Het is helaas misgegaan

Even een vraagje aan iedereen, helaas werd ik deze maand ongesteld maar ik heb nu een beetje gevoel van een gezwollen buik. Ook heb ik nu al 3 dagen pijn in me maag echt branderig gevoel en steken. Heeft iemand dit ook gehad bij het begin van de zwangerschap. Ik ben namelijk bij charissa nde eerste 2 maanden ook ongesteld geweest en heb ook steeds als ik wat eet een misselijk gevoel.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gewijzigd door - Tweetyx op 26 Oct 2008 17:21:46

Gewijzigd door - Tweetyx op 09 Nov 2008 16:56:42

Gewijzigd door - Tweetyx op 18 Nov 2008 09:07:20

spannend meis!
Ik hoop het echt voor jou! Ik had geen maagpijn in het begin, maar hoop toch erg voor je dat het misschien tch zo mag zijn!

succes en houdt ons op de hoogte he!

groetjes Gytha

ja denk dat ik toch maar een test ga halen morgen en dan woensdag ochtend testen, ik hoop ook zo dat het zo is maar ga er maar vanuit dat het niet zo is kan het niet zo tegenvallen.

Zeg, we hoeven toch voor jou ook niet een digitale zwangerschapstest uit de kast te trekken he?!

Nee, even zonder gekheid, ik zou het niet weten meissie. Ik moet zeggen dat ik weleens tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden zo’n opgezwollen-buik-gevoel heb, maar ik hoop voor jou dat je niet ongesteld gaat worden!

Groetekes, Sje

dat is het hem nou juist dat be ik vorige week geweest, maar met charissa kwam ik er pas met 2 en een halve maand achter omdat ik toen ook nog 2 maanden ongesteld was. Nou als het kan zou ik toch zo een digi test willen, heb wat op internet zitten zoeken of het voorkomt maar kan niks vinden. Kan natuurlijk een griepje zijn, maar dat zal woensdag wel uitslag geven jullie horen het natuurlijk gelijk.

Ik zal Asje vragen om een digitest voor je uit de kast te pakken!

Groetekes, Sje

haha, ja dat zou super zijn

Spannend hoor!! Ik hoop voor je dat het positief is.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha nee inderdaad, al zou ik wel jammer vinden hoor. En denk dat charissa het wel leuk gaat vinden een kleine levende pop haha.

nou test heb ik in huis, morgen ochtend testen en dan hore jullie het

Oh wat spannend.
Ik hoop voor jou dat je wens in vervulling is gegaan en dat je daarvan morgen het bewijs in handen hebt. Laat je het ons weten ?

Groetjes van Miranda

ja de pc gaat gelijk aan zodra ik het weet, zal wel vroeg zijn test voor 7 uur omdat me vriend om 7 uur moet gaan werken.

ben benieuwd meid

helaas is de test negatief uit geslagen. Denk dat we dus nog even geduld moeten hebben, ik zou nu over 3 weken opnieuw ongesteld moeten worden dan wachten we dat maar af, als ik me wel zo blijf voelen ga ik begin volgende week even langs te ha. Bedankt voor jullie steun

Oh jammer, jammer, jammer… Ik duim voor volgende keer!

Groetekes, Sje

echt jammer

ach gossie jammer hoor het was je zo gegunt!
Nou hoop echt voor je dat het de volgende ronde raak is!

Succes

groetjes GYtha

ja we willen idd best graag een 2e wonder hebben.

pfff, nou weet ik het echt niet meer hoor, ben smorgens niet lekker en ook als ik sta te koken of als ik eten ruik wordt ik niet lekker. Ik weet wel dat er griep heerst maar me buik is toch echt dikker als normaal en een beetje gespannen. Dus ik ga dinsdag toch maar even mijn urine laten testen bij de huisarts. Ben beniewd ik ga maar uit van een griepje maar ergens heb ik toch het gevoel dat ik zwanger ben

hoop het voor je!
En weet je al meer???

groetjes Gytha