@Michelle: hahahha idd het kan ook niet anders he![]()
![]()
we hoeven elkaar eigenlijk niks nieuws meer te vertellen hahaha.
@Mriek: Nee sinaspril is bloedverdunnend, waardoor hij een nabloeding kan krijgen. aspirine e.d. mogen ook niet. alleen pcm is dat niet, dus je mag alleen pcm geven. 1 week na de operatie mag hij weer sinaspril hebben.
Ik geef dus wel gewoon een zetpilletje, en ik dacht dat ik hem dat vanacht ook had gegeven, maar ik zag aan zijn puffertje ventolin dat ik hem geen dosis had gegeven voor het slapen gaan. misschien was dat het.
En de warmte… ik heb vandaag de hele dag toch zijn raam open gehad (behalve toen hij s’middags in bed lag) zodat het toch wat door zou waaien…en aangezien het aan de frissere kant was vandaag heeft het zo’n 2 graden geholpen. eerst was het 28 op zn kamer. vanochtend 27, vanmiddag 26 en hoe het nu is weet ik niet. ik heb namelijk heel zijn kamer leeggeruimd omdat ik een poets kick kreeg. haha
ik ben nog niet klaar maar goed.
Dadelijk voor het eerst weer tandjes poetsen. Omdat hij een aantal keer overgaf na de operatie wilde ik hem ern iet mee belasten.
heb dus 2 keer niet gepoetst.
bewust gedaan. Ik vind tanden poetsen natuurlijk heel erg belangrijk, maar hij slikt het altijd in, en hij maakt zich heel erg druk tijdens het poetsen. 2 dingen die nu echt niet mochten!
hopelijk gaat het dadelijk goed, heb er al zin in![]()