@Michele: de laatste tijd zijn we vaak spullen kwijt. We hebben ook een tijdje gehad dat er lampen weleens aan en uit gingen, maar dat is vanzelf over gegaan eigenlijk. Er is bekend dat entiteiten zich proberen kenbaar te maken door elektriciteit, of storingen daarin.
Het spookt
@ Marmamma ja dat weet ik. Ik ben altijd eigenlijk spullen kwijt geweest, dat van die stereo is nieuw hier. En ik moet zeggen het zijn ook periodes hoor. Dan gebeurd het heel veel en dan is het weer een tijdje stil.
Groetjes,
Michèle
@Michele: misschien een nieuwe entiteit? Of eentje die zich verveelt?
Hier is het ook af en toe hoor, zeker niet dagelijks. Vaak als zoiets gebeurt, dus als er iets verdwijnt of als de lichten knipperen, zie ik enkele dagen later een ‘nieuwe’ entiteit. En helaas helpt een briefje ophangen bij de deur niet…
Dus tja, ik laat het maar zo. Maar mijn man is er minder blij mee… Die heeft zelfs de elektriciteitsdraden laten nakijken, hij wilde niet geloven dat het door ‘mijn’ geesten gedaan werd.
@ Marmamma zou zeker kunnen, ik heb al gevraagd of hij, want mijn gevoel zegt dat het een hij is, zich bekend wil maken.
Groetjes,
Michèle
@ marmamma tuurlijk alleen kan het soms even duren hoor, ik moet zeggen het ligt ook aan mij als ik moe ben of er geen zin in heb hou ik gewoon mijn kanalen gesloten
Groetjes,
Michèle