Gefeliciteerd voor Jurian!

Mogguh!

Nou ja zeg. Wat een gekke papa heb jij Jurian. Moest hij zelf ook niet eten dan? Gelukkig ging jouw buikje knorren, anders was je misschien wel zonder eten naar bed gegaan. Wel lief dat jouw papa allemaal leuke dingen met jou deed, dat maakt wel veel goed dan hè.

Wat goed dat jullie deze week gaan zwemmen Jurian! Jouw mama is heel stoer, zeg dat maar even tegen haar. En ze moet gewoon gaan kijken naar de andere mensen, wedden dat ze dan denkt dat het helemaal zo erg nog niet is met haar? Veel plezier alvast in ieder geval! We horen wel hoe je het vond hè?

Vandaag ga ik even met mama naar de hertjes wandelen en vanmiddag gaan we nog even fietsen denk ik. Nu lig ik nog eventjes in bed, ik was om 5.45 uur alweer wakker. Hoe kan dat nou, ik denk toch dat het door het springen komt. Ik denk niet dat ik nu ga slapen, maar ik rust toch eventjes uit. Wat zal ik vanmiddag dan lekker slapen!

Tot later vriendjes.

Wat goed van jou dat je het zolang vol hield zonder eten Jurian. Kan me wel voorstellen dat je het zelf ook een beetje vergeten was. Spelen met papa is tenslotte ook erg leuk. Maarre heeft papa dan zelf ook vergeten te eten? En heb je daarna toch nog wat lekkers gedaan.

Leuk is dat he duplo. Ik was vorige week bij opa en oma en die hadden voor het eerst de duplo van zolder gehaald. Ik heb dus voor het eerst met duplo gespeeld en vond het echt zo leuk. Jammer dat we het thuis niet hebben, maar ja daar heb ik weer ander leuk speelgoed.

Thuis heb ik een parkeergarage en daar speel ik echt zo vaak mee. Ik heb die voor mijn verjaardag gekregen en kan daar uren mee zoet zijn. Mama ziet me dan soms helemaal op mijn zij liggen om bij een autootje te komen. Ik ga er dan helemaal in op zegt ze. Eigenlijk is die pas vanaf 1,5 maar ik vind dat stom, want ik kan er nu ook al heel goed mee spelen.

Wat goed van je mama Jurian dat ze toch nog een keer gaat zwemmen met je. Zeg maar tegen haar dat ik dat heel goed van haar vind. En net als Erik ook al zegt er zijn genoeg dikkere mensen die ook gaan zwemmen. Daar moet ze zich niks van aantrekken. Met jou zwemmen en lol maken is tenslotte veel belangrijker.

Bedankt Jurian. Die foto is gemaakt tijdens een fotoshoot toen ik 11 maanden was.

Het was heel gezellig op de verjaardag. Ik had alleen heel lang geslapen, dus konden we er pas laat heen. Ik had van 13.00 uur tot 16.00 uur geslapen. Gelukkig is het maar 10 minuten rijden en dan zijn we er al. Het was echt heel leuk en ik ging daar ook heel veel lopen. Er waren veel mensen, dus die zeiden allemaal dat het zo goed ging. Dus ikke helemaal blij en ging nog beter mijn best doen. Iedere keer als ik viel ging ik meteen weer staan en verder los lopen. Er waren nog meer kindjes, dus dat was erg leuk want dat wist ik niet. Maar het jongetje van 11 maanden, was wel erg leuk. Hij heeft een week geleden een hele grote auto gekregen van zijn papa en mama. Alvast voor zijn verjaardag. Het is een auto waar je met zijn tween in kan en die je zelf kan besturen, maar die ook op afstand bestuurd kan worden. We gingen er met zijn tweeen in en het was echt heel gaaf. De papa van het jongetje ging ons besturen en overal heen rijden. Papa en mama hebben heel hard staan lachen. Wist eerst niet waarom, maar ze zeiden dat ze het zo leuk vonden. 2 van die kleine mannetjes in zo’n grote auto. Papa en mama hebben er ook foto’s van gemaakt, maar ja die zijn niet zo goed met foto’s hier plaatsen.

