Het beest is los, help ze heeft weer wat nieuws

Exact 2.5 jaar vandaag en het beest is los. Vandaag werd ik even apart genomen op het kdv. C. was er niet en morgan had zich even vrolijk uitgeleefd op de andere kindjes. Bijna allemaal hebben ze een kleun gekregen of ze zijn geknepen en als ze straf kreeg dan een partij boos kijken met een blik van hoe durf je. Thuis kreeg ik een partij grote mond niet normaal. Ze wilde een appel en mamma had nee gezegd en dus werd er een van de fruitschaal gepikt, die pakte ik natuurlijk af want nee is nee zeker een half uur voor het eten. Nou dames echt als ze de lelijke woorden allemaal kende dan werden ze op dat moment allemaal naar mijn hoofd geslingerd, dus maar even in de hoek. Daarna was het wel gezellig en leuk, maar echt hoe lang had ik nog te gaan???

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 06 Mar 2011 19:24:23

Ja hier begon het ook met 2,5 vreselijk! brrrr Succes iig!

Wat erg zeg, zo bont maakt Erik het gelukkig (nog) niet Sterkte met je pittige meissie!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zou bijna willen zeggen: Gefeliciteerd! Het is een meisje!!!

Geloof me meisjes kunnen echte pinnen zijn!!! Sterkte!

Klinkt gezellig allemaal… Dan zal ik nog maar even genieten van de ‘beschaafde’ driftbuien van een anderhalf jarige dreumes!
Sterkte!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Bedankt dames. Moet zeggen ze was de rest van de avond lief en is heel vlot gaan slapen. Maar ik denk dat ik weer even mijn handen vol krijg aan haar.

@ Mriek haar op der tanden, vraag me af van wie ze dat heeft…

Groetjes,

Michèle

@Michèle, als je het antwoord weet laat je het hier even weten?

Groetjes,
M

Denk mijn schoonmoeder

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Zo die is lekker bezig geweest zeg. Hop voor je dat dit een eenmalige actie was.
Je hoort het idd wel vaker dat jongetjes makkelijker zijn als meisjes. Ik heb dit met Rens nog niet meegemaakt. Zal denk ik ook wel schelen dat rens nog lang zo goed niet praat als Morgan. Rens heeft me wel een tijdje geslagen als hem iets niet zinde. dat is gelukkig weer over nu. Maar die kleine rakkers vinden steeds weer iets anders.
Hoe reageerden ze op het kdv hierop? Kan me best voorstellen dat ze het gedrag van C gaat kopieren. Valt niet goed te praten, maar het is wel te begrijpen. Besteden ze hier op het kdv aandacht aan?

groetjes Ramona

@ Bakmamma mijn mamma heeft een zoon en een dochter en die bevestigd inderdaad dat meisjes in de pp veel pittiger zijn, MAAR jongens zijn in de puberteit moeilijker.

Groetjes,

Michèle

Ooh help … hier zijn de driftbuien minimaal maar Fabienne is van september 2008 … dus een dezer dagen !!! hahahaha.

Ik moet nog steeds eerlijk bekennen dat ik haar nauwelijks straf hoeft te geven, het is op 1 hand te tellen dus of ALLE MEISJES NU ZO PITTIG ZIJN IN DE PPT ???

Karakters van beide ouders zullen toch ook wel meespelen? Of zal ik nog 4 weken wachten met reageren

Groetjes Esther

@ romana op het kdv wordt dit gedrag meteen de kiem ingesmoord gelukkig want ik tollereer het zelf ook niet. Heb haar vanmorgen toen ik haar afleverde ook even apart toegesproken dat ik of pappa niet wilde horen dat ze gevochten had. Dus ze weet dat wij dit niet willen.

@ Esther hier is het ook lang ‘rustig’ geweest, en tuurlijk ze heeft pit en temperament, dat heeft ze van mij. Maar ineens is het beest los.

Groetjes,

Michèle

Ik kan het me nog zo moeilijk voorstellen bij Fabienne maar dat had/heb jij met Morgan misschien ook gehad.

Fabienne is nog zo verlegen en andere kindjes moeten haar niet eens aanraken anders is het gelijk een pruil lip, snel pieperig, vind ik ook niet makkelijk en denk ik weleens; waar is de pit hahahaha.

Ik zou het wel fijn vinden als ze eens terug duwt dus wie weet komt hier het beest ook nog wel los !!! Ik was vroeger overigens heel verlegen en mijn echtgenoot liet zich altijd pesten, wat dat betreft waren we vroeger alles behalve heldhaftig.

Sterkte met het beestje beest! Gelukkig komt en gaat het en als ze zo lief is dan ben je het BEEST weer effe vergeten

@ Esther dat had morgan in het begin op dit kdv ook, maar das nu wel anders. Ik was er ook een die gepest werd vroeger, maar ik had wel altijd een brutale mond.

Groetjes,

Michèle

quote:
@ Bakmamma mijn mamma heeft een zoon en een dochter en die bevestigd inderdaad dat meisjes in de pp veel pittiger zijn, MAAR jongens zijn in de puberteit moeilijker.

Groetjes,

Michèle

hmm nou dat laatste is niet helemaal waar.
mijn broer was een makkelijke in de puberteit op zn dingetjes na. ik daarentegen was regelrecht tot: grootste kreng van de familie benoemd

ik moet zeggen dat toch pakken terwijl je nee zegt herken ik wel heel erg.
verder geeft hij nog geen grote mond.
wel had hij een keer met zijn vuistje op zn tafelblad geslagen en riep iets tegen papa toen wij een discussie hadden

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Mar 2011 14:50:14

Hoeft niet bij allemaal te zijn inge, het gaat om een gemiddelde.

En hier gaat bij elke nee het luchtalarm af nu. Niks is goed en met alles komen de waterlanders, het is erg gezellig op het moment NOT

Groetjes,

Michèle

@Michele,

Hier idd ook luchtalarm als ik een keer nee zeg. Gisteren dacht ik nog dat het eigenlijk weer zo goed ging. Vandaag is het weer helemaal bal. Huilen met hele lange uithalen overal om en weer lekker op d grond gaan liggen krijsen.
En Rens is nog geeneens 2,5. Ze zeggen dat het dan toch vaak het ergste is?
Dat is dan mooi precies als die kleine bij ons moet komen. Lekker getimed. Not.

groetjes Ramona

Ze zeggen het inderdaad. En hier ook dikke tranen en mega uithalen als het niet mag. Net mepte ze een van de katten op zijn kop dus ik boos natuurlijk nou bleren alsof ik haar op der hoofd geslagen had. Vanmorgen deed zehet zo overdreven dat ik haar uitgelachen heb, net expres maar het was zo overdreven dat ik in de lach schoot Morgan nog bozer, toen ben ik maar even naar boven gelopen. Ze ging compleet over de zeik.

Groetjes,

Michèle

oohja dat is wel herkenbaar.
overal om gaan janken op den duur gaat je eigen humeur ook onder pijl. sterkte dat zal je vast wel nodig hebben als ik bekijk hoe ik me voel na zo’n ziemeldag