HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D

Wat fijn dat het nu duidelijk is wat er aan de hand is en dat deze arts het allemaal serieus neemt en voorzichtig is met al te veel medicijnen in dat kleine lijfje.

Nou, ik hoop zo dat het gekwakkel snel is afgelopen en dat de neusspray zn werk gaat doen!

Liefs

@Sje: ja nu is het gestopt maar het regent pijpestelen,
ik heb geen paraplu! ik wil echt even gewoon gaan want wil niet dat hij nog een dag langer zo moet rondsjokken.
rijco zei al: ja inge morgenvroeg kan toch ook gewoon je gaat je eigen toch niet zo zeiknat laten regenen.
nee dat is waar… en andere kant, met een pcm heeft hij ook geen pijn.
en toen zei hij weer: maar toch rot he als je weet dat je ergens mee kunt beginnen om het op te lossen…
ja vind ik ook…hmm… haha
papa is aan het koken mama moet even niet zeuren en gewoon door de regen hollen…
Die ontsteking waarover ik sprak zat in zijn keel. niet bij zijn oren.
en dat was dus al zo’n 9 mnd geleden begonnen en nooit opgelost omdat de dokter het niet had opgemerkt

@Liske: Ja daar was ik ook heel blij mee, maar ik was zo bang dat het weer opname zou worden omdat het nooit eens mee zit… nu gelukkig wel

[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Oh fijn dat er duidelijkheid is. Maar wat een mega fout dat niemand die ontsteking opgemerkt heeft zeg. Die moet echt gigantisch geweest zijn. Jullie mogen nog blij zijn dat hij geen gehoorschade of spraakachterstand heeft opgelopen.

Maar eh ben je nog door de regen gegaan???

Groetjes,

Michèle

Wat fijn joh dat hij niet nog een keer opgenomen hoeft te worden. Wel superslordig dat zijn ontsteking zo laat is ontdekt.

Beterschap en een dikke knuffel van Rico. Hoop dat hij nu snel helemaal hersteld.

Groetjes,
Sandra

Heel slordig dat die ontsteking over het hoofd gezien is. Is dat weer een actie (of juist geen actie) van je huisarts?

Groetekes, Sje

Oh gelukkig inge, wel een forse fout van de ha zeg. Dat heeft dus zo lang lopen sluimeren in het lichaampje. Ga heel erg duimen dat je die ab niet nodig zult hebben en dat het met de spray goed gaat komen.
Goed gedaan hoor…

Gr Patries

ik weet het…heel slordig!
voordat rico in december was opgenomen had hij er “misschien” al gezeten, toen zaten we nog bij die flut dokter zeg maar.
nu gaan we alleen naar die betere dokter toe en ja ik weet het we moeten een andere huisarts zoeken.
ik ben een beetje rond aan het bellen in de buurt maar bijna iedereen zit vol. verder nog niet echt gekeken vanwege het gedoe rondom rico…
Ik heb de laatste keer toen ik er was (vorige week was dat) tegen onze eigen dokter gezegt dat mijn oude huisarts (niet die flut hoor maar diegene die ik had toen ik nog thuis woonde) naar rico had gekeken en zei dat het een verkalkte lymfeklier was, ten gevolge van een ontsteking.
Ze zei toen van: ik heb echt geen ontsteking gezien anders had ik wel ingegrepen dat weet je toch?
ja tuurlijk weet ik dat bij haar wel, maar bij die achterlijke collega van haar…
het zal me ook een worst wezen mocht ze dit lezen.
het kan goed zijn dat zij gewoon dr werk niet goed gedaan had en dat het daarom zo uit de hand was gelopen…

Enfin. hij is net naar bed gegaan dood en doodop was het ventje. zat geen puf meer in.
heb die spray in zn neusje gedaan, een temp check gedaan en hij is weer omhoog geschoten. 38,8.
oh please laat het niet hoger gaan…denk ik constant, anders kunnen we weer aan de antibiotica.
normaal zit het wel onder de 38,5.
maargoed nu hebben we de spray dus hopelijk gaat het nu snel beter.

Enne ja ik ben door de regen gegaan, ik wilde persee nu met die spray beginnen. Als ik weet dat er iets is voor mn mannetje dan moet het ook gewoon NU komen en niet een dag later.

