HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D

@Bakmama: de KNO arts zei dat hij het niet mocht hebben de zuster van wel.
ik ga dan toch af op de KNO arts. het is meer dat het pijnlijk is om nu korsten te slikken.
Morgen geven we alles gepureerd en vanaf overmorgen brood, eerst zonder korst dan met. met eet hij trouwens toch niet maargoed dat ging eigenlijk steeds beter hoor maar nu moet ie er helemaal niks van hebben.
eerst zorgen dat die wond goed dicht is voordat we stukjes geven. voelt gewoon beter zoals we het nu willen doen. Ook zeker omdat de KNO arts dit adviseerde.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat een lieve foto’s

Hoe gaat het nu?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

dankjewel michelle

Even een UPDATE:

Ik weet niet waar ik was gebleven met de UPDATE maar ik begin waar ik denk waar ik gestopt was

Rico is de hele middag zomaar zoetjes geweest, wel heel druk, en dan weer ineens heel suf.
echt PIEK…DAAL etc etc en zo in constante lijn.
Hij heeft 4 grote danoontjes op vandaag, 1 pyjama papje, 3 bekers appelsap en 2 bekers water (allemaal koud he de danoontje had ik in de vriezer gelegd voor 10 min zodat het goed koud was) meer wilde hij ook niet drinken. Net heeft hij een flinke klots bloed overgegeven, wel donkerbruin van kleur dus dat is goed.
Omdat hij zo benauwd was 2x vandaag wilde ik ventolin geven, maar omdat hij bloed overgaf wist ik niet of ik dat mocht geven dus heb ik net de dienstdoende kinderarts gesproken en hij gaf aan dat ik m echt in de gaten moet houden mbt zijn benauwdheid, dat ik 2 pufjes in de airochamber moest spuiten. eerst 1 puf, dan 5 tot 10 keer inademen en dan nog een pufje en herhalen als hij weer benauwd werd.
Hij werd dus weer benauwd in bed doordat hij weer zo’n hyper reactie kreeg.
Dus ik heb hem meteen op het aankleedkussen gelegd en het kapje aan m gegeven (dit ging gelukkig zonder problemen, waar ik wel tegenop zag ivm het kapje van het ziekenhuis waar hij wel heel hysterisch van werd) ik heb gedaan wat de dienstdoende arts zei en eindelijk kreeg hij een keer meteen lucht ipv na 5 minuten, en jij als moedero ndertussen maar bang zit te zijn of het wel helemaal normaal is.
ik ben blij dat ik gewoon de ventolin mocht geven…
hij ligt nu dus in bed en hij is stil. ik heb 2 lange verhaaltjes voorgelezen van: dierenspreekuur in het ziekenhuis"
dat vond hij wel erg gezellig. toen kreeg hij nog een beker appelsap waarvan hij de helft op heeft. ik heb zijn tanden niet gepoetst vandaag omdat hij nog bloed overgaf en hij pijn aan zn keel begon te krijgen.
ik dacht: hij slikt altijd tandpasta in lijkt me nu even niet zo slim.
vandaar dat ik het overgeslagen heb vandaag voor een keertje.
Enfin… na zijn appelsapje wilde hij graag nog even met papa en mama tegelijkertijd knuffelen dus we hebben een gezins-hug gedaan en toen werd hij pas rustig en kon ik hem rustig in bedje leggen.

Ik heb hem bewust niet rond laten lopen vandaag, omdat ik zie hoe druk hij reageerde na de narcose. Hij moest zich rustig houden wat in zn bedje al amper lukt laat staan als ik hem rond laat banjeren dan was hij helemaal niet meer te houden. Ik heb het eerst geprobeerd want ik dacht: hij wil gewoon ruimte misschien dat hij daarom zo druk is… maar dat was het niet. ik zette hem op de grond en hij begon echt heen en weer te rennen in huis dat ik zoiets had van: ohnee dit gaat niet door.
lekker in je bed hup, disney film aan en ijsjes eten jij!
hij vond het allemaal wel prima zo… dus heb eigenlijk geen kind aan m gehad, op de verzorging na dan
nu ga ik lekker liggen want ik ben ook echt doodop.

