Het beest is los, help ze heeft weer wat nieuws

hmmm gaat niet lukken denk ik, hij is elke dag om 16.00 uur thuis

ik ga m zelf toch maar is wat harder aanpakken, ben er echt wel een beetje klaar mee.

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 09 Mar 2011 10:04:23

Ja soms moeten we de pappa’s ook opvoeden. Zo moet ik af en toe weer even herhalen dat ze niks mag eten VOOR het eten.

Groetjes,

Michèle

hahaha ja inderdaad

liefs,
Rinske

och jaaa herkenbaar Michele… zijn we in de winkel om half 12 (12 uur lunch) vraagt die vrouw: mag hij een koekje?
wij tegelijkertijd…papa: JA…mama: NEE.
kijken we elkaar lachend aan.
zegt papa: mag wel hoor
ik zo; nee want we gaan zo eten.
papa: ach wahn onzin.
mama: zeur niet zo nee is nee
haha
echt zo komisch sinds dien goed gesprek gehad en mag hij alleen nog maar een koekje als hij s’middags na zn slaapje of gewoon tussen 2 en half 4 in de winkel is.
je had ons moeten zien.
geen ruzie ofzo hoor maar de discussie was lekker in het openbaar en behoorlijk lachwekkend

Niet om je aan te vallen Inge maar ik had op dat moment mijn mond gehouden. Ben het dan wel niet eens met dat ze dat koekje krijgt maar morgan zal nooit merken dat pappa en mamma het niet eens zijn met elkaar. Overigens krijgt pappa het wel heeeeeel duidelijk te horen als ze er niet bij is dan hoor

Groetjes,

Michèle

ohnee ik voel me absoluut niet aangevallen, jij nu ook niet doen he maar ik kan nauwelijks geloven als mensen zeggen dat zij nooit een discussie hebben gehad in het bijzijn van de kinderen. ook als het over de opvoeding gaat.
soms floep je er nu eenmaal dingen uit als je het ergens niet mee eens bent. we blijven allemaal mensen toch?
en idd je hebt ook gelijk het was ook niet handig. maar soms zijn die dingen nodig om tot `1 lijn te komen. dan let je er de volgende keer juist wel op.

Eh wij hebben ook wel eens een discussie hoor, maar dan niet daarover, maar wel over andere dingen die morgan aan gaan. Maar op zo’n moment zou ik mijn mond houden. Overigens weer hysterie vanvond en ik me toch laten verlijden naar boven te gaan. Ben heel boos geworden en eigenlijk ook boos naar beneden gegaan. Das eigenlijk tegen mijn ding in, maar ik had niet veel keuze. Maar het is wel bij 1 keer gebleven. Morgen MOET ik haar laten brullen van Mervin.

Groetjes,

Michèle