Gefeliciteerd voor Jurian!

Hi Mini-boy!

Gefeliciteerd met je ventje! gaan jullie een groot feest geven?
Iig heel veel plezier vandaag
Heel veel liefs ook van Jesse!!
Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gefeliciteerd met Jesse!
Maak er een leuke dag van!

Liefs, Liske en Nora

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hihi niet handig van mij.

Ik had deze topic nog niet gezien en er eentje aangemaakt bij wist je dat…

Dus bij deze nog een keer gefelciteerd en heel veel plezier vandaag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Van harte gefeliciteerd! Maak er een gezellig feestje van!

Lilypie

Lilypie

wat een eer !! 2 topics

een hele fijne verjaardag Jurian. Hoop dat je een hele lekkere taart krijgt en er flink van mag snoepen en heel veel cadeautjs krijgt
maar jullie hebben grote familie dus dat zal best wel

Liefs Michelle

Gefeliciteerd manneke en een onwijs toffe dag vandaag. Nog mooi weer ook, dus maar lekker gauw gaan genieten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd Jurian, fijne dag en lekker snoepen en kadootjes uitpakken!
Liefs, Anne en Seth

Lilypie

Hoi Hoi,

gefeliciteerdddd!!! Altijd een hele mijlpaal zo’n eerste verjaardag! Lekker veel foto’s maken en lekker met taart laten smeren hihi (die van ons zat netjes te w88 op een vorkje en papa maar klaarstaan met het fototoestel hahahaha), als ie dat wil hihi! Maak er een superdag van!

Grtz Von en een “uh uh” van Lisa!

Lilypie

Lilypie

Gefeliciteerd met de grote kleine man. Dat jullie een heerlijke dag hebben.

Groetjes,

Michèle

Hartelijk gefeliciteerd Jurian! Fijne verjaardag! Loopt mama al te huilen omdat ze steeds aan vorig jaar 15 juli moet denken?

Groetekes, Sje

He Jurian van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!
Geniet ervan maar dat zal vast hardstikke goed komen!!!

ook een dikke verjaardagskus van Lindsey

liefs,
Rinske

GEFELICITEERD JURRIAN! Ook alweer 1! Maak er een gezellige dag van!

Kusjes Eva

Groetjes Rainbow, trotse mama

Van harte BIG-BOY!!!

Fijne dag.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!

groetjes gytha

hier effe update van mij verjaardag:

Vanmorgen kwam papa mij uit bedje halen… deed mijn nieuwe kleertjes aan en liep met een lieve grijns met mij naar de kamer… wat zag ik daar allemaal ballonnen en slingers… ikke vond het wel even vreemd hoor. Toen kreeg ik van mama een dikke zoen en knuffelde ze mij… (ikke had gewoon ademnood …) maar toen zei ze kom ballon kijken… en gingen we tegen ballon slaan… dat vond ikke wel heel leuk!!

Toen kreeg ik mijn bordje pap (wan een ontbijt op je verjaardag … ) ikke doe overal mijn mondje voor open dus ook maar voor die pap! Toen kwam het… ik mocht papier scheuren! Hele grote doos met allemaal papier erom… dat vond ikke wel errug leuk… en weet je wat daar in zat? Een loopkar van Nijntje en Boris. Weet je wat dacht ik… ikke heb ook verrassing… papa hield mij vast en wat deed ikke mijn beentjes bewegen… ja ja… ikke wankel en wiebel nog erg met mijn beentjes maar… probeerde toch stapjes te zetten!! Goed van ikke hé…

Weet nu niet wie wie het mooist heeft gegeven… maar papa en mama waren errug trots enne dan word ikke heel vrolijk en blij …

pfft ikke heb zere handje van type… ga nu ff mijn bedje in en dan vertel ik vanavond de rest…

Kusje van BIG-boy

Wat gaaf Jurian dat je een loopwagentje van Nijntje hebt gekregen. Leuk is dat he lopen. Echt goed van je dat je het geprobeerd hebt. Je zult zien dat het steeds makkelijker wordt.

Ik kan me voorstellen dat jou papa en mama trots waren om te zien dat je probeerde te lopen. Mijn papa en mama waren dat ook toen ik voor het eerst achter mijn loopwagentje liep.

Slaap lekker en veel plezier vanmiddag met papier scheuren. Leuk is dat he al die mensen die je wat geven en waar je het papier dan vanaf mag scheuren.

Heb je trouwens ook al andere kadootjes gekregen of moet alle visite nog komen?

Dikke knuffel,
Tim

Lilypie

ikke ben zo vol van alle kadoos dat ikke bijna niet kan slapen… mama heeft al keer op mijn gebromt. Ze zegt nu dat ze jullie zal vertellen wat ik allemaal gehab heb maar alleen als ikke lief ga slapen… dus ikke slaap nu.

Hoi hoi,
Wat een bijzondere dag is dit zeg! We hadden vanmorgen de vrienden/vriendinnen uitgenodigd die zelf ook kindje hebben tussen de 0-1,5 jaar… dus was een gezellige baby/dreumus ochtend. Maar wel echt heel leuk…! Hij heeft veel speelgoed gehad… auto’s / politiewagen / brandweer / puzzel / boekjes / kleertjes. Verder houden we het vandaag lekker rustig en vieren we volgende week de 23e juli het grote feest omdat papa dan ook jarig is!!

Echt heel lief die berichtjes/felicitaties… vannacht heb ik de bevalling van vorig jaar in gedachten al opnieuw beleefd … kan je niet voorstellen dat dit net een jaar geleden is! Zakdoek heb ik nog niet nodig gehad… maar brok in de keel zit er soms wel

Een digi-knuffel van mama & een digi-kusje van Jurian voor jullie allemaal

Owww wat ben je al lekker verwend en ik zie op de foto dat je met je nijntje loopwagen ook blij bent

Liefs Michelle

Lang zal ie leven (3x)
in de gloria (3x)
Hieperdepiep

HOERA!!!

Saskia en Demi