nou die kinderen zij verschrikkelijk alleen die van Kelly en Sam hebben manieren. De rest is stieelijk verwend.
Groetjes,
Michèle
nou die kinderen zij verschrikkelijk alleen die van Kelly en Sam hebben manieren. De rest is stieelijk verwend.
Groetjes,
Michèle
maar dat is wel wat het grappig maakt om naar te kijken, zolang het mijn jong niet is is het goed ken die hele belgen niet dus boeit me niet zo dat hun kinderen vervelend zijn maar grappig is het wel.
ohja die kelly ken ik ook wel van zien…
ja haha maar ik bedoelde meer dat je er al mee lastig gevallen wordt terwijl lje er niet naar kijkt maar aangezien ik het wel 2 of 3 keer gezien heb ken ik haar dus van zien ipv alleen van horen
ja op die fiets.
Ben benieuwd net een kamersweep gedaan, en toch ging de sirene af. Ben naar boven gegaan, gevraagd wat er was. Ze zei niks dus gezegd dat er dus niks was. Gezegd dat ze moest stoppen met huilen en dat ik naar beneden ging. Wel even nog doorgelopen met haar dat ze zelf haar kasten en bed bekeken had en da er geen poezen in der kamer zaten. Aangegeven dat ik niet meer naar boven kom als ze gaat huilen. Morgen geef ik meteen aan dat ik niet kom en dan kom ik ook niet. Maar ben benieuwd of ze stil blijft.
Groetjes,
Michèle
oke op die fiets
nee even zonder gein. ging ze huilen toen je daarna de kamer verliet? en hoe is het tot nu toe? ik wilde het eerder vragen maar ben een behoorlijke tijd met mupke bezig geweest. viel tijdens het voorlezen in slaap, dat is helemaal handig
maar goed wilde eigenlijk om half 8 al vragen hoe het ging dus bij deze dan maar…
Ik ben ook heel benieuwd hoe ze het dan morgen doet Michele, ik blijf lezen.
Ze ging huilen toen ik denk net beneden gesetteld was dus zeg 2 minuten later. echt als een 12 uur luchtalarm dat uit het niets aanslaat. Even een goed gesprek gehad boven en daarna is ze meteen gaan slapen.
Groetjes,
Michèle
Klopt vanavond krijgt ze meteen deze speech en als ze toch begint ga ik helemaal niet inderdaad.
Groetjes,
Michèle
Ze is in een keer gaan slapen. Wel gezegd dat ik niet zou komen en kreeg daar een pruillip als reactie op, maar geen kick gehoord… 1-0 voor mamma
Groetjes,
Michèle
Ze probeerde het om 1.00 vanacht nog even maar dat hebben we meteen de kiem ingesmoord. Kijken wat vanavond brengt.
Groetjes,
Michèle
he super zeg, zou willen dat het bij ons ook zo makkelijk ging.
hier blijft ze het maar proberen, denk (of weet eigenlijk wel zeker) dat dat ook door papa komt want die gaat nogal is wel naar d’r toe en houd dan dus nog steeds een heel verhaal tegen d’r, tja dat vind ze wel gezellig natuurlijk. is beter dan alleen op je kamer. ik heb al zo vaak tegen m gezegd dat ze hem aan het inpakken is waar die bij staat, dan gaat het weer even twee dagen goed en begint tie weer opnieuw. schiet niet echt op natuurlijk.
en nu inderdaad maar hopen dat het zo blijft gaan!
liefs,
Rinske
Ha ha ha moet hij even bij deze pappa in de leer?? Die zwaait alleen maar der deur open en zegt ja is het niu afgelopen???
Groetjes,
Michèle