Gefeliciteerd voor Jurian!

Oh ja Jurian als jouw mama het wil weten van de melk, wil ik wel aan mijn mama vragen of ze het wil vragen?

Doeg!

Lilypie Second Birthday tickers

Hier ben ik weer…

Had het erg druk… gister bij het paard van Ome Leonard wezen kijken die had een klein paardje gekregen… Echt lief! Ikke was helemaal niet bang… En vandaag heb ik op de motor gezeten bij een vriend van papa en mama … vond ikke wel stoer hoor. Ondanks dat ik momenteel bij niemand anders wil zitten dan bij papa en mama wilde ik wel bij die meneer op de motor En vanavond nog een poos wezen fietsen … Allemaal leuk dus!!

Hebben jullie dat ook poosje gehad … bij niemand anders dan papa en mama?? Mama zegt soms wel dat het lastig is… vooral pas toen ik die verjaardag heel de dag had. Mama liep even weg en hoorde mij binnen nog huilen / krijssen…

Lief van jouw mama Tim omdat te vragen. Maar eigenlijk vind mama het ook onzin… Dus blijft het toch op eigen manier doen hahahaha… Ikke moet volgende week Dinsdag … dus week na Tim… ben benieuwd wie het gaat winnen van ons 3.

Jullie nog plannetjes met papa en mama dit weekend? Mijn mama moet weer in de nacht om mensen te helpen dus ben ik samen met papa…

Hele dikke weekendkroel van Jurian …

Wat stoer zeg dat jij op de motor gezeten hebt Jurian. Vond je dat niet heel erg eng, zo’n groot ding?

Met mij gaat alles goed. Papa en mama wilde gisteren een stuk gaan fietsen met mij, maar ik heb heel erg lang geslapen. Van 10 voor 1 tot 10 voor half 5. Ik ben een slaapkop, maar papa en mama vonden dit wel heel erg lang. Gelukkig gingen we toch nog een klein rondje fietsen. S’avonds aten we spaghetti en mama had veel te veel opgeschept voor mij. Papa zei nog dat eet hij nooit allemaal op. Dat is ook niet erg zei mama toen, maar ik heb alles opgegeten. En dat terwijl ik helemaal niet zoveel heb gedaan gisterenmiddag. Papa en mama waren ook bang dat ik om 20.00 uur niet ging slapen. Maar slapen is leuk hoor,ik sliep binnen een kwartier. En vanmorgen heb ik papa en mama uit laten slapen tot half 9 lief he!

Papa is nu het zwembadje voor mij aan het opzetten, leuk he! Dat badje heb ik voor mijn verjaardag gekregen, maar heb er pas 1 keer in gezeten. Jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders hadden we gezellig met zijn drieen in het badje gekunt. Het is namelijk een erg groot bad.

Heb jij last van eenkennigheid Jurian? Wat vervelend, want ik weet dat je het altijd leuk vond om bij iedereen op schoot te zitten. Ik heb daar nog nooit last van gehad. Papa en mama zeggen dat het nog kan komen, dus ben benieuwd. Wat ik wel nog steeds heb is dat ik moet huilen als papa me bij de creche afzet. Dat heb ik denk nu een maandje. De ene keer gaat het wel goed en de andere keer moet ik huilen, omdat papa weggaat. Gelukkig wordt ik dan geknuffelt door de juf en dan is het zo weer over.

Ja Jurian wel leuk dat we zo vlak na elkaar naar het CB moeten. Maarre ik ga het niet winnen van jullie. Toen ik 11 maanden was woog ik 10 kilo en 920 gr en was ik 78 cm. Erik is nu 13,5 kilo en 85 cm, dus die ga ik niet inhalen. Dus het gaat tussen jullie 2, weet niet wat jij de laatste keer woog en wat je lengte was?

Ik ga even buiten spelen en kijken of mijn badje al klaar is.

Dikke knuffel,
Tim

Oh ja Jurian vergeet telkens te zeggen dat je weer leuke nieuwe foto’s hebt.

Groetjes,
Tim

Hallo vriendjes!

