Het spookt

in mijn huis. Ik zit achter de pc en op de kast staat mijn stereo en ik moest nu net voor de 3e keer het volume terug zetten omdat het helemaal uit gaat. Is al een keer eerder gebeurd. Gelukkig heb ik een afstandsbediening, maar na 3 keer heb ik nu maar gevraagd of ze er mee willen stoppen. Ik bedoel vind gezeldschap niet erg maar ze moeten niet met mijn spullen gaan rommelen.

Groetjes,

Michèle

ze vinden het liedje vast en zeker leuk!!! Kunnen ze ook een keertje feesten, zal vast niet vaak gebeuren aan de andere kant

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oe, dat is inderdaad best SPOOKY! Bij ons gebeurt het ook, alleen is Max dan meestal de oorzaak! Heb je ook weleens andere dingen die zomaar gebeuren?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Woezel dan moeten ze hem harder zetten niet zachter. Moet wel zeggen het gebeurd meestal bij zeiknummers dus ik denk dat ze het ook niet mooi vinden

@ Rainbow oh ik ben regelmatig dingen kwijt, dan heb ik het beneden neer gelegd en dan vind ik het boven terug of andersom. Maar ik weet ook heel vaak als ik van iemand droom die ik lang niet gezien heb dat ik die persoon ga tegenkomen. Zoals afgelopen zaterdag kwam ik een oud collega van Kone tegen. Ik had al een paar keer over hem gedroomd van de week en ja hoor daar was hij. Zo weet ik meestal ook als er iemand is overleden. Laten we zeggen dat ik nooit verbaasd ben.

Groetjes,

Michèle

oh, ik had begrepen dat ze de muziek harder aan hadden gezet!! hahahahahaha, ok, nou dan weet je in ieder geval dat ze smaak hebben, maar lastig is het wel idd. Hier in huis nog niet zo gek veel dingen gebeurt, alhoewel, ik heb er ook geen last van, als je mijn man het vraagt, geeft hij waarschijnlijk een ander antwoord!! En bij Bo op de kamer hangt ook veel energie wat terug te vinden is op foto’s. allemaal energie bollletjes op zijn kamer, en nee, de lens is schoon en ze veranderen ook van plaats, en het is alleen bij bo op zijn kamer.

liefs woezel

Oh bij morgan op der kamer is het ook vaak druk. Ik merk het of omdat Morgan ligt te praten met ze of omdat ik ineens een lichtflits of een schaduw door het beeld van de camera zie gaan. En in mijn badkamer zit ook iemand. Niet altijd prettig als je met je slaapdronkenhoofd in je eva kostuum zit te plassen

Groetjes,

Michèle

Nu merk ik er eigenlijk niet zo veel van op het moment, maar hier gebeurt het ook wel eens.
De tv die boven ineens weer aanstaat, terwijl die uit is gezet en niemand naar boven is gegaan. De bestekbak van de vaatwasser die heel stevig in het midden op het formuis staat en er ineens van af vliegt.
Vooral boven is er bij ons ook meer energie. Ik denk regelmatig in mijn ooghoeken iemand te zien staan, die er dan niet is als ik goed kijk. Moet zeggen dat ik het in het begin wat angstig vond, maar nu eigenlijk niet meer. Voel me er wel prettig bij. Ik ga er van uit dat er iemand is die zijn/haar aanwezigheid wil laten merken, maar niks slechts in zin heeft.

@ Simzoe ik heb dit al mijn hele leven, en als ik er geen zin in heb of iets terug wil vraag ik het gewoon. Net ook weer 2 keer geklooi met de radio en gezegd dat ik het nu echt zat was en dan stopt het wel.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het bij mn ouders thuis heel erg gehad, dat er iemand aanwezig was.

Vooral toen Chris de eerste keer bij me bleef slapen… hij moest snachts naar de wc… en is naar beneden gegaan, en op t moment dat hij naar boven liep, werd ie bij zn enkel gegrepen.

Ik heb daarna de boel eens even flink toegesproken… hahaha nooit weer gebeurt!

Liefs, Melanie

Ik moest wel even lachen, maar na het lezen van al die andere postings denk ik toch: IEH! Best wel eng.

