lieve lezers, even in het kort over onze dochter en dan mijn vraag:
onze dochter is net 10 maanden geweest. ik heb 9 maanden bv gegeven. s’nachts moest ik er dan nog altijd uit, helaas! dus sinds net aan de fles. sinds die tijd sliep ze de nachten EINDELIJK door!! 19 uur op bed en 7 uur wakker, oohhh heerlijk zeg dachten we, ze heeft het eindelijk door, maar nu het PROBLEEM!!
sinds een paar dgn is het DRAMA!!! dana haar pappa is er even niet, hij is naar afghanistan en sinds die dag of eigenlijk nacht is het zover!!!
ze huilt als ik haar op bed leg (19:00), vooral als ik dan de kamer uit loop. dus wat ik nu moet doen is haar op de arm in slaap wiegen en dat kan zo 15 tot 20 min duren en dan heel voorzichtig in bed leggen en heel zachtjes weg lopen. maar dan vervolgens wordt ze een paar keer nog wakker op de avond en huilen. waarschijnlijk droom, want als ik bij haar bedje sta en haar even geruststel slaapt ze weer, gelukkig!!!
maar nu de nacht!!! rond een uur of 23:00 of 24:00 wordt ze helemaal overstuur wakker en dan krijst ze echt alles bijelkaar, echt moord en brand. alleen als ik haar uit bed haal is ze gerust, maar zodra ik haar in bed leg dan is het flink mis. ik heb werkelijk alles al geprobeerd, van oppakken tot nergeren, licht aan en uit. bedje anders neerzetten, slaapzak aan/uit of andere slaapzak (minder dik/of juist dikker), laten huilen, zingen, praten…niks helpt…oke 1 ding helpt en dat is bij mij in bed!!! en dat is juist het PROBLEEM, dat wil ik niet want straks wil ze NIET anders. twee keer nu gedaan en ze slaapt dan als een roos, maar wil het echt niet!!! WAT MOET IK NOU??? HELLUP!!! graag jullie tips/adviezen
en oja ze is dan wel 2 tot 3 uren wakker en ik ben dan echt heeeeeeel moe en wil graag zelf slapen. hoop op berichten van jullie, alvast bedankt.
liefs mamma natas