Gefeliciteerd voor Jurian!

hoi hoi…

Hier ben ikke nog hoor… mama heeft mij net weer op bed gelegd… gek dat je dat ook moet als ze vakantie hebben… maar ja ze denken dat ik nu ga slapen maar mooi niet. Ikke heb gauw nog de laptop gepakt om jullie te berichten hoe het gaat…

Ja nog niet veel meegemaakt dus… papa is nu weg. Hij moest ergens gaan praten voor werk. En mama zit denk lui met de benen omhoog…

We gaan deze week fietsen, zwemmen, diertjes kijken en genieten van het mooie weer en natuurlijk uit eten… dus zal jullie straks heel veel te vertellen hebben!!

Enne ikke wil ook zo’n koekie… dus ga het ook tegen mama zeggen. Wat leuk!

He gekke Tim je moet niet gaan huilen als papa en mama weggaan… dat is voor papa en mama niet leuk… dan worden ze ook beetje verdrietig… Jou papa en mama komen je echt wel weer ophalen want ze zeggen altijd dat ze niet zonder ons kunnen. Dus niet bang zijn dat ze je daar altijd laten en/of vergeten. Volgende keer maar papa of mama een dikke knuffel geven en traantjes weglaten hoor… je bent grote stoere jongen!!

Nou hier een heeel lange dikke knuffel en tot (das verrassing …)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat leuk Jurian, toch nog een berichtje van jou.

Wat spannend dat papa aan het praten is over werk. Wens hem maar succes en ik hoop samen met mama dat hij binnnenkort een baan heeft die helemaal leuk is. Maar dat gaat vast helemaal goedkomen.

Kijken jullie ook wel eens op andere topics of niet? Mijn mama heeft namelijk net een berichtje geschreven wat ik nu kan. De topic staat bij 1 tot 4 jaar. Ik kan namelijk los lopen, ik vind het zo leuk. Papa en mama zijn ook helemaal trots op me. Altijd al hoor, net als jullie papa’s en mama’s, maar ze vinden het zo leuk. Ik kijk ook helemaal trots als ik los loop. Ik kan nog niet de hele kamer rondlopen hoor al probeer ik dat wel. We kwamen terug van de kinderboerderij en mama zet me neer op de grond maar ik blijf staan en ik ga zo lopen. Papa en mama natuurlijk helemaal verbaasd. Na 10 stapjes ofzo boemde ik op de grond. Wat ik nu veel doe is langs de bank lopen en dan aan het einde van de bank gewoon doorlopen zodat ik losloop. Eerst ging ik aan het einde van de bank naar beneden en verder kruipen, maar nu dus eerst een stukje loslopen. Vind het echt zo leuk dat ik nu genoeg evenwicht heb om dat te doen.

Papa heeft me vanmorgen naar opa en oma gebracht en niks gezegd dat ik al kon lopen. Dat was een verrassing voor opa en oma, dus heb ik ook even laten zien dat ik los kan lopen. Oma ging meteen mama bellen, omdat ze dacht dat die het nog niet wist. Ik hoorde tegen oma zeggen dat ik het misschien niet leuk zou vinden, omdat zij de primeur hadden. Maar toen kon mama natuurlijk zeggen dat ik gisteren al los gelopen heb.

Ik ga proberen niet meer te huilen als papa me weggebracht heeft op de creche en bij opa en oma. Het gekke is dat ik het thuis niet doe als ik papa en mama even niet zie. Vanmorgen ging het wel goed toen papa bij opa en oma wegging. Ga dus proberen morgen ook niet meer te huilen op de creche.

Dikke knuffel en Jurian veel plezier deze week!

Lilypie

Wat leuk Jurian, dat jij even iets laat horen! Wat spannend dat je papa over werk gaat praten, ik hoop dat hij dat heel goed doet en dat hij dan het werk krijgt. Heb je het leuk op de vakantie?

Mijn mama had me net verteld dat jij zelf kan lopen Tim. Wat goed van jou! Ik begrijp wel dat jouw papa en mama verbaasd waren en dat jouw oma helemaal trots was. Wel grappig dat zij dacht dat ze de primeur had, haha. Jouw papa en mama hadden haar goed voor de gek gehouden. Wel een beetje gemeen, hihi.

