Mijn vk zie daar is de spoed telefoon voor. Want ook onzekerheid en stress zijn niet goed. En dit is niet zo zeer voor jezelf he.
Groetjes,
Michèle
Mijn vk zie daar is de spoed telefoon voor. Want ook onzekerheid en stress zijn niet goed. En dit is niet zo zeer voor jezelf he.
Groetjes,
Michèle
Ja, stom he op dit soort momenten kan ik ineens heel onzeker worden. Dan heb ik net even dat zetje van anderen nodig. Maar je hebt me overtuigd, dus ik heb net gebeld.
Ze vroegen hoeveel bloedverlies ik had en of het helderrood was of oud bloed en of ik pijn in mijn buik had. Daar heb ik dus allemaal antwoord op gegeven, maar ze zei al dat het heel moeilijk was om nu te bepalen of dit goed was of niet. De ene miskraam lijkt namelijk totaal niet op de andere. Oh ja ze vroeg ook nog of ik al eerder een miskraam had gehad en of dit mijn 1e zwangerschap was.
Dit is een hele cruciale tijd zei ze en omdat ik pas 5,5 week zwanger ben heeft een echo maken geen zin. Er is dan nog zo weinig te zien dat dat me misschien alleen maar onzeker zou maken. Ik moet het dus helaas nog even afwachten, het zou best kunnen dat het nog wel goed is. Want de een heeft bijvoorbeeld bloedverlies van de innesteling en de ander een beetje en de ander weer helemaal niet. Het kan dus nog allemaal wel goed zijn. Grrr die onzekerheid ook. Heb ik dit weekend het idee dat het helemaal mis is dan mag ik de spoedlijn bellen. Als het bloedverlies stopt hoef ik niets te doen en gaat het wel door met bloeden dan moet ik na het weekend bellen. Als ik 6 weken ben kunnen ze me misschien naar het ziekenhuis doorverwijzen, omdat daar de apparatuur beter is.
Nogmaals bedankt.
Groetjes,
Sandra
mmm nog steeds onzekerheid dus… maar fijn dat je toch even kon bellen. Heb jij gedaan wat je kon… dat neem je jezelf nooit meer kwalijk!
Zou willen dat ik je kon helpen… maar vanaf deze plek nu alleen maar een hele dikke digi-knuffel en sterkte!!
Laat het ons weten he als er iets is/verandert!
Ik hoop voor je dat het goed zit. En hoe moeilijk het ook is. Probeer te ontspannen want dat is alleen maar beter denk ik.
Groetjes,
Michèle
Lieve Sandra, lees het nu pas. Wat naar! Goed dat je wel de vk hebt gebeld, dat had ik je ook geadviseerd. Dus nu moet je het weekend even afwachten? Ik hoop zo dat het bloeden stopt meid. Die onzekerheid moet killing zijn, ik leef met je mee. En dan ook nog wel op een dag als vandaag, dat is al een dag met veel emoties en dan ook nog dit erbij.
Ik denk aan je en ik ga heel hard hopen dat het niets betekent en dat het bloeden zal stoppen!
Liefs en een dikke knuffel
He wat naar sandra en wat een onzekerheid pffffffff ik ga hier heel hard voor je duimen dat alles goed is
Liefs Michelle
Lief dat jullie meeduimen, bedankt.
Ja, ik moet idd het weekend afwachten Mriek. Pff en dan idd nog vandaag. Zoiets is natuurlijk nooit leuk, maar nu al helemaal niet op de verjaardag van Tim. Ik ben er wel rustig onder, maar het houd je toch veel bezig. Wist ik gewoon maar iets, maar nu zit je zo in onzekerheid.
Heb nog steeds bloedverlies en krampen, maar goed ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes,
Sandra
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik heb gelukkig heel goed geslapen vannacht. Ik was zo moe dat ik als een blok in slaap gevallen ben. Normaal wordt ik altijd 1 of 2 keer wakker s’nachts om naar de wc te gaan. Maar nu werd ik vanmorgen om half 9 pas wakker van Tim. Hij heeft ons dus lekker uit laten slapen.
De krampen heb ik niet meer sinds ik vanmorgen wakker werd. Wel verlies ik nog steeds net zoveel bloed als gisteren. Weet het dus echt even niet meer. Lijkt me toch niet goed dat het zolang blijft bloeden, maar ja ik blijf toch nog steeds hoop houden dat het goed zit. Maar ja of dat mezelf voor de gek houden is, ik weet het niet. Je wilt gewoon zo graag dat het goed is, dus daarom blijf je maar hoop houden.
