@Sje: maar de koorts zakt wel flink na een pcm. alleen binnen korte tijd is zn temp idd weer hoger.
maar het is niet hoger dan 38,5 nu (Hij voelde net ietsje warmer dan wat normaal is maar niet zo heet als vanmiddag)
Het ergste vind ik dat hij echt heel jengelig is en veel schreeuwt.
hij speelt dan weer liefjes en dan begint de hele mikmak weer opnieuw. Ik wacht omdat het nu toch redelijk is de nacht nog af.
Niet omdat ik twijfel aan wat je zegt hoor maar omdat mijn moedergevoel meestal wel klopt en ik op dit moment niet dat nare gevoel heb wat ik altijd heb als het echt mis is met m. snapje?
ik check morgenvroeg gelijk hoe het met m gaat en ik zet mijn wekker vanacht ook gewoon voor de zekerheid. en dan voel ik nog wel een keer aan zijn hoofdje/wangen/nekje . echt vertrouw me als ik zeg dat het zo dringend niet is op dit moment. ik bel morgen zoiezo even om kort te sluiten hoe het gegaan is gedurende de dagen na de operatie.
want zoiezo wil ik weten of dit wel of niet klopt.
@michelle: ja weet ik, hij krijgt normaal 3x daags ventolin, en geef het nu 5x. hij mag het 4x standaard hebben en 3 keer zonodig. dan zouden we op 7 zitten maar zolang het met 5 ook goed gaat dan houdt ik het zo.