Wat leuk dat we alledrie taartjes met elkaar willen eten. Hoe gaan onze mama’s dat dan doen? Misschien moeten we dat even vragen, want je zult zien dat het er anders nooit van komt. Mijn mama zegt altijd: “Van uitstel komt afstel.” En zij is al 32 jaar, dus ze zal het wel weten hè…

Wauw Jurian, op een motor! Stoer man. Ik ken helaas niemand met een motor, want anders had ik er ook wel op gewild. Als ik op straat ben en er komt een motor langs, word ik altijd heel enthousiast en ga ik heel erg met m’n armpjes wapperen. Dus ik vind ze heel leuk. Heb je er ook een foto van?

Wat zielig Tim, dat jij nog steeds soms moet huilen als je naar de creche moet. Ik heb dat nog niet gehad, maar misschien komt het nog. Ik weet het niet. Het gaat vanzelf weer over hè, dus hopelijk ben je daar snel van af.

Ik was vanmorgen alweer om 6.00 uur wakker. Papa heeft me er om 6.30 uur uit gehaald en mama heeft tot 9.00 uur op bed gelegen. Toen heb ik met mama nog een stuk gewandeld en nu lig ik in bed. Ik ben wel moe hoor, nu ik nog maar één slaapje doe. Ik kan het nét redden, vooral omdat ik natuurlijk zo vroeg wakker ben 's ochtends. Gisteren sliep ik van 12.30 uur tot 15.00 uur. Toen heeft mama me maar wakker gemaakt, want anders was ze bang dat ik 's avonds niet wilde slapen. We zijn toen eventjes samen met papa gaan winkelen in de stad en op een terrasje hebben we ook nog gezeten. Gezellig joh! Volgend weekend is er in Assen en omstreken de Vuelta. Kennen jullie dat? De Spaanse versie van de Tour de France, haha. Die start in Assen dit jaar en gaat ook door ons dorpje. Dan wordt het heel druk, met veel mensen. Misschien kom ik nog wel op televisie, dat zou leuk zijn!

Vanmiddag gaan we nog even fietsen, misschien naar oma (mama van papa) als ze thuis is. Papa gaat haar nu even bellen om dat te vragen. Jullie ook nog veel plezier vanmiddag!

Ik ben heel erg moe, maar ik had jullie nog de zwemfoto’s beloofd. Zal er ook een paar foto’s bij doen van het badje vanmiddag. Papa en mama maken alleen zoveel foto’s, dus moet even uitzoeken welke ik hier ga plaatsen. Daarna ga ik weer verderslapen en zal morgen weer een verhaaltje typen.

Groetjes en weltrusten!

Tim

Wat een leuke foto’s Tim! En wat lijk jij al groot en stoer als je zo kan staan. Ik wil dat ik dat ook al kan, zucht. Hihi, op die ene foto (met dat straaltje water) lijkt het net of jij een plasje aan het doen bent. Niet in het water plassen hè, da’s vies…

Ik ben vandaag een beetje ziekjes. Vannacht om 5.30 uur had ik ineens een poepluier en toen ik wakker werd om 6.45 uur weer. Na het pap eten heeft mama ook al twee keer m’n luier moeten verschonen, beide keren had ik weer gepoept. Ik heb ook een beetje verhoging. Mama zegt dat het erop lijkt dat ik weer met tandjes aan het rommelen ben; verhoging en heel dunne luiers die heel erg stinken. Ik hoef maar één keer te niezen en daar gaan we weer, richting aankleedkussen…hopelijk voel ik me snel weer een beetje beter. Ik lig nu weer even in bedje en straks na het fruit eten ga ik lekker even in bad. Da’s altijd leuk, met water spelen. Daar weet jij alles van, hè Tim.

Gaat met jullie alles goed, digi-broertjes?

Hihi gekke Erik, ik heb niet in het badje geplast. Dat was de krokodil die water ging spuiten. Grappig is dat joh. Die sluit je aan op de tuinslang en als je dan op de krokodil een knopjes omzet dan heeft hij verschillende standen om water te spuiten. Ikke krijg ook in mijn badje altijd een zwemluier om, dus daar heb ik netjes mijn plasje in gedaan. Bedankt voor je compliment over de foto’s.

Wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt Erik. Heb je wel gewoon je pap gegeten? Het zou best kunnen dat er weer tandjes aan het doorkomen zijn. Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt. Ziek zijn is nooit leuk. Gelukkig is je mama altijd vrij op maandag, zodat die je kan verzorgen. Na vandaag zal je je vast weer een stuk beter voelen.