Lief dat jullie allemaal zo aan rico gedacht hebben en informeren hoe het met hem gaat. Dat doet mij echt heel goed. Bedankt!

Wat fijn dat alles achter de rug is meid!
Wat is het ook een snoeppie die Rico. Super schattige foto’s!!

Ik heb het net allemaal gelezen! Wat een avontuur toch weer voor jullie kleine mannetje! Hij zag er op de foto best wel heel kwiek uit! Maar het is wel normaal dat hij af en toe echt instort, wat wil je met narcose en morfine! Het is best heel wat vind ik hoor! Gelukkig gaat het allemaal toch wel, ondanks de benauwdheid en het bloed overgeven. Ik hoop dat Rico snel de oude is! Kussss van Eva (die jaloers is op de Bumba-ballon van Rico!).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Misschien heb ik het gemist, maar…had je nu toch die klojo anesthesist? Of een andere?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijne avond Inge!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hoi jeetje wat een verhaal zeg, maar ben blij voor jullie dat het achter de rug is nu.
Hopelijk gaat rico snel opknappen, en ook ik zeg het nog een keer,
wat een lieve foto’s en hij ziet er goed uit.
Fijne slaapnacht hopelijk voor jullie alle drie, zeer verdient na alle ellende.

Gr Patries

@Rainbow: Nee we hadden een andere anethesist.
Het was allemaal heel goed gegaan

Even een update over de nacht:

Rico heeft echt ontzettend goed geslapen, Hij heeft wel wat dromen gehad en zei: nee… papa nee.
Ik vermoed dat hij gedroomd heeft over het begin dat hij onder narcose moest.
want hij zei toen ook toen ze dat kapje op wilde doen: nee papa nee. zovan: papa help! ik wil niet!
was wel heel toevallig dus vandaar dat ik dit denk. hij is verder 1 keer wakker geweest en wilde wat drinken.
daarna sliep hij tot half 7 maar om 7 uur riep ie me dus toen ben ik erheen gegaan.
Heb zijn temp ook gecheckt net en die was weer netjes 37,5.
Ik ben blij dat het zo goed met hem gaat. Hij heeft net pap uit zn drinkbeker gedronken, heel de fles op dus alles gaat er goed in wat warm is. (tot nu toe dan ik maak om 10 uur een gepureerde peer klaar, en vanmiddag krijgt hij weer warme pap en vanavond maken we puree eten voor hem. Morgen beginnen we met brood zonder korst kijken hoe dat nu gaat. Toen hij eht in het ziekenhuis kreeg at hij het wel redelijk maargoed toen zat hij onder de tramadol(hele lichte morfine, eigenlijk mag je het zo nog niet eens noemen maar het zit er tegenaan) en andere pijnstilling. dus dat het toen niet zeer deed is logisch te verklaren. wij willen aangezien hij nog wat bloed gespuugd heeft gewoon wachten met stukjes en morgen rustig proberen.
het vlees en zo gooien we vanavond ook in de blender. we maken gehakt of malse kipfilet denk ik.
Ik las nog een klein verwendagje in vandaag. ik heb rico gezegt dat hij vanochtend nog in bedje mag in de huiskamer en dat hij vanochtend ook nog een dvd film mag kijken. hij is nu dierendokter tom aan het kijken
Vanmiddag proberen we of hij zich rustig kan houden buiten zn bed
want dat is wel belangrijk. zo niet dan hebben we de box nog staan. maar verwenbed dag is toch echt voorbij na vanochtend…hij is wel lekker rustig zo daar niet van maar anders krijgen we dadelijk weer dat ie niks anders wil dan chillen voor de televisie haha!

