Het roer gaat om!

Anouk misschien sterkt de gedachte je dat ik ook gestopt ben en mervin niet. Dus ik zat in hetzelfde pakket incl de shag

Groetjes,

Michèle

En, houd je het nog vol??

We houden je in de gaten, hoor!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Nou we zijn bij de sportschool geweest! Wat heeerlijk zeg, even 2 uurtjes voor mezelf! De kids hebben zich goed vermaakt in het dagverblijfje, niet eens gehuild! Daar was ik wel een beetje bang voor, want Joey is alleen opa en oma gewend als oppas, maar hij ging direct spelen en wou niet eens mee terug naar huis, haha!
Ik mocht nog geen conditietest doen omdat ik net die longembolie heb gehad. De longarts had gezegd als je niet meer hoeft te spuiten mag je fanatiek gaan sporten…
Nou had ik vanmorgen al weer bloedgeprikt, en belden ze net om te zeggen dat ik niet meer hoef te spuiten! Vanaf maandag dus vollop aan de bak daar!
Met het niet roken gaat het super, ik moet er helemaal niet meer aan denken, en begin langzaam in te zien hoe belachelijk het eigenlijk is, haha! Elk klusje onderbreken om een sigaret te roken, hmmmm vreemd eigenlijk Ik heb zeeen van tijd nu!
Met het dieten gaat het ook goed, al is het 's avonds moeilijk, het gesnaai voor de tv was ook de grootste dikmaker in mijn leven. Nu snaai ik wortels en komkommer voor de tv, en als ik iets hartigs wil neem ik een cracotte met slankie smeerkaas…
Ik vergeet alleen steeds de tussendoortjes te nemen overdag, en het ontbijt schiet er ook nogal snel bij in in die drukke spits met de kinderen! Nu gaan er de hele dag wekkers af in mijn telefoon (ontbijt! Lunch! Tussendoortje! Water drinken!) zodat ik niet vergeet te eten! Hahaha
Zo, nu ga ik even lekker lezen op de bank! De kindjes slapen lekker, dus lekker even ontspannen!

Lilypie First Birthday tickers

Goed hoor!

Zo te horen pak je het grondig aan, met alle toeters en bellen in je telefoon.

En heel fijn dat je volgende keer die conditeitest mag doen en daarna ook fanatiek met sport aan de slag kunt!

Succes en geniet van je bankmomentje! Ben jaloers…

liefs

Goed bezig hoor, ben onder de indruk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh fijn dat je niet meer hoeft te spuiten en dat je aan de bak mag. Wel rustig opbouwen he. Alles moet ook herstellen weer

En leuk dat de kindjes het zo naar der zin hebben daar das toch een stuk makkelijker. Ik ben gestopt met de sportschool omdat ik alleen 's avonds kon en het brak me op na me werk nog eens daarheen.

Maar ik fiets wel weer elke dag nu

Groetjes,

Michèle

Wauw, echt goed bezig!
Handig, dat je je wekker elke keer zet
Hier schiet het ontbijt voor mezelf er ook nog weleens bij in…:S

Ook fijn dat de kinderen het zo naar hun zin hadden in de sportschool!
Liefs, Anne

Petje af Anouk, top hoor

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Yo Anouk, yo Anouk! Goed bezig! Ik doe nu even een wave voor je, maar die zie jij niet. Keigoed dat je het nog volhoudt, echt heel erg knap. Op naar de tweede week!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ben trots op je…!!

Dankje dankje!!!
Het gaat nog steeds goed! Ik heb het eigenlijk niet moeilijk met het niet roken! Wat stom zeg, en daar zag ik nou het meest tegen op! Ik heb het bij eerdere pogingen altijd op de tweede dag al opgegeven!
Ik ben wel trots op mezelf, maar tegelijkertijd voel ik me ook schuldig tegenover Joey en Jessey! In de zwangerschappen is het em niet gelukt helemaal te stoppen… Wel van een pakje per dag geminderd naar max. 3 per dag, maar toch… En nu heb ik als enige reden het geld en mijn eigen gezondheid en dan lukt het wel! Voel ik me wel lullig over, maarja! Nu ben ik straks wel een mama die het goede voorbeeld geeft voor de kindjes

Beter laat dan nooit, Anouk! En van enkele pakjes per dag naar max. 3 was toch ook al een topprestatie?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Niet schuldig over voelen/ Stoppne met iets of het nou roken is of snoepen lukt alleen als het in je hoofd ook voorbij is en dat was het nog niet tijdens je zwangerschappen. Dat had dan alleen meer stress opgeleverd en dat was nog veel gevaarlijker.