Ik heb trouwens net aan mama gevraagd of ik taartjes met jullie mag eten en zij vind het goed. Jullie mogen hierheen komen, maar ik wil ook wel naar jullie toekomen. Dan moet ik even kijken hoe de trein rijd, want ik kan nog niet zelf rijden. Hihi nee hoor, mijn mama gaat mij dan naar jullie toerijden.

Ik ben vandaag bij opa en oma en het is erg lekker weer. Hoop dat we straks nog even gaan wandelen of fietsen. Denk het wel, want dat doen we altijd als het niet regent. Ga nu nog even lekker spelen met opa.

Hoe is het met ons andere digi vriendje Jurian? Misschien kan die nu niet typen, anders maakt hij zijn mama wakker, want die heeft vannacht weer gewerkt.

Heel veel beterschap Erik en een dikke knuffel!

Groetjes,
Tim

Hoi Tim, Jurian en Erik,

Hier ben ik weer een keertje…vind het zo leuk om jullie verhaaltjes te lezen. Jullie beleven ook veel he!
Ik ben vandaag met mijn mama ook bij het CB geweest. Nou die meneer daar zei dat ik het allemaal heel goed doe, omdat ik al kan kruipen en langs de tafels kan lopen…dat is toch makkelijk man zei ik nog (nou ja het kwam eruit als "tadaddaaa baah).
Ik ben ook nog gewogen en ik ben al 11.195 kilo. Dat is best zwaar, maar ik ben ook al 79 cm lang. En dan ben ik nog maar 9 maanden. Die meneer zei dat kindjes van ruim 1 jaar ook zo groot zijn…nou ja…dan ben ik het maar alvast.

Gister ben ik bij mijn oma geweest (mama van mijn mama). Was heel gezellig en ze zeiden allemaal dat ik zo lief was en het goed gedaan had. Leuk he.

Ik ben de laatste dagen ook erg verkouden. Moet steeds erg hoesten en er loopt allemaal spul uit mijn neusje. Dan komt mama weer met een doekje om het weg te halen, nou dat vind ik helemaal niet leuk. Ook mijn billetjes doen een beetje pijn en mama zegt dat het ook helemaal rood is. Mama gaat er nu wit poeder op doen, dat schijnt te helpen…De afgelopen 2 nachten ben ik ook niet helemaal lekker. Ik moet steeds huilen en dit gaat de hele nacht door. Heb het zelf soms niet helemaal door. Gek he…hoe zou dat nou komen. Ik had net ook 37,6. Dus niet echt koorts. Zou ik nog meer tandjes krijgen of iets anders…hebben jullie dit ook weleens?

O ik ga een broodje eten. Spreek jullie later weer.
Knuffel van Dani

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jaaaa hier ben ikke weer…! Wat een belevenissen hebben jullie allemaal weer meegemaakt.

Ikke ga ff stiekem in mama’s kast rommelen kijken of daar boekje van cb ligt… sst niks zeggen hoor… Ja hebbes! Ff kijken waar het staat: 28 juli ben ik voor laatste keer geweest dit was door dat ikke niet zo snel ben. Dus een extra keer. Was toen ruim 1 jaar en woog 10.5 kilo bij een lengt van 80.6 … zal onze Erik het dan winnen?

Dani wat jammer dat er snotjes uit je neus komen (zo noemt mijn mama die) en je daar last van heb. Heb je ook koorts? Mijn mama vind het altijd zo erg als ik ziek ben … doet beetje pijn aan het moederhart zegt ze. Dus denk jou mama ook… Maar helaas omdat we zo klein zijn zegt men dat je ook vaker ziek ben… Ikke moet waarschijnlijk naar de KNO arts omdat ikke wel altijd vol zit en niet door neus kan ademhalen… Mama hoort dat volgende week op het cb. Spannend…

Heb foto van motor maar kan hem niet plaatsen. Soms opent die site om foto’s te plaatsten zich hier niet… volgende keer weer proberen. Anders mail ik hem wel…

Oh Tim wat een stoer zwembad heb jij… daar wil jij elke dag wel in spelen zeker … Kom ik aan met mijn badje van 1 meter bij 1 meter … Maar gelukkig kan er bij mij ook water in en vind ik het wel leuk… volgend jaar in nieuwe huis misschien ander badje… Enne dan hoop ik ook zo stoer te zijn door zelf te lopen want dat ziet er helemaal stoer uit!!

