jawel dat weet ik wel maar ik voel nou eenmaal erg mee met mensen die me lief zijn
Maar staat daar die afspraak dan voor? omdat je eerst toch wilde wachten totdat hij 2 jaar was??
HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D
Nou even een update.
Overdag is rico net als eerst de 9 van de 10keer koortsvrij.
S’avonds is het ipv 38,5 38,3
tja om daar nou van te zeggen dat het zoveel beter gaat…
De neusspray blijven we doen tot en met maandag.
Ik weet niet of het dan beter is
weer krijgt hij 1 of 2 keer per dag een waterdunne diarree luier maargoed waar dat mee te maken heeft weet ik niet.
ik hoop echt zooo erg dat het na maandag over is allemaal maar ik heb er nog steeds een hard hoofd in helaas… we zien het wel.
verder is hij wel ondernemend en praat veel meer maargoed dat is allemaal sinds de operatie. Regelmatig overbezweet en suffe tussenmomentjes heeft hij ook nog steeds.
Tjonge, wat blijft die arme kleine man tobben.
Is zijn bloed al ooit goed onderzocht?
Groetekes, Sje
Wat naar dat het nog steeds niet echt over is. Kan me voorstellen dat je er onrustig van blijft.
Beterschap voor de kleine man!
liefs
Wat vermoeiend zeg, dat het nog steeds niet goed gaat met Rico. Sterkte meis en een dikke knuffel van Erik voor Rico!
Groetjes,
M
He gets verdorie toch. Wil echt niet weg hè.
Maar net wat Sje zegt is zijn boed als is goed gecontoleerd??
Liefs Michelle
ja hij heeft eerder een bloedtest gehad of hij wat heeft,
toen kwam er alleen uitdroging uit en een laag suikergehalte, maar dat koppelde ze weer aan het feit dat hij was uitgedroogd (logisch natuurlijk)
daarna is hij nergens meer op getest, maar ik moest gewoon echt deze week afwachten met die spray.
hij is verder wel wat ondernemender wat ik al zei en hij praat meer dan ooit… dus misschien. (ik weet het niet zeker natuurlijk, bij hem weet je het nooit) wil dat zeggen dat hij zich wel beter aan het voelen is.
en ook zn temp is echt iets lager.
overdag dan geen koorts meer. dus dat is allemaal wel positief.
maar na maandag mag ik niet meer sprayen dus ik weet niet hoe het daarna gaat dat is het erge.
ohja zn neus zit wel weer dicht SINDS die spray. ben ik nou gek of is dat gewoon vreemd
Meid meid, dacht mooi update rico, vingers gekruisd en geopend.
Tis nog niet je van het he.
Weet eigenlijk niet zo goed meer wat je evt zou moeten doen, tja als het
maandag niet over is weer gaan bellen, maar dat bedenk jezelf wel.
Hoop zo voor jullie dat het maandag beter gaat, dikke knuf voor rico.
Gr Patries
voor het slapen had hij nu 37,9!!! gaat hopelijk blijvend de goede kant op… klop klop klop klop klop klop klop etc etc etc…
En, helpt ons duimen kloppen? Hoe gaat het nu met Rico-mannetje?
Groetjes Rainbow, trotse mama
het gaat redelijk, hij had net wat verhoging ik hoop dat het daarbij blijft ipv hoger wordt.
en hij lag om kwart over 12 in zijn kinderstoel bijna te slapen zo moe was hij.
maar nu is hij volop aan het spelen en heeft wel wat verhoging dus… maar goed hij trekt minder aan zn oor viel me vandaag op.
ik hoop echt dat het beter gaat maar het gaat zo minimaal dat het nauwelijks opvalt
En we blijven met z’n allen kloppen. Pas maar op, dadelijk hoor je zoveel kloppen in je huis Inge, dat je denkt dat er een stel klopgeesten zitten! Moet je ons laten ‘uitdrijven’!
Groetjes Rainbow, trotse mama
hielp het kloppen maar!
hij viel net gewoon op de grond ineens, ik dacht die is gestruikeld dus ik vraag of hij ergens pijn heeft, hij schud nee en gaat op de grond liggen.
ik pak hem op en hij drijfde van het zweet, ik tempen, 38,9
dus ik bellen en kan morgen een antibiotica kuur ophalen, ze overleggen nog of ik dit gelijk morgen moet gebruiken of over 2 dagen als hij een paar dagen zonder spray heeft rondgelopen
@Rainbow: nee ik drijf jullie niet uit, ik drijf liever die rare ziektekiemen uit bij rico… help je mee?
Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Aug 2010 20:03:27
Ik weet niet wat ik moet zeggen inge, vind het heel sneu voor rico en ook voor jullie. Het houd maar niet op he…
{{{{inge, rico}}}}}
Gr Patries
Tjonge Inge, wat een traject met die kleine man. Hopen dat de nieuwe antibiotica hun werk doen. En als ze dat niet doen, meissie, ga dan zorgen dat ze hem goed nakijken (bloedonderzoek, urine/ontlasting/bloed op kweek zetten, etc.). Kan gewoon niet kloppen dat die kleine man zo blijft tobben.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 09 Aug 2010 20:10:16
ik snap er gewoon geen zak van (ja sorry hoor!)
het ging 2 dagen echt wat beter
en gisterenavond was zn temp nog maar 37,8 (ja ik weet het nog wel iets verhoging maar toch beter dan boven de 38!)
en overdag voelde hij gewoon normaal aan en vanochtend had ie ook 37,8 en s’middags ging het weer perfect.
gisteren had ie zelfs 36,7! dat moeten we hebben!
en nu INEENS dit weer!
ik hoop ergens dat het gewoon is van het drukmaken ofzo of dat hij moe is, maar dan lijkt het me stug dat hij boven de 38,5 uitkomt niet?
hij is ook gewoon een stuk vrolijker en we hebben gezellig staan dansen op summer dance vanmiddag. toen was alles nog hartstikke goed en hij viel op den duur gewoon achterover van het lachen
maar net was het gewoon ronduit K**