Het is helaas misgegaan

ja die is ook super blij hihi, wel leuk hoor allemaal, merk nu al dat me zwangerschap heel anders is bij charissa nergens last van gehad vandaar dat ik er laat achter kwam heb nu al 3 weken ontzettend zere borsten en misselijk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Maar schattebout, dit is toch al de tweede menstruatie die je mist? Dan ben je veel verder zwanger hoor!
Wanneer was de eerste dag van je echte laatste menstruatie? Vanaf die dag moet je gaan rekenen.

Hier kun je uitrekenen:

Groetekes, Sje

ik heb de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 8 oktober toen was ik overtijd. Dus ik ben nu 4 weken en 3 dagen, misschienben ik verder omdat ik met charissa ook ongetsteld ben geweest de eerst 2 maanden.

Gefeliciteerd meis, ik wens je een onwijs toffe zwangerschap toe !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, dat bedoelde ik inderdaad, dat het twijfelachtig is of je die laatste “menstruatie” wel mee moet rekenen. Hopen dat je snel een echo kunt krijgen zodat je meer zekerheid hebt over wanneer die kleine mop komt!

Groetekes, Sje

Dat wordt een probleem je krijgt tegenwooridg pas een echo met 12 weken, ook thuisbevallen zit er niet in vanaf januari, en dat wilde ik erg graag omdat ik de vorige keer in het ziekenhuis moest en is niet eens in hetzelfde ziekenhuis.

Ja maar als ze de voorgeschiedenis van de zwangerschap van Charissa weten (dat je toen heel veel verder was dan ze dachten) dan is de kans nu toch groot dat je wel eerder een echo krijgt? Gewoon navragen bij de verloskundige hoor!

En waarom mag je niet meer thuisbevallen vanaf januari? Geldt dat alleen voor jouw woonplaats of gaat dat landelijk gelden?

Groetekes, Sje

ik weet niet of het landelijk gaat gelden maar hier in de regio vanaf januari vind het belachelijk moet ook nog eens een half uur rijden voor dat ziekenhuis.

uhhhhhhh niet thuis bevallen?
Ik mag gewoon thuis bevallen hoor!
Zal dus wel per regio verschillend liggen!

Geniet ervan meis

groetjes GYtha

ps een nichtje van mij wist ook niet hoever ze zwanger was ivm onregelmatige cyclus, en zij heeft voor de 12 weken echo al 2 echo’s meer gehad.
Gewoon even met je verloskundige over hebben, dan heb je misschien eerder duidelijkheid.

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 08 Nov 2008 13:53:21

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 08 Nov 2008 13:53:53

dank jullie wel ik heb het aan me ouders verteld en ze zijn helemaal blij en lachte keihard omdat het maar 2 dagen scheelt met me zus haha.

Het wel of niet thuis mogen bevallen kan op medische indicatie zijn, maar ook per regio verschillen aan de hand van het aantal verloskundigen die er in die regio werken. Zijn dit er te weinig nl, moet men in het ziekenhuis bevallen. Inderdaad per regio verschillend dus.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 08 Nov 2008 20:08:49

is nooit zo geweest hoor, maar de kinderafdeling en de kraam afdeling gaat per januari veranderen naar een ander plaatsje ik vind het niks. Hoop wel dat ik dezelfde gynecoloog heb.

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

Weet Charissa al dat ze een broertje of zusje krijgt of vind je het nog te vroeg om het haar te vertellen?

Groetekes, Sje

we hebben haar een t-shirt aan gedaan met op de voorkant geef me maar een kus en op de achterkant ik wordt grote zus. me ouders en schoonouders hebben het hart op voorgelezen en ze zegt nu wel ik ben grote zus, maar heeft het denkik niet echt door. Wel zegt ze steeds mama ben je beter terwijl ik niet zeg dat ik niet lekker ben dus ze voelt het wel denk ik.

Ja typisch hoeveel die kleintjes aanvoelen zonder dat je iets hoeft te zeggen he?! Tegen de tijd dat die kleine mop komt is ze bijna 4, en wat zal ze trots zijn dat ze dan grote zus is! Laat haar maar heerlijk meegenieten!

Groetekes, Sje

ik denk dat ze het wel weet zodra me buik gaat groeien heb namelijk een plat buikje (is nu al iets minder plat voor mijn gevoel) maar ze weet van me schoonzus die zwanger is dat je buik dan dik is . Zodra ze het vraagt dan vertel ik het haar hopelijk ben ik dan al een eindje want wil het nog even rustig houden.

Ja, groot gelijk dat je het er niet te dik bovenop wilt leggen bij haar. Straks loopt ze het al enthousiast rond te bazuinen terwijl jij het nog even geheim wilt houden. Haha!

Leuk trouwens dat je meteen een extra banner aangemaakt hebt! Gezellig hoor die babyboom hier!

Groetekes, Sje

ja zou het natuurlijk met iedereen willen delen maar de kans dat er iets fout gaat zit er altijd in dus deel het lekker hier

Dat wordt in mei tot juli een heftig weekje voor de digitantes hier!! Inderdaad een echte babyboom!

Lekker van genieten en hopelijk ben je binnenkort niet meer misselijk. Ik ben het nog wel maar heb van de dokter Cyclzine voorgeschreven gekregen. Helpt goed, alleen mag ik nu niet meer auto rijden. In ieder geval is nu de misselijkheid weg en hoef ik ook niet meer te kokhalzen.

En stuur een geboortekaartje hè Brenda?! Zeker als die kleine mop op 12 juli geboren gaat worden, stuur ik een extra cadeautje op hoor!

Groetekes, Sje