Heb echt ADVIES nodig! help je mij?

klopt judith deze ikkeben site is erg fijn voor mij op het moment en ik wil iedereen ook jou bedanken voor het meeleven/steunen en tips/adviezen.

vannacht leek het er al meer op, maar ik juig niet te vroeg!!!

duzzz alle tips/adviezen blijven welkom…,graag zelfs

liefs mamma natas

hallo lon106, ik heb erg veel aan je bericht gehad vannacht!!! ik heb je advies dan ook opgevolgd en steeds aan je woorden gedacht. dana ging idd weer huilen en heeeeeeel erg overstuur, ik heb 15 min haar laten huilen en dat was erg moeilijk en leek wel een uur te duren, maar ik heb het gered. na die 15 min niks gezegd naar haar toe gelopen en haar van staande houding naar lig gedaan aai over bol en buikje en ze ging slapen en ze heeft tot 9 uur geslapen!!! duzzz eindlijk heb ik zelf ook beetje bijgeslapen. ik ga vannacht ook weer aan je denken en bij deze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt.

liefs mamma natas

Hoi Natas,

Wat fijn om te lezen dat je zo heerlijk hebt geslapen.
Zo zie je maar, niet te snel er heen gaan want ze proberen je uit.
Nu maar hopen dat ze vanavond/nacht weer zo lekker slaapt.
Nu kom jij ook weer aan je rust toe!
Bij ons werkt dat dus ook, even een poosje over de buik wrijven.
Anne valt dan gelijk in slaap.
Je houd ons toch wel op de hoogte he!
T lijkt wel een soap.

Groetjes Heleen.

Hoi,

Ik ben heel erg blij dat de tip je iets hebt geholpen Ik vind het fijn te horen dat ze lekker en lang heeft geslapen.

groetjes en vele rustige nachten toegewenst.

groetjes

lon106

hallo mamma’s ik hou jullie zeker weten op de hoogte. want het is natuurlijk niet zo dat het gelijk goed gaat, was dat maar waar!!! hihi…

bedankt, liefs mamma natas

Hoi Natas,

Wat jij omschrijft had het zoontje van mijn vriendin ook toen hij 10 maanden was. Zijn papa is gewoon thuis dus dat was het niet.
Het heeft zo’n 4 weken af en aan geduurt (nachtje goed, nachtje slecht) en toen was het ineens weer over en sliep hij weer heerlijk.
Dus hopelijk voor jou is het snel weer beter.

Groetjes,
Inge

Hoi Natas,

Je hebt trouwens een prachtig kindje!
Lijkt me wel ontdeugend, steekt nu de tong al uit.
Gaat het nu wat beter bij jullie?

Groetjes Heleen

hallo inge, de mamma van zoe, oke dan is dat het misschien niet!

het is nu al 3 nachten goed gegaan!!! maar ik juig niet te vroeg, want anders is het straks weer dik mis!! dus ik hoooooooopppppppppp zoooooooooooooo dat het nu goed mag gaan en dat dana het nu weer door heeft.

duim je voor me?!

liefs mamma natas

Ben best benieuwd hoe het nu gaat. Gaat het alweer wat beter en is ze wat rustiger?

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Hoi Natas,

hoe gaat het nu?

Groetjes,
Inge

hoi inge, tot nu toe gaat het super goed!! maar durf niet te hard te zeggen of te roepen, voor je het weet is weer mis!! maar hoop dat het zo blijft dit is heerlijk.

bedankt voor je bericht.

gr mamma natas