Tja dat spieren zwaarder zijn dan vet wist ik, maar zal ik dan werkelijk na zo’n krote tijd al meer spieren hebben gekregen!?
En dat de menstruatie er ook iets mee te maken heeft zei de trainer oo, al weet ik niet of dat er weer aan zit te komen… Ik ben sinds het vloeien van de bevalling gestopt is, al 3 keer ongesteld geweest in 7 weken tijd! Dat is dus nog niet op regel, maar het zou zo kunnen dat het er aan zit te komen!
Ik ga me de volgende keer weer op de sportschool wegen, maar dan weer op donderdagochtend, net als de eerste keer. Ik heb thuis geen weegschaal, en die wil ik ook niet, dan word het weer een obsessie net als vroeger zeg maar!
Ik blijf gelukkig wel gemotiveerd, want ik voel me zo goed, ik vind het ook heel leuk om te sporten, en mijn moeder zei al dat ze toch wel verandering aan mijn lichaam zag
Het ergste opgeblazen dikke is weg zeg maar!
Oh ja, zou het stoppen met roken er ook niet mee te maken hebben dat ik niet snel afval in kilo’s? Want dan veranderd je hele stofwisseling toch weer? Of heeft dat dan weer te maken met het vele snoepen wat veel mensen doen als ze stoppen met roken? Dat doe ik namelijk niet…