Wat goed dat je niet hebt gehuild vanmorgen Tim. Is niet leuk hè, verdrietig zijn. Maar papa en mama komen je altijd weer ophalen hoor, probeer daar maar aan te denken. Ze zijn veel te blij met jou om jou niet op te halen. Echt!

Mijn mama baalde vanmorgen dat ik geen pap meer lust. Nu doen we wel 20 minuten langer over het eten 's morgens, omdat ik nou melk en een broodje krijg. Dus als mama straks weer moet werken, dan vindt ze dat lastig. Vanmiddag wil mama andere pap kopen en dan hoopt ze dat ik die wel weer lust. Zou ik daar intrappen? Ik weet het nog niet.

Veel plezier nog Jurian!

Tot later!
Dikke knuffel voor jullie

Ja leuk he Erik dat ik los kan lopen. Ben er zelf ook zo trots op, ik glunder volgens papa en mama helemaaal als ik aan het lopen ben. Maar dat merk ik zelf niet echt, want ik ben veel te druk bezig met het lopen. Kruipen gaat alleen nog veel sneller, maar ja dat doe ik ook al langer. Ik blijf gewoon oefenen met lopen en dan gaat dat vast ook steeds sneller.

Ik kan me voorstellen dat je mama het niet zo leuk vind dat je geen pap meer lust. Ik eet mijn pap ook sneller dan mijn broodje, dus dan duurt het allemaal veel langer. Dat is nu niet erg, maar als mama weer moet werken dan moet ze anders 20 minuten eerder haar bed uit. En jij ook, dus ik denk dat je beter gewoon weer pap kunt gaan eten. Weet je ook waarom je het ineens niet meer lekker vind Erik? Misschien vind je andere pap wel lekker. Wel lief dat mama nu iets anders voor je gaat zoeken. Ik hoop dat je die dan wel lekker vind.

Ga je nog leuke dingen doen deze week Erik?

Groetjes,
Tim

Lilypie

Jaaa hier ben ik weer!! En ik heb een hele leuke week gehad…!! Heel mooi weer… lekker fietsen, zwemmen, varen… en genieten!! Echt super. We zijn een weekje op een park in Drenthe geweest van Hogenboom (ken je het Erik?). Het is van Marke de Ruinen. Heel leuk luxe huis… !! Het park is nog in aanbouw dus we moeten voor activiteiten het park af … maar dat is niet erg. We hebben zelfs tijdens het fietsen een hert gezien… mooi!! Ja ikke heb heerlijk genoten … enne jullie?

Mama heeft voor mij ook die mini ontbijtkoek op dus ikke smullen. Zelfs zoveel dat ikke nu wel goed mijn luier vol kon doen … Het zijn mini ontbijtkoekjes van de boerderij. Waren alleen bij C1000. Dus hopelijk hier in de Emte andere ook mini koekjes… Heb je ze ondertussen ook al geproefd Erik?

Enne nog een groot nieuws… PAPA HEEFT WERK! Ja hij heeft maandag te horen gekregen dat hij full time mag komen werken bij een bedrijf hier in de buurt als vertegenwoordiger (moeilijk woord) maar mama en papa waren erg blij!!

Hoe gaat het met lopen Tim? Denk toch dat jij mij dat moet gaan leren … want ikke doe verder nog niks hoor. Het zitten gaat goed… maar papa’s en mama’s willen dan gelijk dat je gaat lopen… haha ikke vind het wel best zo! Maarre ben wel trots op zo’n broer als jij…!!

Vakantiekus van Jurian en mama

Hey, even een kleine reactie tussendoor en dan kunnen jullie mannetjes weer lekker met elkaar verder kletsen, haha

mini-boy, wat super dat je vriend werk heeft!!! Wat zullen jullie mega blij zijn!!! Straks lekker in jullie nieuwe woning en een nieuwe baan. Heerlijk!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat ontzettend goed Jurian dat je papa weer werk heeft. Ik ben heel blij voor jullie en ik denk dat mijn papa en mama ook wel heel blij voor jullie zijn. Echt een hele geruststeling. Ik ga het straks meteen aan mijn mama vertellen.

En wat leuk dat het zo leuk geweest is de afgelopen week. Jullie hadden in ieder geval heel erg goed weer. Hier heeft de zon in ieder geval heel veel geschenen de afgelopen dagen.