Wat leuk Erik dat je vandaag weer leuke dingen gaat doen met mama. Fijn dat ze zich weer een stuk beter voelt. Veel plezier bij de hertjes. Ik ben nu bij opa en oma en ik denk dat wij ook nog wel gaan wandelen of fietsen.

Dag vriendjes!

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi hoi…

Hier ben ikke nog effe…

Ikke ben vandaag met papa en mama naar de Ikea geweest. We hebben daar gezellig een broodje gegeten en gesnuffeld. Maar papa en mama kwamen toch tot de ontdekking dat dit niet iets voor hun is… Ze vinden het wel leuk / grappig maar houden meer van kwaliteit spul (moeilijk woord) zeiden ze … dus zijn we nog effies de woonboullevard (mama heeft ff geholpen met schrijven) op gegaan… Ze hebben hele mooie lamp gezien voor in de nieuwe keuken maar wilde eerst nog verder gaan kijken … dus wie weet gaan we snel weer … ikke vond het wel leuk al die mensen die naar mij lachten en over mijn bol aaide…

Vanavond nog naar verjaardag geweest… dus drukke dag gehad… nu lekker gaan slapen want ikke ben wel moe.

Gaat het met je mama Erik? Gaat ze morgen weer werken?

En Tim wat leuk zo’n fotosessie…!! Jij wist wel mooie plaatjes te laten maken… Was dat bij supermarkt? Want daar ben ik ook geweest maar… mama vond ze niet zo mooi. Heeft ze wel gekocht toen … maar spijt … Maar die van jouw vind mama erg lief/mooi…

Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

Slaapkusje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat jammer Jurian dat jullie nog niet zoveel gevonden hebben voor jullie nieuwe huis. Gelukkig zijn er heel veel meubelwinkels en hebben jullie nog even de tijd. Nou ja je moet natuurlijk wel weer rekening houden met levertijd volgens mij. Gaan jullie veel nieuwe dingen kopen of nemen jullie ook nog meubels mee die nu in jullie kamer staan?

Mama was een dagje vrij vandaag en we zijn samen naar de andere opa en oma geweest. Die wonen hier op ruim een uur rijden hier vandaan, dus die zie ik veel minder vaak. Ik vond het echt heel erg leuk om ze weer te zien en zij vonden het ook heel leuk.

We zijn naar een kledingwinkel daar geweest en die hielden uitverkoop. Is een merkkledingwinkel, maar alles moest weg. Mama heeft allemaal kleertjes maat 86 gekocht, dus daar ben ik wel heel blij mee. Alles wat ze gekocht heeft was 2,50 of 5 eur. En dat terwijl het normaal tussen de 20 en 30 euro kosten. Ze heeft broeken, blouses en truitjes gekocht. Dus ik kan er voorlopig weer mee vooruit. Maar nu moet ik eerst nog even groeien voordat ik het aankan, want ik heb nu maat 80. Mama had tandjes gepoetst bij opa en oma en ook mijn pyama aan gedaan. Om 20.00 uur gingen we terugrijden en mama dacht dat ik ging slapen. Nou daar had ik helemaal geen zin in. Ik heb de hele weg gebrabbeld, dus dat vond mama wel erg gezellig. Toen we thuiskwamen was ik nog wakker, maar toen ik naar bed ging viel ik meteen in slaap. Maar net toch nog even wakker geworden voor een verhaaltje.

Ik heb weer heel veel gelopen vandaag en opa en oma vonden het ontzettend leuk om te zien. Zij hadden het nog helemaal niet gezien. Ze vonden mij heel anders en helemaal geen baby meer, omdat ik zo aan het lopen was. Ze vonden me meteen een heel ander kind, maar ik ben toch nog steeds dezelfde ik. Begrijp niet waarom ze me ineens anders vinden lijken, omdat ik zo kan lopen. Ik kan nu echt steeds langer lopen. Kan gewoon lopen naar de keuken en dan weer naar de kamer en dan weer naar de keuken. Zo achter elkaar zonder te vallen, goed he. Ik blijf echt veel langer lopen dan in het begin. Kan wel meer dan 40 stapjes zetten, ben er zo trots op!

