meiden heb ik hun hyves, dus heb je nog foto’s en een beeld erbij en zo, maar van jou niet. Dus jij bent nog anoniemer dan hen zeg maar en toch heb ik ook kriebels in m’n buik van de spanning. Gek, dat internet.
Hoe dan ook, denk dus aan je hoor!
Groetjes,
M
wat fijn dat ze je nu wel goed begeleide aan de telefoon! Goed dat je nog een keer heb gebeld.
Sluit me verder volledig bij Mriek aan!! En komt denk ook omdat wij alle 3 een zoontje hebben van zelfde leeftijd?! …
kortom … we duimen heel hard… en tellen de momenten tot woensdag met je af!!