Lekker he die mini-ontbijtkoekjes. Toen ik dat had verteld aan jullie heeft de mama van Erik ze ook gekocht en Erik vond ze geloof ik ook erg lekker. Wat fijn dat je nu wel goed kan poepen. Met zulke kadootjes zullen papa en mama wel blij zijn Heeft mama trouwens de rietjesbeker al gekocht voor je Jurian?

Met mij gaat alles verder goed Jurian. Afgelopen donderdag lekker met mama en opa en oma naar een buitenbad geweest. Het was daar heel erg druk, maar ik had het heel erg naar mijn zin. Lekker spetteren enzo. Ook probeerde ik telkens te lopen. Het lukte me dan wel om te gaan staan zonder iets vast te pakken, maar met lopen kwam ik maar een paar stapjes vooruit. Mama heeft daar wel foto’s van gemaakt. Dus misschien wil jij je mama nog eens vragen uit te leggen hoe je foto’s moet plaatsen. Dan ga ik mama vragen een paar zwemfoto’s te plaatsen hier.

Hoe gaat nu het tijgeren Jurian. Lukt dat nog een beetje?

Ik vind het gezellig dat je weer terug bent van vakantie. Ik ben wel heel moe en lig nu op bed. Ik doe al een paar weken geen ochtendslaapje meer. Maar gisterenavond ging we uit eten, want mijn overgrootoma werd 91 jaar. Het was heel gezellig en we waren wel met iets van 20 mensen. Mijn mama maakte zich wel een beetje druk hoe dat met mij zou gaan. Maar het is heel erg goed gegaan, dus ik begrijp niet waarom ze zich dan druk gaat maken. We gingen van half 6 tot half 7 borrelen. Toen ging ik lekker bij opa op schoot boekjes lezen. Om half 7 kreeg iedereen een voorgerecht en ikke niet. Echt niet lief, dus toen ging ik wel een beetje jengelen. Maar gelukkig deed ik dat maar even, omdat ik doorhad dat het toch niets hielp. Toen ben ik maar gewoon lief met mijn autootje gaan spelen. Om half 8 gingen we pas hoofdgerecht eten, dus dat was wel laat. Ik denk dat ik toen al een beetje over mijn trek heen was, want ik heb niet zoveel gegeten als normaal. Iedereen kreeg ijs als toetje en ikke ook. Ik vond dat echt heel erg lekker. Ik ben heel lief geweest en kreeg ook veel aandacht van iedereen. Lekker bij iedereen op schoot gezeten en op de grond gespeeld en gelopen. Kon dan zo via alle stoelen de hele tafel rondlopen. We gingen pas om 22.00 uur weg, dus toen ben ik in de auto in slaap gevallen. Het was maar 20 minuten rijden en toen waren we thuis. Vanmorgen kwam ik om half 9 mijn bed uit, maar om 10 uur was ik alweer moe. Was natuurlijk zo’n drukte gisteren, dus mocht ik gelukkig nu wel weer naar mijn bed van papa en mama voor een kort slaapje.

Enne Saro iedereen mag hier mee komen praten, maar geen mama’s en papa’s
Maar ik vind het wel heel gezellig als Dani mee komt praten.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Jurian! Leuk dat je terug bent! Wat heb je het leuk gehad zo te horen. Dat vakantiepark ken ik niet, ik zal papa en mama eens vragen waar dat ligt. Het klinkt alsof jullie een luxer huisje hadden dan wij op vakantie hadden, fijn voor jullie!

Wat fijn dat jouw papa weer werk heeft!!! JOEPIE!!! Nu kunnen jullie weer helemaal blij en rustig zijn hè? Geef je papa maar een dikke high five van mij en zeg maar: “Gefeliciflapsteert!”

Tim, jij hebt een lekker en gezellig etentje gehad zeg. Wat heb je veel aandacht gehad ook denk ik, logisch dat je moe bent van alles. Ga maar lekker veel slapen, dan ben je morgen weer helemaal fit en kan je weer spelen.

Ik blijf vanmiddag bij papa, mama gaat bij een vriendin theetjes drinken. En morgen gaan we naar de dierentuin, voor het eerst! Ben zo schieuwnierig. Zijn jullie daar al eens geweest?