Groetjes,
M

Ik spreek “ze” ook regelmatig toe . Vooral als ik merk dat de kindjes er meer last van gaan hebben boven. Ik vraag dan altijd vriendelijk of ze ons even met rust willen laten en van de kamer van de kindjes af willen gaan om ze rustig te laten slapen. De kids slapen daarna ook vaak rustiger.

@ Melanie leuk he als ze je laten struikelen. Heb ik ook wel een gehad. Werd ik ook pissig om inderdaad

@ Simzoe ligt er aan wie er in de kamer is bij Morgan als het puur waken is vind ik het niet erg maar het moet geen keten worden

Groetjes,

Michèle

Ik was laatst Noah aan het begluren, toen hij wakker lag in zn bed…
hij was aan het spelen en kletsen, dus ik spiekte even om de deur, en hij zag me niet.

zegt ie "Jaa auto gaat botsen… klopt, ja ja… hahahahhahahaha
verder hier nooit last van gehad… alleen bij mn ouders…
maar we weten dat ie geen kwaad doet, dus diegene mag blijven…

Liefs, Melanie

Fijn om ook zulke berichten te lezen want als ik er hier over praat word ik voor gek verklaart…
Eliza praat namenlijk met mijn opa en mijn vriend zijn opa. En ze ziet ze ook.
Soms dan ligt ze te praten en zegt ze ook gewoon hallo opa of ze wijst en zegt ze tegen me kijk opa, (ik zie niets) en toen vroeg ik welke opa? Zegt ze snor, omdat mijn opa een hele grote snor heeft. En mijn vriend zn opa is opa bril. Ze heeft beide nooit gekent. Als ik vraag, wat zegt opa dan zegt ze, van mij. Ze wilt niets zeggen.

Andere mensen denken of dat ik het verzin ofdat Eliza gek geworden is!!
Dan ga ik er niets op in.

Ik heb er ook niets op tegen omdat ik weet dat ze goed zijn maar soms vraag ik me af wat ze willen? Waken of iets laten weten… Hier valt ook regelmatig wat of de tv of radio aan inderdaad.

@ Michele : ziet morgen ook spookies ?

Liefs Shirley

Hm, ik vind jullie verhalen allemaal best wel eng hoor! Wij hebben dit gelukkig niet. Eva praat wel vaak tegen ‘iets’, maar dat heeft meer te maken met haar leeftijd denk ik. Ik heb niet het gevoel dat er hier iemand is. Gelukkig maar, want ik vind die dingen juist eng!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ shirley weet ik niet, ik denk het wel omdat ze ineens grapjes kan maken met ‘niets’ zeg maar en ook omdat ze praat in der kamer en dan hoor je wel verschil of ze in zichzelf praat of tegen iemand. Maar ze heeft het nog nooit echt aangegeven dat ze iemand ziet. Als ze haar naam eer aan doet zal ze het wel kunnen

@Rainbow er is niks engs aan. Het is er gewoon alleen sommige mensen zijn er gevoeliger dan dan andere.

Groetjes,

Michèle

Ik deel eigenlijk wel de mening van Mriek en Rainbow. Zou ook niks voor mij zijn. Ik vind zoiets best eng. Maar goed dat komt misschien ook omdat ik er nog nooit mee te maken heb gehad. Ik zal in ieder geval mensen niet voor gek verklaren ofzo.

Groetjes,
Sandra

Ben het ook eens met Sandra, moet er echt niets van hebben!
Denk echt dat ik volledig doordraai als er zoiets zou gebeuren bij mij… ieh!
Gelukkig dat jullie wel weten hoe er mee om te gaan.

Liefs, Anne

Wat jullie al zeggen het went, al kan ik ook nog wel eens schrikken hoor als ik er niet op bedacht ben en ineens iemand tegen kom.

Wij kijken hier ook altijd GHI op het Si fi kanaal o vrijdagavond. Heerlijke serie.

Groetjes,

Michèle

Whaaa Michèle dat hebben wij gister ook gekeken!

Vond het gister best spannend hoor…

Maar “Zie” jij ze ook?
Ik voel ze vooral, maar zie ze alleen in dromen (Opa en Oma).

Liefs, Melanie