Nou Erik … eerst je mama en nu jij! Vind ikke zielig voor je… Ikke heb ook altijd zoveel en hoge koorts als ik tandje of kies moet krijgen. Kan soms wel 40 graden zijn. Mama zegt dan dat ik kacheltje ben… maar die hebben we nu niet nodig met dit weer. Wordt maar gauw beter… een digi knuffel van mij!!

Euh spannnend om elkaar een keer echt te zien. Mijn mama heeft beetje mensen vrees dus weet niet of ze wel durft…

Een lieve digi kusje - knuffel - kroelie van mij…

Wat gezellig, kletsen met Tim, Jurian en nu ook Dani! Welkom Dani!

Wat ben jij al een grote baby Dani, ik dacht dat ik groot was. Zielig dat jij zo verkouden bent nu, ik voel me ook niet helemaal lekker. Zeg maar tegen jouw mama dat ze billenspray van Zarqa moet kopen bij de drogist, dat helpt goed tegen je zere billetjes. Hopelijk kan je snel weer beter slapen! Ik heb nu ook last van tandjes; verhoging en veel poepieluiers (dun en heeeel veel stinkie, bah). Ik hoop dat ik me snel beter voel.

Hihi, goed dat jij niet in het water hebt geplast Tim. Grote mensen moeten dan ook eigenlijk maar luiers aan in het zwembad hè, dan plassen zij tenminste ook niet meer in het water. Hihi. Wat gezellig dat jij ook taartjes wil eten met jouw mama! Waar woon jij ook alweer? Ik in Drenthe. Jurian, jouw mama moet niet zo raar doen. Mijn mama zegt dat ze heel aardig is op ikkeben en dat ze in het echt vast ook heel aardig is. Het is echt niet eng om met ons taartjes te eten, zeg dat maar tegen d’r. Waar wonen jullie Jurian?

Nou, vanmiddag nog even met mama wandelen. Het is zulk mooi weer! Mijn papa komt vanavond niet thuis en morgenavond ook niet, pas woensdagavond zie ik 'm weer. Jammer hè? Maar het is zo druk op de weg dat hij dan pas heel laat thuis is 's avonds en daar hebben we niets aan. En het is ook niet veilig. Dus tja, dan maar even geduld hebben. Veel plezier nog bij je opa en oma Tim! En Jurian ook, bij mama!

Knuffel!

Wat leuk Dani dat jij ook weer een berichtje hebt geschreven, altijd gezellig. Enne wat ben jij al groot. Ik was met 11 maanden 78 cm, dus jij hebt me al ingehaald terwijl je jonger bent, goed hoor! Ik moet morgen weer, dus ben benieuwd hoeveel ik dan gegroeid ben. Wat vervelend dat je verkouden bent Dani. Als ik het zo lees dan lijkt het wel alsof er een tandje aan het doorkomen is. Heb jij al veel tandjes?

Ik denk idd dat Erik het gaat winnen Jurian. Want in 3 maanden tijd kan ik niet 7 cm en 2,5 kilo gegroeid zijn. En ik denk jij ook niet.

Ik heb het tegen mijn mama gezegd Jurian en die zegt dat jouw mama altijd heel erg lief is. Ze geeft goede tipjes hier en mailt ook regelmatig met mijn mama en dat is ook heel gezellig. En ze zorgt altijd goed voor de oude mensen, dus ik weet wel zeker dat mijn mama jouw mama ook aardig vind in het echt. Volgens mijn mama is jouw mama onzeker en dat is helemaal nergens voor nodig. Ga je dat aan haar doorgeven? Zeg ook maar dat de mama’s niet zo belangrijk zijn. Wij willen elkaar zien omdat we digi-broertjes zijn toch

Ik vind het wel zielig hoor voor mijn mama dat ze nu met dit mooie weer moet werken. Ze heeft geen airco op haar werk, maar de zon schijnt wel de hele middag naar binnen. Ik kan lekker buiten spelen bij opa en oma, maar zij kan niet buiten werken.

