Het spookt

@ Melanie het zal ook wel op andere dagen zijn maar voor ons is het altijd een vrijdagavond ding voor ons samen zeg maar. En hoe ga ik dit uitleggen.
Ik zie ze in mijn hoofd zeg maar. Ik voel de energie en daar kan ik uit halen of het een man of vrouw is, of dat het een kind is of volwassene. Soms ‘zie’ ik ze heel gedailleerd en soms alleem schimmig maar ik zie geen personen echt voor me staan. Dat is me maar 1 keer gebeurd en dat was mijn opa van vaders kant.

Verder ben ik ook geel gevoelig voor stemmingen. Nu kan ik me er beter voor afsluiten maar vroeger kon ik niet in grote groepen zijn want ik pikte alle ellende van andere op en werd dan helemaal niet lekker. Nu kan ik de kanalen beter afsluiten maar soms pik ik dat dus ook nog op en ik heb inderdaad ook dromen. Wat ik al zei als ik regelmatig droom over iemand die ik nooit meer zie dan weet ik dat ik die tegen ga komen of dat die persoon contact met me op neemt. Overigens ben ik daar niet altijd blij mee hoor. Want sommige mensen zie ik liever niet meer.

Groetjes,

Michèle

volgens mij is het voor iedereen die dat kan anders hoe hij of zij de entiteiten ziet. Je kunt ze ook (als ze dat zelf willen) vastleggen op de camera. Dit is bij ons dus per ongeluk gebeurt door dat we foto’s namen van Bo op zijn kamer. Dat waren al die enrge bolletjes, en als je inzoomt, zie je in de ene een wat oudere man met baard, in de andere 2 kinderen (een peuter en de ander lijkt een baby) op zich heel appart om te zien.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

volgens mij is het voor iedereen die dat kan anders hoe hij of zij de entiteiten ziet. Je kunt ze ook (als ze dat zelf willen) vastleggen op de camera. Dit is bij ons dus per ongeluk gebeurt door dat we foto’s namen van Bo op zijn kamer. Dat waren al die enrge bolletjes, en als je inzoomt, zie je in de ene een wat oudere man met baard, in de andere 2 kinderen (een peuter en de ander lijkt een baby) op zich heel appart om te zien.

liefs woezel

@Woezel, ik word daar wel heel nieuwsgierig van, van wat jij zegt. Kan je me niet zo’n foto mailen? Hele brutale vraag, maar ben heel benieuwd wat ik me daarbij voor moet stellen. Voel je vrij om het niet te doen hoor, maar niet geschoten…

Groetjes,
M

@mriek, dat is goed, zal even kijken of ik de ingezoomde versie kan mailen, of dat ik de foto op zich mail, en dat je hem zelf even moet inzoomen. Zal ik doen zodra Bo in bed ligt!

liefs woezel

Hier was vanmiddag Mervin zijn beker weg na het boodschappen doen. Hij had hem op de salontafel laten staan en toen we terug kwamen stond ie achter op het aanrecht, wel makkelijk want nu hoefde ik
hem niet meer te pakken maar wel lastig als je iets zoekt op een vaste plek

Groetjes,

Michèle

@Mriek, ik heb je een mail gestuurd!!!Met name op de foto’s van Bo zijn kamer, lijkt het alsof het opgedroogde waterdruppels zijn, maar zijn het niet!!

liefs woezel

"http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FwlKp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” [img]

Gewijzigd door - woezel op 31 May 2011 20:18:24

@Woezel, ik ga straks meteen eventjes kijken. Super!

Groetjes,
M

zie je dat de knop dan ook daadwerkelijk terug is gedraait? of valt het geluid gewoon weg zonder dat er aan de knop is gezeten?
wel spooky! ik heb het ooit in de badkamer gehad (vaker dan 1 keer overigens) dat als ik de kraan van het bad open draai ik een duidelijke aanwezigheid voel ik schrik me elke keer het leplazerus en als ik dan omdraai en weer terug draai is de kraan weer bijna dicht:S echt bizar.

De nop is echt terug gedraaid Inge anders zou het nog een storing bij het radiostation kunnen zijn, maar dat is het dus echt niet. En net als die beker vanmiddag die stond echt in de woonkamer vanmiddag en daarna ineens in de keuken achter op het aanrecht waar we zeg maar nooit een beker neerzetten.

Groetjes,

Michèle

@Woezel, doe mij die foto ook? Ik wil dat weleens zien? Ik vind het wel eng, maar ben ook wel benieuwd! Ik geloof er wel in en daarom vind ik het ook een beetje creepy, snap je?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja hoor is goed! Ben trouwens wel benieuwd wat Mriek en shirley er van vinden.

liefs woezel

is door gemaild rainbow!

liefs woezel

Yep! Heb je al teruggemaild! Ik wil ook graag weten wat de anderen vinden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

en heb jou ook weer terug gemaild!! nBen ook wel benieuwd, wel fijn in ieder geval dat jouw computer goed kan inzoomen en je dus daardoor duidelijk kunt zien wat ik bedoel!!

liefs woezel

wil je hem ook hiereen sturen Woezel???

Groetjes,

Michèle

ja hoor!!

liefs woezel

Ik heb ze gezien, maar mail je later nog even Woezel. Had geen tijd om uitgebreid te antwoorden gisteren. Ik weet nog wel dat ik op 1 foto dat gezicht goed zag toen ik inzoomde (dat boze gezicht) maar die ongeboren baby kon ik niet ontwaren. Of je moet me die foto ingezoomd mailen, misschien heb ik gewoon niet goed gekeken? Die lichtbollen op Bo’s kamer vond ik duidelijk hoor; ik dacht inderdaad eerst even: “Is m’n scherm vies?” Hihi. Tja, ik geloof er ook wel in hoor en dat maakt het idd een beetje creepy, zoals Rainbow zegt.

Groetjes,
M

heb je teruggemaild woezel.

Groetjes,

Michèle

ja dat is idd echt vaag!
ik geloof er sowieso wel in, ook al voordat ik hier woonde maar sinds we hier wonen is het voor mij wel een bevestiging hoor.

@Woezel: mail mij ook is?