Wat jammer Jurian dat jullie nog niet zoveel gevonden hebben voor jullie nieuwe huis. Gelukkig zijn er heel veel meubelwinkels en hebben jullie nog even de tijd. Nou ja je moet natuurlijk wel weer rekening houden met levertijd volgens mij. Gaan jullie veel nieuwe dingen kopen of nemen jullie ook nog meubels mee die nu in jullie kamer staan?
Mama was een dagje vrij vandaag en we zijn samen naar de andere opa en oma geweest. Die wonen hier op ruim een uur rijden hier vandaan, dus die zie ik veel minder vaak. Ik vond het echt heel erg leuk om ze weer te zien en zij vonden het ook heel leuk.
We zijn naar een kledingwinkel daar geweest en die hielden uitverkoop. Is een merkkledingwinkel, maar alles moest weg. Mama heeft allemaal kleertjes maat 86 gekocht, dus daar ben ik wel heel blij mee. Alles wat ze gekocht heeft was 2,50 of 5 eur. En dat terwijl het normaal tussen de 20 en 30 euro kosten. Ze heeft broeken, blouses en truitjes gekocht. Dus ik kan er voorlopig weer mee vooruit. Maar nu moet ik eerst nog even groeien voordat ik het aankan, want ik heb nu maat 80. Mama had tandjes gepoetst bij opa en oma en ook mijn pyama aan gedaan. Om 20.00 uur gingen we terugrijden en mama dacht dat ik ging slapen. Nou daar had ik helemaal geen zin in. Ik heb de hele weg gebrabbeld, dus dat vond mama wel erg gezellig. Toen we thuiskwamen was ik nog wakker, maar toen ik naar bed ging viel ik meteen in slaap. Maar net toch nog even wakker geworden voor een verhaaltje.
Ik heb weer heel veel gelopen vandaag en opa en oma vonden het ontzettend leuk om te zien. Zij hadden het nog helemaal niet gezien. Ze vonden mij heel anders en helemaal geen baby meer, omdat ik zo aan het lopen was. Ze vonden me meteen een heel ander kind, maar ik ben toch nog steeds dezelfde ik. Begrijp niet waarom ze me ineens anders vinden lijken, omdat ik zo kan lopen. Ik kan nu echt steeds langer lopen. Kan gewoon lopen naar de keuken en dan weer naar de kamer en dan weer naar de keuken. Zo achter elkaar zonder te vallen, goed he. Ik blijf echt veel langer lopen dan in het begin. Kan wel meer dan 40 stapjes zetten, ben er zo trots op!
En weten jullie wat ik nu ook kan zeggen…auto. Maar ik zeg nog oto ipv echt auto en dan wijs ik op de auto. Goed van mij he, dit is pas mijn 2e woordje. Maar dat is niet erg zeggen papa en mama. Nu wil ik nog papa leren, dus dat moeten jullie mij maar leren Jurian en Erik. Of leer ik dat vanzelf wel?
Deze fotorapportage hebben we bij de VenD gedaan Jurian. Toen mijn mama zwanger was kreeg ze van de Prenatal 4 bonnen voor gratis fotorapportage. Een bon voor 0 tot 6 maanden eentje van 6 tot 12 maanden eentje van 12 tot 18 maanden en eentje van 18 tot 24 maanden. Die van 0 tot 6 maanden hebben we niet gebruikt, maar nu toen ik 11 maanden was dus wel. De fotorapportage was gratis en 1 foto was gratis. De foto’s waren zo goed gelukt dat papa en mama ze allemaal hebben genomen. Wij hebben het ook een keer bij een supermarkt laten doen. Die waren toen op eentje na allemaal niet leuk. Dus toen hebben papa en mama er ook maar 1 genomen. Maar nu dus allemaal omdat ze zo leuk waren. En omdat we alles namen kregen we ook de foto’s op cd. Dus dat scheelt weer in kosten want dan kun je ze zelf laten afdrukken voor andere mensen bij Blokker of Kruidvat ofzo.
Nou ga ik weer verder slapen vriendjes, want ik ben wel moe van zo’n druk dagje!
Weltrusten!