Ja, ik ben wel erg blij met mijn grote badje. Heb ik lekker de ruimte om in te spelen en soms komen papa en mama erbij zitten. Dat is dan altijd erg gezellig. Misschien krijg jij in je nieuwe huis ook wel zo’n groot badje Jurian. Heb jij ook een zwembadje in de tuin Erik?

Ikke weet waar het huis van Jurian woont Erik. Nou ja niet precies, maar wel dat het in Brabant is. Ik weet die provincies niet zo goed, dus weet niet of dat allemaal dicht bij elkaar is. Even vragen aan mama waar wij in de buurt wonen. Oh mijn mama zegt dat we vlakbij Amsterdam wonen. Weten jullie of we ver van elkaar af wonen?

Ik lig nu nog te slapen, maar denk dat ik niet meer zo lang ga slapen. Wil lekker bij opa en oma in de tuin spelen.

Knuffel,
Tim

Ik heb ook een zwembadje hoor, van Nemo! Die is best groot. Papa blaast hem dan op en doet er water in en dan kan ik er lekker in spetteren. Ik vind water heel leuk, ben er ook niet bang voor ofzo. Ik hoop dat jij ook zo’n badje hebt Jurian, dat is wel heel leuk hoor!

Jurian en Tim, jullie wonen minder ver van elkaar dan ikke en jullie. Als mijn mama met mij naar Amsterdam moet, dan zijn ze zo een paar uur onderweg en naar Brabant ook. Mijn mama zegt dat het nog langer duurt als er lange rijen auto’s op de weg zijn. Misschien moeten ze maar ergens afspreken dat het voor ons allemaal even ver rijden is? Dat vind ik wel een goede tip van mij, die ga ik aan mama zeggen.

Vanmiddag heb ik geslapen van 12.30 uur tot 14.00 uur. Toen werd ik ineens huilend wakker en heb ik drie kwartier gehuild! Dat doe ik anders nooit. Mama legde mij toen weer in bed, omdat ik veel gaapte nog. Daarna werd ik stil, maar ik heb niet meer geslapen. Toen mama mij er om 15.30 uur uithaalde, hebben we eerst nog met de kikker-knuffel gespeeld. Ik lag toen in bed en mama zat op de grond. Toen ze zag dat ik vrolijk was pakte ze me uit bed en toen ging het goed. Ik hoefde niet te huilen. We hebben lekker nog even gewandeld, naar de hertjes. Dat is altijd zo leuk! Ik heb al m’n eten + toetje (Danoontje!) opgegeten en lig nu in bed. Wel met een pcm, want ik had verhoging en mama wilde dat ik goed zou slapen vannacht. Ik ga m’n best doen!

Hoe was het bij opa en oma Tim? Leuk? En hoe is het met jou Jurian?

Doei!

Hey digi-vriendjes…

Wow… ikke heb ook ff op routenet zitten kijken maar we wonen echt ver van elkaar… … hoe krijg ikke mijn mama ooit zover dat ze daar naartoe wil rijden… want echt mijn mama is beetje schijtluis… … Maar wel een lief schijtluisje … Mama zegt dat ze het wel begrijpt dat wij elkaar in het echie willen zien maar dat ze zegt dat het moeilijk is om datum te prikken… druk druk druk… met werk en nieuw huis. Ze zegt nu lijkt het net of ikke de enigste ben die het laat afweten… maarre dat is niet de bedoeling. Ze zegt vraag maar wat de bedoeling is van je vriendjes dan gaan wij kijken of dat gaat lukken…! Dus vertellen jullie het mij eens…

Tim niet teveel gesnoept vandaag bij opa en oma? Want dan win je het straks toch nog … … ga je met opa en oma naar het cb of heeft mama daar speciaal vrij voor?

