ja zal ik zekr doen , en hoezo op 12 juli???
Liefs en dikke kus brenda en charissa
nee haha echt super he, vind het wel allemaal heel anders kan nu echt genieten enzo. Dinsdag moet ik naar de ha dus daarna kan ik gaan bellen voor afspraken.
Ja, is inderdaad inmiddels een veel vriendelijkere titel dan “Maagpijn!”. Haha!
Groetekes, Sje
hahaha, ja vond ik ook, nou ben nu bezig met een poging te stoppen met roken vandaag heb ik 6 shagies op steeds de helft ongeveer . Normaal rook ik tussen de 15 en 20 shaggies op een vrije dag, lollies en kouwgom doen wonderen
Brenda, gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
Nou hehe, Gefeliciteerd
en ik heb een echo gehad met 5 weken en 2 dagen, want ik wist niet wneer ik zwanger was geworden zei ik, dus mocht toen twee weken later voor een echo
grwoon even vragen aan je vk
xx, Eva.
[img]http://bd.lilypie.com/29MWp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />
op 3 december heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
nou ik trek het ff niet meer al die hormonen charissa is niet te genieten. Het huis is een puinhoop het andere huis zal niet voor 30 november klaar zijn en ben gezakt voor me theorie . Ik zit nu letterlijk te huilen zie het ff niet meer zitten.Ik dacht dat ik er van kon gaan genieten maar het stoppen met roken lukt nu ook echt niet schaam me daar ontzettend voor.
Oh schatteboutje toch! Kan me voorstellen dat je een exploderend hormonenbommetje bent door dit alles bij elkaar! Weet je wat? Ik kom lekker op je schouder zitten! (Als je maar geen rook in mijn gezicht blaast!) Dikke zoen!
Groetekes, Sje
zal het proberen de andere kant op te blazen, ik hoop gewoon dat ik snel wel kan genieten van me zwangerschap alles lekker rustig in het huis en dat charis was rustiger wordt.Morgen is de intocht hier en ik hoop dat dat haar ook een beetje afleid,Ze heeft een mooi pietenpak en smink dus dat moet denk ik wel goed komen.
Ze heeft ook een hele lastige leeftijd natuurlijk. Peuterpuberteit, ze voelt feilloos aan dat er allemaal veranderingen aan zitten te komen, ze is geen klein peutertje meer maar ook nog geen kleutertje. Kan me voorstellen dat ze zich wat tussen wal en schip voelt op het moment. Is allemaal niet niks voor dat kleine koppie.
Hopen inderdaad dat ze snel wat lekkerder in haar velletje zit.
Groetekes, Sje
dank je wil, bij charissa heb ik idd ook erg veel gerookt maar wil wel erg graag stoppen. Ik hoop dat het me nog lukt zodra we in ons huisje zitten na de feestdagen en drukte. Vandaag lekker veel; afleiding zoeken dan lukt het misschien wel.
pffff net wat bruine druppels in me ondergoed, heb contact gehad met de verloskundige en het is nu afwachten. Het kan mis gaan maar kan ook wat bloed van de baarmoeder mond zijn. Ik zit dus nu in spanning en ben erg bang en mijn voorgevoel zegt ook dat het mis gaat. Heb geen buikpijn en is maar een paar druppels als het mis gaat moet het snel meer worden hebben ze me verteld.
dank je wel wil, ik probeer het ook wel om positief te blijven.