En weten jullie wat ik nu ook kan zeggen…auto. Maar ik zeg nog oto ipv echt auto en dan wijs ik op de auto. Goed van mij he, dit is pas mijn 2e woordje. Maar dat is niet erg zeggen papa en mama. Nu wil ik nog papa leren, dus dat moeten jullie mij maar leren Jurian en Erik. Of leer ik dat vanzelf wel?

Deze fotorapportage hebben we bij de VenD gedaan Jurian. Toen mijn mama zwanger was kreeg ze van de Prenatal 4 bonnen voor gratis fotorapportage. Een bon voor 0 tot 6 maanden eentje van 6 tot 12 maanden eentje van 12 tot 18 maanden en eentje van 18 tot 24 maanden. Die van 0 tot 6 maanden hebben we niet gebruikt, maar nu toen ik 11 maanden was dus wel. De fotorapportage was gratis en 1 foto was gratis. De foto’s waren zo goed gelukt dat papa en mama ze allemaal hebben genomen. Wij hebben het ook een keer bij een supermarkt laten doen. Die waren toen op eentje na allemaal niet leuk. Dus toen hebben papa en mama er ook maar 1 genomen. Maar nu dus allemaal omdat ze zo leuk waren. En omdat we alles namen kregen we ook de foto’s op cd. Dus dat scheelt weer in kosten want dan kun je ze zelf laten afdrukken voor andere mensen bij Blokker of Kruidvat ofzo.

Nou ga ik weer verder slapen vriendjes, want ik ben wel moe van zo’n druk dagje!

Weltrusten!

Hallo!

Weer even een berichtje van mij. Mijn mama is gisteren weer gaan werken en ik ben weer een dagje bij opa en oma geweest. Het was weer heel gezellig! Het gaat stukken beter met mama, ze voelt zich nog niet helemaal de oude, maar ze is er niet meer zo ziek van. Gelukkig maar!

Wat leuk Tim, dat jij samen met een ander kindje al in een auto hebt gereden! Ik wil ook! Haha. Daarom kan jij nu natuurlijk ineens ‘auto’ zeggen. Ik zeg ook ‘oto’ hoor, want er zijn gewoon grote mensen die dat ook doen. Het kan allebei, zeggen mijn papa en mama. Wat goed dat jij nu al twee woordjes kan, de rest komt vanzelf hoor! Mijn papa en mama hebben laatst geteld hoeveel woordjes ik al kan zeggen en mag ik even opscheppen? Al 15! Soms worden ze gek van m’n geklets, hihi. 's Ochtends na het pap eten wijs ik tegenwoordig naar de televisie en zeg ik: “Tisie.” Dan wil ik graag Sesamstraat kijken. Meestal mag dat wel, lief hè?

Wanneer gaan jullie naar het nieuwe huis Jurian? Duurt dat nog even? Bij Ikea hebben ze wel leuke kleine dingetjes, vindt mijn mama, maar echte grote meubels kopen ze ook niet daar. Laatst zag mijn mama er wel een mooie boekenkast, maar die was niet op voorraad. Dat had ik al eens eerder verteld volgens mij. Hopelijk kunnen jouw papa en mama ergens anders wel mooie dingen vinden!

Nou vriendjes, ik ga eventjes weer spelen. Ik ben op de creche en daar is zoveel leuk speelgoed. Tot later!

Nou Erik je bent wel een opschepper hoor… maar vooruit van jouw kan ikke het wel hebben … vind het heel knap van je! Ikke kan alleen nog maar papapapapa zeggen en uuuhhh uuuhhh en dan ergens naartoe wijzen. Laatste tijd wijs ik al als ik wakker wordt naar foto van mezelf die boven bed hangt en dan als we in de huiskamer komen wijs ik ook allemaal naar de foto’s … Mama zegt wel dat ik andere hoge geluidjes/muziek ga maken dus wie weet … volgende sprong

Oooh Tim… zoveel stapjes achter elkaar? En dan niet vallen!! Super goed van je…! Ik loop als een dronken (zegt mama) kerel zo waggelend aan mama’s handje. Maar ga zelf nog niet staan of niks. Ook als mama mij op de grond zet op mijn billen kan ik niet zelf tot kruip komen… dus ga ik piepen tot ze me helpen. Is niet lief he… maar ikke snap allemaal niet hoe mensen dat toch doen…

Tja mama is geen ikea fan zegt ze… het eten is lekker verder niets te zoeken. Maar we kopen niet veel hoor. Ze gaan nieuwe lamp kopen (zwart / wit) en nieuwe leren stoel voor mij (http://www.ricusminidesign.com/) en verder eigenlijk niks. Dus … dat valt wel mee he… maar gewoon neuzen in winkels is altijd leuk!!

