Hier in Den haag kun je wel een huis kopen onder de 2 ton MAAR dan zit je 1 in een buurt waar je je kinderen niet kan of wil buiten laten spelen of het huis is in een dermate staat dat je zoveel bij moet lenen/ leggen dat je beter voor die 2 ton kan gaan en dan zit je zelfs niet echt lekker. Toen wij voor een huis wilde gaan hebben we gekeken naar een hypotheek op 1.5 salaris. We zouden flink in ruimte inleveren maar dat wilde we best doen, alleen tja toen bleek dus dat wij geen hypotheek konden krijgen. Een kleiner huisje huren zit er ook niet in want daar verdienen we weer te veel voor. En dan zeg ik heel eerlijk dan blijf ik ook werken en heb dan dus deze ruimte voor de prijs die ik nu betaal. Maar ik ben het wel helemaal met Bakmamma eens dat als je op elk punt aan je top zit omdat je dat per se wil, dat je dan ook niet moet klagen dat je moet werken. Kijk wij vinden het beide niet erg om te werken en als ik morgan der gelukzalige blik zie omdat ze weer naar het kdv mag dan weet ik dat ik haar daar ook geen kwaad mee doe. Ik heb wel eens gezegd ik kon uit een arbeidersgezin dus ik weet ook niet beter denk ik, maar je zult mij ook niet horen klagen. Hooguit dat ik een baas zat ben maar ja daar probeer ik nu ook wat aan te doen
Groetjes,
Michèle