Groetjes,

Michèle

En??
Lukt het nog een beetje?

Ik hoop het!
Liefs, Anne

Ja het gaat nog steeds heel goed! En totaal geen moeite! Sterker nog, ik vind roken hartstikke vies nu! haha Gisteren waren we een dagje naar Amsterdam, en zaten we lekker in het zonnetje op een terasje. Danny had een keer een pakje sigaretten ipv shag, en ik vroeg of ik er een mocht. Ik wou even kijken hoe dat zal zijn, want ik ben inmiddels ook helemaal niet meer met het stoppen bezig. Na twee trekjes was ik er misselijk en duizelig van, en ik vond het ook egwoon echt niet lekker! Bah! Ik blijf lekker rookvrij, dat ebvalt veel beter!

Het sporten gaat ook lekker, ik ben zo blij dat ik me daar heb aangemeld! Het is een hele leuke sportschool! En het is heerlijk dat ik nu ook iets helemaal voor mezelf heb! Eindelijk een soort hobby zeg maar Na het sporten lekker even onder de zonnebank, in het stoombad of sauna, en dan lekker douchen, echt heerlijk zo!

Ik voel me al een paar dagen echt heerlijk door dit alles! Ik heb bergen energy, zo erg zelfs dat ik 's morgens niet kan blijven liggen als ik wakker ben, en dat is al om 7 uur, terwijl ik eerder zelfs om 9 uur nog moeite had met opstaan! Nu heb ik dus voor de kindjes uit bed koken even een uurtje voor mezelf en maak ik het huis alvast aan kant, zodat ik daarna alle aandacht voor de kinderen heb. Nou ja, een en al positiviteit dus!

quote:

Ik voel me al een paar dagen echt heerlijk door dit alles! Ik heb bergen energy, zo erg zelfs dat ik 's morgens niet kan blijven liggen als ik wakker ben, en dat is al om 7 uur, terwijl ik eerder zelfs om 9 uur nog moeite had met opstaan! Nu heb ik dus voor de kindjes uit bed koken even een uurtje voor mezelf en maak ik het huis alvast aan kant, zodat ik daarna alle aandacht voor de kinderen heb. Nou ja, een en al positiviteit dus!

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/zS9Bp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/ebndp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Kom dan als je je huis schoon heb hier verder poetsen … ik heb er nl geen moeite mee om mijn benen omhoog te leggen
Vind het zo leuk om te lezen dat je er zo’n plezier in heb! Daarom alleen kijk ik er al naaruit om ook weer te gaan lijnen… maar dat mag ik nu nog even niet doen

Goed bezig Anouk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Klinkt goed allemaal Anouk enne mooi dat ie zo vies was. Ben je meteen genezen

Groetjes,

Michèle

Wauw echt super zeg! dat je je er ook zo goed onder voelt!
Nog een grotere stimulans, om door te gaan.
Jij komt er wel
Liefs, Anne

Oh jeetje wat een domper zeg… Keb me net even gewogen op de sportschool…

11 dagen geleden woog ik daar in de ochtend 4,5 kilo minder dan vanavond! Das toch raar! Ik sport 4 keer per week een uur, ik loop heel veel, ik eet niks meer van suiker of vet, en ik kom zo 4,5 kilo aan!
Nou heb ik de laatste twee dagen niet echt veel water gedronken, daar heb ik letterlijk mijn buik van vol! En van dat vele plassen ook, maar dat is volgens mijn trainer wel de reden dat ik nu zo ben aangekomen, naast het feit dat ik veel te veel koffie drink! Dat ga ik dus even flink minderen, en dan maar weer veel water drinken… Ik hou niet zo van thee, dus dat word even flink wennen, geen koffie, geen sigaret, geen lekkere dingen… Maar hopelijk hou ik dan niet zo veel vocht meer vast en valt het de volgende keer mee op de weegschaal!