Erik ikke heb niet zo’n badje… volgend jaar krijg ik er eentje. Dan hebben we grote tuin en mag ikke met vriendjes en vriendinnetjes daar in spellen/spetteren… lijkt mij wel leuk. Vorige week zat ik in mijn speelgoed bak(zo’n plastic bak waar mama elke dag de speelgoed in doet als ik klaar ben met spelen van xenos). Mama had er water in gedaan… en mijn zwembroek aan en hupsakee… daar zaten we samen op het balkon … ikke vond het wel leuk. Kon niet omvallen want zat met mijn billen strak er in! Tja dat is dus ook een beetje prive zwembad

Dani ben jij al weleens wezen zwemmen? Of heb jij ook zo’n stoer zwembad als Tim en Erik?

Oh nog eens iets ikke ben beetje shago… wil alleen maar staan en wil eigenlijk heel graag lopen maar het lukt met niet en dan wordt ik toch boos… is niet gezellig maar het is zo frustrerend dat het niet lukt. Mama wordt er soms wel moe van … is nl al ruim een week zo. Maar ze vind het ook wel leuk dat ik iets ga proberen te ondernemen… dus ze loopt met mij en oefent met mij… wie weet… opeens…

Van al dat oefenen ben ik nu wel moe dus ga ik lekker slapen…

Lief kroel/ nachtkusje van jullie vriendje uit Brabant…

Wat stoer Erik zo’n nemo zwembadje. Ik heb wel een groot zwembadje, maar het is wel saai…helemaal blauw. Wat goed he dat wij allemaal niet bang zijn voor water, maar ja daar zijn we ook digi broertjes voor he!

Wat vervelend voor je Erik dat je vanmiddag tijdens je slaapje zo lag te huilen. Had je eng gedroomd? Het zou natuurlijk ook kunnen dat je last hebt van een tand of kies die doorkomt. Want je vertelde al dat je wat verhoging had en last had van vieze poepluiers. Het zou best kunnen dat je pijn had en daardoor moest huilen. Wel lief van mama dat jullie nog leuk met de kikker gespeeld hebben. Ik hoop dat je vannacht wel goed geslapen hebt Erik. Ook voor jou Dani, want ik begreep van jouw mama dat je ook een beetje last had van doorkomende tandjes.
Stom he al die tandjes…ik hoorde dat ze er straks weer uit moeten voor anderen. Dus snap niet waarom we ze nu al krijgen.

Ik heb een hele leuke dag gehad bij opa en oma. Hihi ik heb iets grappigs gedaan vanmorgen. Papa brengt me s’ochtends altijd in pyama naar opa en oma. Want die vinden het leuk om mij in bad te doen. Nu ben ik te groot voor het kleine badje, dus opa en oma doen me al een tijdje in het grote bad. Vanmorgen dus ook weer, alleen had ik een probleem. Ik moest heel nodig poepen toen ik in bad zat en toen heb ik het maar gewoon in bad gedaan. Opa en oma moesten erg lachen, maar ik denk niet dat oma het leuk vond want die moest alles weer schoonmaken hihi.
Verder heb ik bijn 3 uur geslapen en daarna zijn we nog naar de eendjes gewandeld om die te voeren.

Vinden jullie vlees trouwens ook zo lekker? Ik heb sinds deze week door dat het vlees wel erg lekker is. Eerst kreeg ik het tussendoor bij mijn groente. Maar nu vind ik het zo lekker dat als ik vlees krijg ik geen zin meer heb in mijn groente. Nu krijg ik dus eerst mijn groente en aardappels en dan pas mijn vlees. Ik ga helemaal lachen en glunderen als ik mijn vlees krijg. Vind het echt zo lekker. Papa en mama moeten erg hard lachen, omdat ik zo blij kijk bij het zien van mijn vlees.

Ja, mama gaat wat later naar haar werk morgen Jurian. Lief he van haar! We hadden eerst een afspraak voor aanstaande donderdag. Maar die moest van het CB verplaatst worden en als we die moesten verplaatsen naar een andere donderdag en vrijdag kon dat pas aan het einde van de maand september. Dat is wel heel erg ver weg, dus dan maar een keertje op een andere dag. Mama brengt me dan daarna naar de creche en dan komt papa me daar weer ophalen.