Oh wat leuk zoveel goedkope kleertjes mmm waarom overkomt ons dat nooit … Ikke draag nu soms nog 74 maar soms ook al 80… valt heel verschillend zegt mama…

Nou vriendjes … ikke ga ff slaapie doen… was vanmorgen naar mijn neefje en nichtje geweest dus niet geslapen… goed he!!

Knuffel…

[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Nee hoor Erik ik vind je geen opschepper. Ik ben heel erg trots op je dat je al zoveel woordjes kent. Ik vind het erg leuk om te horen wat iedereen al kan. Is alleen maar hardstikke goed. Ik kan dus echt maar 2 woordjes, maar brabbel wel heel erg veel. Jammer dat papa en mama dat niet kunnen verstaan Welke woordjes ken jij allemaal Erik?

Hihi gekke mama heb jij Jurian. Hoe kun je nu dronken zijn van melk !! De mama van Erik zegt ook al dat Erik loopt als een dronken kerels. Gekke mama’s hebben wij toch. Maarre ze zijn wel heel erg lief en hebben misschien wel een beetje gelijk want ik liep eerst ook zo. Jurian lopen is echt heel erg leuk, dus misschien moet je het toch een keer proberen. Hoe gaat het met kruipen, lukt dat al een beetje? Is niet erg hoor als het allemaal niet lukt. Gewoon rustig aan en echt waar het komt vanzelf wel.

Wat stoer Jurian zo’n eigen stoeltje. Krijg je er dan ook je eigen naam op? Wat goed zeg dat jij nog maat 74 aan kan. Ik heb al vanaf april maat 80. Maar gelukkig gaat het nu niet meer zo snel met de kledingmaten. Daarvoor ging het wel heel snel, maar ja ik doe natuurlijk nu ook zoveel.

Oh ik moet stoppen met typen. Ik ben nu op de creche en we liggen te slapen. Het jongetje in het bedje naast mij kan niet slapen door mijn getyp. Ik ga dus later wel weer verder typen.

Dag vriendjes!

Wauw Jurian, wat een cool stoeltje voor jou! Ik ga het gelijk aan mijn papa en mama vertellen, ik wil er ook zo eentje! Misschien als ik ze heel lief aankijk, dat het wel mag. Hihi. Geeft niets joh, dat je loopt als een dronken kerel. Dat doe ik ook, maar wel al minder dan eerst. Hoe vaker je oefent, hoe beter het gaat. Papa en mama pakken mij dan onder de okseltjes en dan gaan we stappen. Ik moet nu eerst alleen nog leren om zelf te blijven staan en dan pas kan ik oefenen met zelf lopen. Dat duurt denk ik nog even, maar ik hoop wel dat ik het snel kan. Het lijkt me zo makkelijk!

Welke woordjes ken ik allemaal? Daar komen ze: papa, mama, opa, oma, fiets, kijken, drinken, lekker, hondje, koe, boe, auto, eten, tisie (televisie). Dit zijn er 14, ik kan even niet bedenken welke ik ben vergeten. Nou ja, is het genoeg?

Wat goed dat jij vanmorgen niet hebt geslapen Jurian! Was je wel vrolijk? Dan heb je vanmiddag zeker lang geslapen, of niet. Ik ben nu op de creche, straks komt mama mij weer halen. Daar heb ik wel zin in, want papa is vanavond ook thuis. Ik heb hem maandagavond voor het laatst gezien, dus ik verheug me er wel op om weer even met hem te spelen.

Fijne avond vriendjes!

Even snel een reactie, want ik ben nu met mijn vriendjes van de creche buiten aan het spelen. Je bent volgens mij kikker vergeten! Echt supergoed van jou dat jij al die woorden kent.