Nou we hebben een minder momentje gehad toen straks,
hij kreeg een fikse verhoging en viel een beetje weg elke keer. ik merkte het toen ik rico even uit bed haalde en op de grond had gezet, na 10 minuten viel hij gewoon neer (viel tegen de tafel aan met zijn hoofd gelukkig niks ernstigs) is gewoon nog niet zichzelf.
we hebben hem weer laten slapen om 10 uur en nu gaat het weer redelijk. hij is wel heel klam, heb m pcm gegeven en nu zit hij rustig in zijn bedje in de huiskamer.

Ach, zielig. Knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Om 11 uur heb ik rico eruit gehaald weer. Hij wilde niet echt drinken en eten al helemaal niet.
om 12 uur heb ik hem geprobeerd wat pap te geven van bambix die fijne granen weet je wel, maar daar moest ie na een paar happen ook weer niks van hebben.
toen weer een toetje geprobeerd maar hij wil niks.
gelukkig heb ik een kwart beker appelsap naar binnen weten te werken bij m.

Hij ruikt echt heel erg uit zijn mond je wordt er gewoon bijna misselijk van.
ik denk dat hij al een virusje onder de leden had want hij was al wat aan het sukkelen voor de operatie, zn weerstand is nu natuurlijk helemaal niks waard meer. om half 1 was hij alweer zo moe dat hij bijna in zijn eetstoel lag te slapen. hij ligt dus weer op bed.
gek he Hij is de dag van de narcose drukker en nu slaapt hij eigenlijk de hele tijd.

Jeetje wat een verhaal weer. Gelukkig is de operatie goed verlopen. Ze geven zelf gelukkig aan wat ze wel en niet kunnen verdragen qua eten.
Hoe is het nu verder met hem dan? Ik zou voor de zekerheid toch de kinderafdeling bellen of dit wegvallen bij een narcose hoort of dat het iets anders is virusje ofzo. Hoort toch niet zo.
Heel veel beterschap en knuffels van ons

nee hij is echt heel anders (lees topic mama’s hoekje)
maar vanavond heb ik een potje gekocht en helemaal fijn gepureerd hij had nu eindelijk gegeten. alles opgegeten en ook nog een toetje. daarna getempt had ie 38,5 dus net op het randje, en toen begon de pret

{{{{{ Rico }}}}}

Groetekes, Sje

@Sje

we hebben een slechte nacht gehad. Rico is veel wakker geworden en om kwart over 5 had hij het wel gezien. Hij mocht 3 dagen niet naar buiten. vandaag zou dan de laatste dag zijn. wat precies de rede is weet ik eigenlijk ook niet, nu waait het hier behoorlijk dus naar buiten gaan doen we zoiezo nu niet, maar als het vanmiddag wind stil is denk ik er toch aan om even een ommetje met hem te maken.
de hele dag binnen zitten pff we worden er allemaal niet vrolijk van.
ik ga vanmiddag maar lekker bijslapen als rico ook slaapt.

Balen. Toch nog van slag dus. Heeft 'ie pijn? Sterkte vandaag, binnen zitten is inderdaad niets.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Mriek: Rico heeft nooit goed laten merken als hij pijn heeft. De enigste keer dat ik me kan herinneren was toen ik laatst bij mijn ouders was waar ik dat topic over opende dat hij zoveel pijn had en AUW MAMA krijste voor weet ik hoelang.
Hij zal ongetwijfelt vaker pijn hebben maar hij laat eigenlijk nooit wat merken.
Zelde met koorts. Toen hij zo ziek was vorig jaar op vakantie, liet hij pas wat merken toen hij op 41,2 zat.
toen ik hem eerder checkte omdat ik vond dat hij er zo grauw uitzag en zo warm aanvoelde had hij al 40,3 en zelfs toen lachte hij nog.
moet je nagaan. dus ik weet het echt niet of hij pijn heeft.