niet ongesteld geworden vandaag, morgen even een test halen en vrijdag morgen even testen.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
niet ongesteld geworden vandaag, morgen even een test halen en vrijdag morgen even testen.
ik ik moet zo charissa weg brengen en gaan werken na mijn werk haal ik de test en dan vroeg me bedje in om morgen vroeg te testen. Als het zo is dan zijn ik mijn zus en mijn schoonzus tegelijk in verwachting mijn zus is 4 weken en 3 dagen ik zou nu ook dan ongeveer 4 weken zijn mijn schoonzus is al over den helft hihi.
o meis wat spannend maar wel leuk zou het zijn
groetjes marielle mama van tanja
spannend!!
Zou super leuk zijn om samen met je zus zwanger te zijn!
Houdt ons op de hoogte he?!
groetjes gytha
nou ik heb de test in huis , morgenochtend meld ik me gelijk nadat ik de test heb gedaan.
jaaaaaaaaaaaa hij is positief, vanavond naar mijn ouders en schoonouders en zus en me schoonzus en zwager bellen. |Voor de rest hou ik het nog even geheim,behavle voor sanneke aangezien die op het forum zit hihi dus mondje dicht he
Geweldig meisie
Van harte gefekiciteerd met je zwangerschap
Ow Jippie we worden weer digitante`sssssssssssssssssssssssss
hey wauw meis van harte gefeliciteerd .dat word een super babyboem in jullie familie helemaal leuk .geniet er van
Oh meid, wat goed! Gefeliciteerd zeg! Echt super! Nou het is alle spanning waard geweest hoor!
Je man ook blij of weet die nog van niks?
Wanneer ben je uitgerekend?
Groetekes, Sje
jeeeeeeeeeee gefeliciteerd lekker genieten hoor meis .
gr de mama van leyla
veronique daniels
gefeliciteeerdddddddddddddddddddddddddddddddd
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Wat een ontzettend leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en geniet er lekker van!!
Groetjes, Daniella
nou als ik uitga van me laatste menstrustie ben ik nu 4 weken en 2 dagen dus uitgerekend op 15-7-2009.:D:D:D het wordt morgen dat we het aan de ouders gaan vertellen.
en was je man ook super blij denk het wel he .
zat je gevoel toch goed dat je zwanger was