Nog een half uurtje en dan staat het bezoek van Tim voor de deur. Heb er heel veel zin in al wordt het helaas wel een binnenverjaardag, want het is slecht weer. Maar het geeft toch weer afleiding en zijn verjaardag vieren is natuurlijk erg leuk.
Ik houd jullie op de hoogte.
Liefs,
Sandra
is normaal hoor dat je hoop blijft houden en probeer toch gewoon van deze nacht te genieten.
Slecht weer??? hier schijnt de zon ook niet maar is niet koud.
Liefs Michelle
Gelukkig dat je zo goed geslapen hebt. Dat is toch belangrijk. Enne ook lekker dat Tim weet wat uitslapen is.
Ik wil je toch een leuke dag toewensen en geniet ervan.
Groetjes,
Michèle
Lief van Tim dat 'ie jullie lekker heeft laten slapen. En toch een fijne dag vandaag, geniet ervan! Het is maar één keer de eerste keer tenslotte.
Groetjes,
M
Meis… wat een spanningen… och kon ik je het verlossende antwoord maar geven. Nu wil je het weten ook hé…!! Maandag voor alle zekerheid toch maar bellen naar verloskundige …?! Hoop is menselijk en vooral heel vrouwelijk denk ik…
Denk aan je… digi-kroel!
Gelukkig heb ik een superleuke dag gehad (zie verjaardagstopic bij baby’s) Ik wilde ook echt van zijn verjaardag genieten en dat is ondanks alles gelukt. Zo’n 1e verjaardag is tenslotte toch heel bijzonder en leuk om mee te maken. Natuurlijk heb ik ook aan mijn zwangerschap gedacht, maar ik heb me goed kunnen ontspannen en ervan genoten.
Nu komen alle spanningen er wel uit en heb ik hoofdpijn en ben heel moe. Ga dus zo lekker naar mijn bed toe. Mijn man is zo lief om nu alles op te ruimen en mij even te laten ontspannen.
Ik heb vandaag de hele dag geen krampen gehad, maar het bloedverlies stopt niet en gaat gewoon door. Ik vraag me af hoeveel bloedverlies normaal is, hoop zo dat het goed zit. Maar pfff wat is dit onzeker, mijn gevoel zegt dat zoveel bloedverlies niet goed is. Het is echt helderrood enzo, maar ja nog geen propjes ofzo tegengekomen. Sorry dat ik het zo schrijf, maar ik blijf zo hopen dat het wel goed zit. Ik weet het gewoon echt niet…
Groetjes,
Sandra
Tja, je weet het niet hè. Gelukkig is het weekend bijna voorbij. Fijn dat je toch van de verjaardag van Tim hebt kunnen genieten en lief dat je man alles opruimde. Heb je nog een beetje kunnen slapen? Hoofdpijn verdwenen?
Groetjes,
M
Voor mijn gevoel is helderrood bloed ook niet goed. Maar ja de verloskundige zei er niets over en zei nog dat toch nog goed kan zijn en dat ik moet afwachten. Helaas kan ik niet voor dinsdag een echo laten maken, omdat ik dan pas 6 weken zwanger ben. Gelukkig is mijn hoofdpijn nu weer weg, dus denk toch dat het de spanningen waren die er even uitkwamen.
Ik verlies dus nog steeds bloed, dus ja er zit helaas geen verandering in. Ik heb gelukkig weer heel goed geslapen. Toen ik vanmorgen om 8 uur wakker werd sliep Tim nog, terwijl hij normaal dan altijd wakker is. Ben dus weer even verder gaan slapen en toen ik om kwart over 9 wakker werd was Tim net aan het wakker worden. De verjaardag heeft denk ik veel indruk op hem gemaakt, want normaal wordt hij nooit zo laat wakker.
Bedankt weer voor jullie berichtjes. Het doet me goed die te lezen en vind het fijn even mijn verhaal te kunnen doen. En ondertussen ga ik vandaag weer heeeel hard hopen dat het bloeden stopt. Pff moet de moed niet verliezen, maar ik begin steeds meer te geloven dat het niet goed is. Dit is nu al dag 3 dat het bloeden doorgaat.
Groetjes,
Sandra
Ik brand een kaars voor je dat als je je echt krijgt het een goede is.
Groetjes,
Michèle
Dat zijn er al twee, want hier wordt ook een kaarsje gebrand hoor. Fijn dat je uit hebt kunnen slapen, wat is Tim toch een lieverd. Dat moet Erik nog even leren, kan Tim hem even uitleggen hoe 'ie dat doet?
Groetjes,
M