@ Melanie het zal ook wel op andere dagen zijn maar voor ons is het altijd een vrijdagavond ding voor ons samen zeg maar. En hoe ga ik dit uitleggen.
Ik zie ze in mijn hoofd zeg maar. Ik voel de energie en daar kan ik uit halen of het een man of vrouw is, of dat het een kind is of volwassene. Soms ‘zie’ ik ze heel gedailleerd en soms alleem schimmig maar ik zie geen personen echt voor me staan. Dat is me maar 1 keer gebeurd en dat was mijn opa van vaders kant.
Verder ben ik ook geel gevoelig voor stemmingen. Nu kan ik me er beter voor afsluiten maar vroeger kon ik niet in grote groepen zijn want ik pikte alle ellende van andere op en werd dan helemaal niet lekker. Nu kan ik de kanalen beter afsluiten maar soms pik ik dat dus ook nog op en ik heb inderdaad ook dromen. Wat ik al zei als ik regelmatig droom over iemand die ik nooit meer zie dan weet ik dat ik die tegen ga komen of dat die persoon contact met me op neemt. Overigens ben ik daar niet altijd blij mee hoor. Want sommige mensen zie ik liever niet meer.
Groetjes,
Michèle