[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Ik zou toch even door zoeken Inge als je de tijd hebt. Anders even je verzekering bellen kijken of die kunnen helpen dat lukt ook nog wel eens.

Enne ik had ook door de regen gegaan hoor, droge kleren zijn zo aangetrokken.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat er iets is uitgekomen. Ik ga duimen dat het nu echt de goede kant op gaat.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zou óók door de regen zijn gegaan Inge. Als iets nodig is, moet het van mij ook METEEN en niet morgen! Hopelijk helpt de spray en gaat de verdikking nu eindelijk weg! Heeft even tijd nodig, maar ik heb er wel vertrouwen in! Duim, duim, duim! En wéér geeft Eva Rico een beterschapsknuffel. Ze zegt: ‘Hopelik hellupt de spree!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michele: ja tijd maak ik wel, ik was er al wel mee begonnen net na de operatie, maar daarna ging het elke keer de verkeerde kant op dat ik er gewoon even niet meer bij stil stond. Nu de grootste druk eraf is kan ik weer mijn best gaan doen, zal straks is even rondbellen, eerst even het huishouden doen nu papa rico even mee uit fietsen heeft genomen. Dan kom ik er tenminste echt echt aan toe.

@Michelle: Ik ook, en nu wil ik wel een keer positief denken!

@Rainbow: hihi! ik moest lachen om "spree"
Ik hoop ook dat die verdikking snel weggaat, en daarmee dus ook het vocht, dat laatste is dan nog maar de vraag… maargoed we hebben nog een controle afspraak staan over 'n paar weken.
en de antibiotica heb ik bij de hand (het recept dan) just in case…
Pff ik heb last van de maandelijkse rommel, en deze keer heb ik er echt last van! ik heb 2 trainingsbroeken in huis. 1 waar ik nu in pas, en 1 waar ik niet meer in pas, want die had ik achter de hand ivm na de bevalling.
dus ik heb nu die eerste aan zie ik nu ik hier zo zit te typen dat er een gigantisch gat in zit linksboven aan de binnenkant van mijn been, ik krijg geen andere broek aan op het moment zo zeer doet mijn buik. dus loop ik even rond als Ma flodder

Lekker Ma Flodderen joh! Als 'ie maar lekker zit, daar gaat het nu om! Lekker toch, om even zo te lopen? Denk even aan jezelf hoor! Ja, de SPREE…Zo zou Eef dat uitspreken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoe is het nu met hem?

Liefs Michelle

Ja hoe gaat het nu? Ik hoop beter !

hehe, eindelijk duidelijke antwoorden voor jullie. We blijven duimen dat zn temp omlaag gaat!! Succes

XxX Mamsje Didi

@Rainbow: haha ja ik heb inmiddels een legging aangetrokken want ik moest even naar de winkel : BLUH ik heb nergens zin in

ehm… ja het is nog steeds hetzelfde met m, nog steeds rond de 38.
maar hij begint ineens een hoop woorden te zeggen echt ongelofelijk! bizar!
onze hond heet b.v. maxi, hij zegt altijd waf waf tegen haar.
nu zegt ie gewoon out of the blue AXI AXI!! hihi!
ook wil hij graafmachine zeggen (en auto? ho maar! wel broembroem nog)
hij zegt aap en aapje, koekjes, yummie…
ik kan nog wel tig woorden noemen, het is net alsof hij bezig is de dikke van dalen uit zijn hoofd te leren
nu die rot koorts nog weg…

lekker hè als ze zo gaan praten. Ik laat Dylano donderdag even nakijken bij de ha. De afspraak staat al.

Hopelijk gaat de koorts nu ook snel weg.

Liefs Michelle

Fijn inge dat het wat beter gaat, nu de koorts nog ff wat zakken he.
Komt goed meid.

Gr Patries

@Michelle: over dat praten bedoel je? die afspraak bij de ha??
succes! ik ben benieuwd hoe of wat…
Nu voel ik me wel een beetje dom dat ik er zo enthousiast over sta te doen

@Patrizia: ik hoop het ook, net was het weer hetzelfde.
Vanochtend was hij erg vroeg wakker (6 uur) vergeleken bij de laatste weken (8 uur)
ik heb nog een andere vraag maar open daar even een nieuw topic over

Ben jij gek daar mag je apetrots op zijn en het ons laten weten. Met mijn mannetje zal het ook wel in orde komen hoor

Liefs Michelle