Doeg ik ga vanavond een langer berichtje typen.

Groetjes,
Tim

Haha Tim, wat knap dat jij weet welk woordje ik was vergeten. Idd, kikker kan ik ook zeggen. Ik kijk er altijd naar op tisie en heb er ook een knuffel van.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha dat deed je vast expres Erik om te kijken of ik alles wat jij zegt goed onthouden heb Nu ben ik vast geslaagd voor jouw testje Jouw mama heeft me trouwens ook verteld dat je een boekje hebt van een kikker.

Groetjes,
Tim

Hihi, ik moet hier wel om lachen hoor Tim. Jij bent idd geslaagd voor mijn testje! En mijn mama vertelt wel veel aan jouw mama hè, daar wist ik helemaal niets van…als het maar bij goede dingen blijft, dan vind ik het niet erg.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk dat ik geslaagd ben Erik

Jouw mama is altijd heel lief over jou en verteld alleen maar positieve dingen. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken

Groetjes,
Sandra

Gelukkig maar dan.

Kan ik nu weer rustig slapen…

Trusten!

pfft ik bloos ervan zulke knappe vriendjes… denk toch dat ik bij jullie in de leer moet. Bij ene leren lopen en bij de andere leren praten. Mmm zou best gezellig zijn denk

Ikke heb vanmidag van kwart voor 1 tot half 4 geslapen. Toen is papa thuis gekomen en is mama weer gaan werken… Tja aflossen doen mama en papa heel vaak. Maar goed dan kan ik ze allebei beetje uitproberen…

Morgen ga ik naar mama van papa. Die is morgen jarig… dus ikke moet nu snel gaan slapen anders ben ikke morgen shago…

Jullie nog plannen?

knuffels

[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

quote:
Dus misschien wil jij je mama nog eens vragen uit te leggen hoe je foto's moet plaatsen. Dan ga ik mama vragen een paar zwemfoto's te plaatsen hier.

oeps… is wel beetje laat

1. Sla je foto op in het programma ‘paint’=als je op de foto klik met rechtermuisknop dan zie je openen met staan en dan daarachter paint! (wel op ‘opslaan als’ klikken, anders ben je de originele foto kwijt)
  2. Ga naar tinypic.com en laad daar de foto zoals je die in paint hebt opgeslagen (kan zonder in te loggen, helemaal gratis)
  3. Kopieër de code die je na het laden krijgt en die betrekking heeft op het plaatsen op een forum/messageboard (eventueel nog even verkleinen)
  4. Plak die code in je bericht op ikkeben.

Ben erg benieuwd …

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mini-boy op 20 Aug 2009 10:45:50

Dus jij hebt een feestje Jurian. Dat is leuk! Ga jij dan ook weer taartjes eten? Ikke ben jaloers…

Mijn mama komt mij vanmiddag eerder ophalen van de creche, want ik moet naar het CB (moeilijk woord). Ik krijg mijn laatste prikjes en dan hoeft het jaren niet meer, zegt mama. Yeah! Prikjes zijn niet leuk, maar ja…ze zijn wel ergens goed voor, dus ik moet maar even doorbijten, zeggen papa en mama. Mijn mama zei dat jij geen prikjes krijgt hè Jurian? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zie je wel dat jij heel slim bent, ook al praat je nog niet zoveel?

Gezellig, kom maar bij mij en Tim in de leer. Lijkt mij wel gezellig om eens met z’n drietjes te spelen. Misschien kunnen onze mama’s daarvoor een afspraak maken? Dan gaan we ook taartjes eten, want dan is het natuurlijk wel een beetje feest als we elkaar zien. Goed plan vind ik dat!

Nou, ik ga weer verder spelen met m’n creche-vriendjes. Tot vanavond!