Wat vervelend voor je Jurian dat je een beetje Shago bent. Moet je niet zijn hoor, gewoon rustig aan oefenen en dan komt het allemaal vanzelf wel. Hihi of we moeten heeel snel afspreken, dan kan ik het je allemaal leren

Jouw mama hoeft helemaal niet een luisje te zijn hoor. Oh nee hoe noemde ze het ook alweer uhm een schijtluisje. Dat is helemaal nergens voor nodig. Mijn mama is echt heel lief en de mama van Erik ook hoor. Dus dan is het helemaal nergens voor nodig om bang te zijn. Ja van Hoofddorp naar het plaatje waar jij woont Erik is volgens mijn mama wel 200 km rijden. Mijn mama vind autorijden niet erg, maar als er ook nog eens lange rijen staan met auto’s duurt het nog langer. Ik vind dat niet erg trouwens, want dan kan ik lekker uit het raam naar andere auto’s kijken. Mijn mama wil dan na het middageten gaan rijden denk ik zodat ik lekker kan slapen in de auto en dan toch nog even geslapen heb. Dan is in de buurt van Utrecht denk ik wel handig. Denken jullie dat ook, of denken jullie iets anders?

Ik ga weer verder slapen, want ik moet natuurlijk wel uitgerust zijn voor het CB morgen.

Dikke knuffel,
Tim

Jurian, nee ik heb niet zo’n groot bad als Erik en Tim, maar mijn mama heeft me wel een paar keer meegenomen naar het zwembad en dat vond ik heel leuk. De eerste keer moest ik wel even wennen, maar na een paar minuten ging ik lekker petsen in het water. ik heb ook een grote zwemband waar ik in kan zitten, dat is er leuk wat dan kan ik met de voetjes bij de vloer en ga ik het hele zwembad door. Op het KDV zetten ze mij wel eens in zo’n loopstoeltje (niet heel lang, want dat schijnt niet zo goed te zijn), maar dat vind ik leuk. Dan kan ik overal naar toe…ik ben zelfs een keer de gang op gegaan en naar de klas naast ons “gelopen”. Was ook leuk daar hoor!!

Tim, ik heb op dit moment 2 tandjes onder en 2 tandjes boven en de 3de is volgens mij gister doorgekomen, want daar zit een klein wit puntje. Omdat ik me de afgelopen dagen een beetje gek voel denk ik dat er misschien nog wel een tandje komt. Hebben jullie al veel tandjes? Jullie zijn natuurlijk al wat ouder. Ik moet nog 3 maandjes en dan word ik 1 jaar!
En Tim…wonen jullie in de buurt van Amsterdam? Wij ook…mijn mama zegt ongeveer 35 km. Ik woon meer in de buurt van Alkmaar.

Erik wat zielig dat jij moest huilen. Maar jij hebt ook erg last van je mondje he. Ik hoop dat je vannacht een beetje lekker geslapen hebt. En dat je je snel weer wat beter voelt.

Jurian, vervelend is het he als je graag iets wil, maar het lukt nog niet. Ik word dan ook altijd zo boos…vind mama’s helemaal niet leuk, maar ja…wij ook niet…we willen dan zo graag. Maar ik weet zeker Jurian dat het je snel gaat lukken!!!

Nou veel speelplezier vandaag!!!

op de motor…

mijn privé zwembad…

genieten…

Zo ik kon eindelijk weer eens wat foto’s erop zetten… hij opent hem niet altijd bij onze laptop… vandaar nu van alles wat…

Gewijzigd door - mini-boy op 25 Aug 2009 10:58:57

Jij bent echt een stoere gozer Jurian!! Is dat jou papa met die motor? Mijn papa heeft ook een motor. Ik heb er nog nooit op gezeten, maar ik ga het vanavond aan hem vragen! En wat zit jij lekker in bad en op het gras. Ik vind het gas ook zo leuk. Wij hebben in de tuin alleen geen gras…alleen maar stenen. Maar mama heeft wel aan papa gevraagd of het misschien toch niet leuk is om wat gras in de tuin te leggen…lief he…dan kan ik daar lekker op spelen!!

Nee Dani dat is mijn papa niet maar een vriend van papa … papa heeft wel zijn motorrijbewijs maar is nog centjes aan het sparen om er eentje te kopen… enne ikke heb hier thuis ook geen gras hoor… alleen maar hout op het balkonnetje … straks als we verhuisd zijn dan heb ikke wel gras. Dit was op vakantie… ikke vond het eerst heel eng en kriebelen maar later wel leuk!!

