Jaja, en wel heel radicaal, maar ik ben er helemaal klaar mee, er moet gewoon wat gebeuren!
Mijn vriend heeft al een tijdje last van pijn op de borst en hartkloppingen. daar heeft hij vorige week bloed voor geprikt, nadat de huisarts had geconstateerd dat hij een hoge bloedruk heeft. Er kwam een kleine afwijking aan de lever uit… Wat het precies is moet hij van de week weer na laten kijken, we hebben echt geen idee en zitten behoorlijk in de stress! Wat dat ook met hartkloppingen te maken heeft… maarja, afwachten dus.
Ik heb zelf natuurlijk net die longembolie gehad, en hoewel dat met het bloed te maken heeft, is het natuurlijk belachelijk dat ik zo weer een sigaret heb opgestoken toen ik thuis was! Waar ben je dan mee bezig, pfff! Verslaving he?!
Ik wil al een tijdje afvallen, maar telkens komt het er niet van, en zo ook Danny, die heeft een behoorlijke buik gekregen sinds wij bij elkaar zijn, hij was in het begin bodybuilder en behoorlijk gespierd! Daar is nu echt niks meer van te zien!
Dit weekend mogen we nog genieten, en maandag is het helemaal afgelopen! Ik heb me in geschreven bij een sportschool, ik ga flink aan de lijn, en stoppen met roken! Wel veel in een keer, maar wel het beste denk ik! Zal moeilijk zijn vrees ik, maar ik ben zo super gemotiveerd dat ik echt door wil zetten!
Mijn broertje gaat in de zomer trouwen, en mijn doel is dat ik dan in een leuke jurk kan!
Wou het even met jullie delen, ben alleen al trots op mezel dat ik dit voornemen zo serieus heb, haha!
Oh ja, Danny gaat dit meer dus ook meelijnen en ook stoppen met roken, dus dat maakt het al een stuk makkelijker dan in je eentje wat ik al vaak tevergeefs heb geprobeerd!