Ja ikke zal wel meer dan één gebakje krijgen … want dan ga ik eerst bij oma zitten en als haar taart op is dan kruip ik bij opa op schoot en zo ga ik het rijtje af… moet jij ook doen als je keer feestje heb

Maarre nu nog niet want vanmiddag moet je ook op de weegschaal zeker? Ikke ben benieuwd hoeveel je weeg en hoelang je ben… We zitten volgens mij beetje op dezelfde lijn hé. Alle mensen zeggen nog tegen mij dat ik een sloompie ben omdat ikke zo’n groot hoofd heb… nou ikke vind dat best meevallen… Pas zei er een meneer tegen mij … nou jou mama slaat jouw ook nooit over met het eten geven…! Ikke lachte keer naar die meneer maar mama vond het niet leuk… Vorige keer woog ik ruim 10 kilo. Moet nu over 2 weken weer… Maar Erik niet bang zijn voor die prikjes. Jij bent juist grote vent… enne als je hem vanmiddag heb gehad dan ben je er heeel lang vanaf, dat is fijn!! Ikke zal wel je handje vasthouden (in gedachten)… en van mijn mama krijg je een dikke knuffel. Weet je wat je tegen jouw mama moet zeggen. Of ze even wil vragen hoeveel melk je mag drinken… Volgens sommige krijg ik teveel (oei heeft die meneer toch gelijk ). Maar mijn mama is wel benieuwd waarom… Wil jij dat vragen aan je mama?

Tim wanneer moet jij weer? Want meestal moet jij gelijk met Erik toch? Ikke ben wat jonger dus ikke moet wat later … !

Nou ikke moet nu thuis nog ff tukkie doen enne… dan ga ikke naar oma. Denk aan jullie!!

Enne… mama zegt welkom in Brabant Erik en Tim … gebak wordt voor gezorgd!

Kroelkusje…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Leuk Jurian, ik wil wel een keer naar Brabant. Wat stom, daar waren wij pas nog op vakantie. Hadden we het toen ook kunnen doen, afspreken. En jullie waren later nog in Drenthe, dus had het ook perfect gekund. Gekke papa en mama hebben wij hè, dat ze daar dan niet aan denken. Nou moeten we veel verder rijden met de auto om elkaar te zien…

Ik was vanmiddag op het CB! Ik ben nu 13,5 kilo en 85 centimeter. Dat was heel goed, zei de mevrouw. Ik heb ook prikjes gehad, deze keer in elke arm eentje. Een klein beetje moest ik huilen, maar ik was verder heel stoer. Die arts-mevrouw vroeg hoe alles ging (eten, slapen, etc.) en mama zei dat het allemaal goed ging. Nou, toen zei die mevrouw: “Als er geen problemen zijn, gaan we ze ook niet maken.” En toen moesten ze lachen en waren we klaar. Ze vroeg nog of ik met de pot mee-eet en toen zei mama dat ik dat meestal wel doe, maar soms nog niet. Nou ja, dat komt wel dan. Mijn mama heeft het niet gevraagd van de melk, weet je waarom niet? Ze zegt omdat ze het kolder vindt. En als het CB er zelf ook niets over zegt of vraagt, zal het wel niet belangrijk genoeg zijn. Dus. Streng is mijn mama, hè?

Ik ga nu slapen. Op mijn kamer is het 27 graden! Hopelijk wordt het snel iets koeler. Trusten!

Wat ben jij al groot gegroeid Erik! Ik denk niet dat ik al zolang ben hoor. Ik moet aanstaande dinsdag weer, dus ik ben erg benieuwd. Wat goed dat je niet zoveel gehuild heb bij de prikjes. Ik ga mijn best doen niet zoveel te huilen, maar weet niet of dat gaat lukken. Prikjes vind ik nooit fijn, maar ja mama zegt dat het wel goed is als ik die krijg dus het zal wel.

Jaaaa ik wil ook met jullie taartjes eten. Ik wil wel zien wie mijn digi broertjes zijn.

Weten jullie wat ik vandaag voor het eerst gekregen heb van mama…rozijntjes. Hebben jullie die wel eens op? Ik had ze nog nooit gekregen, maar vind ze echt heel lekker. Mama had iets bruins op haar hand gelegd en dat ging ik pakken en opeten. Toen vertelde ze dat het rozijntjes waren. Ik heb er wel iets van 7 op en toen hoefde ik niet meer. Ik glundere helemaal bij ieder rozijntje wat mama op haar handen legde. Ik ging ze dan pakken en opeten, goed he!

Ik ga nu slapen, tot later vriendjes!

Knuffel van Tim