En opeens zie ik dat je boven mij ook al een bericht had neergezet… en dat je verteld dat je in een loopstoeltje heb gezeten. Nou dat is echt heel leuk… ik moest het juist van het cb omdat ik beetje sloompie was… maar mijn papa en mama hebben het wel geweten hoor…(en nog) ik scheur overal heen. En dat zomaar in huis want we hebben buiten geen ruimte… dus bots bots … maar ach mama zegt dat ze maar keertje over haar hartje moet strijken voor mij. Meubels kan je weer oppoetsen toch

Knuffel…

Gewijzigd door - mini-boy op 25 Aug 2009 11:14:58

Wat een ontzettend leuke foto’s Jurian. Echt stoer hoor zo op de motor. En wat een handig stoeltje heb jij in bad. Dat is wel slim bedacht van jouw mama.

Wij hebben wel gras in de tuin. Niet alleen maar gras, we hebben eerst een stenen terras en daarachter ligt gras en daarachter liggen weer stenen. We hebben ook een kleine vijver, maar daar mag ik nooit komen. Eigenlijk doe ik dat ook helemaal niet, lief he!

Wat leuk Dani dat wij zo dicht bij elkaar wonen. Wij wonen onder Amsterdam, in Hoofddorp. Mama’s beste vriendin woont in IJmuiden, dus ik denk dan dat jij daar ook in de buurt woont.

Mijn laatste tandje is erbij gekomen toen ik 11 maanden was. Daarna niks meer, maar er zijn nu bijna 2 kiezen en 1 tand door. Ik heb er nu nog 6, maar daar komt dus snel verandering in. Heb er 4 onder en 2 boven, maar rechts boven komt er nog een tand door. En links en rechts onder 2 kiezen. Ik heb er gelukkig helemaal geen last van alleen kwijl ik af en toe heel erg veel. Dan is mijn hele shirtje nat van de kwijl.

Ik ben vanmorgen bij het consultatiebureau geweest en alles ging heel erg goed. Ik was wel 5 cm gegroeid en ben nu 83 cm. En ik ben ook 1,5 kilo gegroeid in gewicht en weeg nu 12,4 kilo. Alleen mijn hoofdomtrek was nog onder het gemiddelde. Het wegen ging niet zo makkelijk, want ik wilde eerst niet gaan zitten op de weegschaal. Ik bleef mijn beentjes maar strekken om te blijven staan. Dat is toch ook veel leuker dan zitten !! Uiteindelijk ging mama me neerleggen en dat vond ik helemaal niet leuk, dus ging ik een beetje huilen. Maar toen konden ze me wel wegen. Toen ik daarna weer mocht spelen was het weer helemaal goed. Bij de arts was ook alles goed. Ze vond me heel lief, want ik ging telkens naar haar lachen. Gewicht en lengte waren keurig, precies 1,5 lijn boven het gemiddelde. Alleen hoofdomtrek onder gemiddelde, maar dat vond de arts niet erg. Ze zei dat ik volgens haar wel goed at en dat is ook zo. Verder wilde ze weten of ik nog ziek was geweest en wat voor melk ik kreeg. Ook wilde ze weten of ik vitamine D druppels krijg en dat is zo. Toen kwam ze met een doosje en daar zaten 3 blokjes in. Ze vroeg me er 1 uit te halen en dat deed ik. Toen moest ik de 2e eruit halen en dat deed ik ook. En toen de 3e en dat deed ik ook. Toen moest ik ze weer in het bakje doen en dat ging ook goed. Daarna moest ik ze een voor een aan de mevrouw geven en dat deed ik ook. Pff snap niet waarom dat allemaal moest. Mama was beetje verbaasd dat ik gewoon begreep wat de mevrouw zei.
Als laatste de prikken en die waren niet leuk. Ik heb heel hard gehuild, maar mama ging me daarna weer troosten en toen was het over.

Na het CB heeft mama me naar de creche gebracht, want zij moest werken. Ik kwam gelukkig net op tijd voor mijn fruithap. Die waren net allemaal klaargemaakt. Daarna hebben we allemaal geslapen en nu zijn we lekker aan het spelen. Het regent helaas, dus we kunnen niet buiten spelen.

Dikke knuffel!

Tim