Het spookt

ok doe ik!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

wil je hem ook even naar mij mailen woezel???

Liefs, Melanie

Ok, heb je mail adres gevonden en ze zijn verstuurd!!

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FwlKp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 01 Jun 2011 14:46:54

Ik reageer nog op je mail, maar de laptop begint nu wel erg warm te worden… En dat komt niet door een spook, gewoon omdat het een k-laptop is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hahahahahahahahahaha is prima hoor!!!

liefs woezel

Word nu ook wel erg nieuwsgierig hee Mail je em mij ook eens woezel?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ rainbow entitieiten trekken hooguit je batterij leeg ze warmen geen dingen op

Groetjes,

Michèle

@goudvisje, dat is goed, maar mail je mij eerst even via ikkeben zodat ik je mail adres heb?

liefs woezel

@Goudvisje, heb je de mail gestuurd!!

liefs woezel

@woezel: nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig Kan je hem mij ook sturen?

hahahahaha is goed, amar heb ik jouw mail adres? volgens mij niet , zou je mij dan via ikkeben even mailen zodat ik je mail adres heb!!

Ben benieuwd wat iedereen er van vind die de foto’s hebben!!

liefs woezel

Het lukt me helaas niet om goed in te zoomen, dus ik kan er niks uithalen .

Woezel, ik word ook wel erg nieuwsgierig. Ik ga je even een mailtje sturen en hoop dan dat je mij de foto ook wilt mailen.

Groetjes,
Sandra

Op internet lees je heel veel dat het gewoon stof is wat je op de foto zet en het ligt aan (de flits van) je camera welke vorm het heeft.
Nou kan dat best zo zijn, maar toch blijf ik het apart vinden dat als ik 5 keer achter elkaar dezelfde foto van de bank maak op de ene foto wel lichtwaaiers te zien zijn en op de andere 4 niks… Valt net op die ene foto dat stof naar beneden dan?
En als het stof is, hoezo kunnen sommige mensen dan hoofden van mensen/dieren er in terug zien? Dat is dan wel erg toevallig of hebben ze te veel fantasie
Ik blijf het apart vinden en denk wel dat er zoiets bestaat als geesten

Dat zijn de sceptici onder ons goudvisje die er een andere verklaring voor hebben. maar ik blijf het vreemd vinden dat je dan idd gezichten of dieren kunt terug zien. En bij de foto’sn van ons in het donker in de sneeuw, tja geloof niet echt dat daar stof was. Maar geod, ieder zijn ding denk ik dan maar!!

@Sandra, ik zal het je vanavond toe mailen!!

liefs woezel

Inderdaad haha stof in de sneeuw

Ik kan behoorlijk inzoomen, maar zie er geen boos gezicht of een ongeboren baby in.

Wel zie ik een smilie in een entiteit… rechts boven in…

Liefs, Melanie

Bedankt alvast Woezel.

Groetjes,
Sandra

In ons huis ‘spookt’ het ook, en verplaatsen idd spullen. Ik zie de entinteiten ook, al vanaf jongs af aan,
Maar het is wel lastig dat we af en toe spullen kwijt zijn…

Lilypie First Birthday tickers

@marmamma ben jij alleen dingen kwijt of wordt bij jouw ook de stereo zacht gezet en zo?

Groetjes,

Michèle