Knuffel!

Ja papa en mama zijn erg blij! Mama moet nu nog tot september heel veel werken (bijna alle dagen + weekenden) en dan neemt papa het weer over zegt ze. Dus dan gaat mama mij leren hoe ik mama moet zeggen … want papa doe ikke wel

Oh Tim wat heb jij lekker gesmuld gister… ijs!! Dat heb ikke ook gehad op vakantie maar … wat is dat koud!! Ikke moest er gewoon van huilen… nee dan heb ikke liever yoghurt…

Ja heel luxe huis Erik… we zaten dan ook wel met z’n 3e in een 8 persoons huis … maarre … dat maakt niet uit! We kregen wel visite etc. We zijn ook in Ruinen wezen zwemmen … ken je dat wel? Buitenbad. Maar mama vond het niet alles want waren veel van die steek beesten (wespen) en dan is mama beetje panisch van!!

Ook ben ikke op vakantie gestoken … door beestje uit het bos. Heb wel 6 vlekken/plekken in mijn gezicht dus… effe geen fotomodel Het doet niet pijn of jeuken… dus zal wel weer weggaan.

Dani/Saro … allemaal welkom!!

Enne Tim mijn mama heeft die beker gekocht maar ikke snap het niet … hoe heb jij dat geleerd? Ikke krijg er geen drinken uit… mama doet het voor maar het lukt me niet … Kom jij me helpen?

Kuzzies

ooooooooooh jurian ikke lees net dat jou pappie weer werkt heeft (ben nog maar net terug van vakantie sorry late reactie misschien) wat fijn! mama is ook heel blij voor jullie allemaal echt super!

Ruinen ken ik wel Jurian, maar het zwembad niet. Ik zal papa en mama toch eens vragen om een rondreisje door Drenthe, misschien leer ik daar nog iets van. Wat naar dat jij bent gebeten door beestjes, waarom deden ze dat? Zielig voor jou hoor. Vonden ze jou niet lief ofzo? Ik ben nog niet gebeten en ik hoop ook niet dat het gebeurt. Ik zal heel lief voor alle beestjes zijn en ik zal ze nooit meer in m’n mondje proberen te stoppen, misschien helpt het als ik dat zeg.

Hebben jullie nu weer taart? Omdat je papa werk heeft en het dus feest is? Mag ik dan een stukje mee-eten? Ik vind taart zooooooooooooooooooo lekker. Plies??

Ik ga nu lekker slapen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Tim is, maar ik ga dat anders morgen wel lezen.

Dag dag!

Daar ben ikke weer. Ik heb heel veel geslapen vandaag, dus niet zoveel tijd gehad om te typen. Vanmorgen heb ik van 10 tot kwart over 12 geslapen en vanmiddag van kwart voor 4 tot kwart over 6. Echt heel erg lang dus, maar dat komt volgens papa en mama omdat ik door het etentje laat op bed lag. Ik vond het niet erg om te slapen, want buiten was het toch wel heel erg warm. Ik heb lekker met water in de tuin gespeeld. Ik heb een hele mooie watertafel en daar doen papa en mama dan water in en dan kan ik met bootjes spelen enzo. Echt heel erg leuk is dat.

Jeetje Jurian wat moet jouw mama veel werken deze maand. Ze kan toch niet 7 dagen in de week werken. Dan wordt ze heel erg moe en dan is toch niet goed. Wel gezellig dat papa dan bij jou is. Wat grappig jij kan papa zeggen en ik kan alleen mama zeggen. Misschien moeten we dan toch een keer afspreken en dan kan jij me papa leren en ik jou mama.

Ja, mijn papa en mama dachten dat ik ijs wel koud zou vinden, maar dat is niet zo. Ik eet het achter elkaar op, zo lekker vind ik het.

Wat vervelend dat je zo gestoken bent door beestjes Jurian. Mijn mama heeft dat ook altijd en papa nooit. Dat is toch niet eerlijk. Ik ben ook nog nooit gestoken, dus ik hoop dat dat zo blijft. Volgens mama jeukt dat heel erg en dat wil ik niet.

Doordat ik vandaag zo lang geslapen heb kon ik om 20.00 uur niet in slaap komen. Maar ik begin nu toch wel moe te worden, dus ik ga maar proberen te slapen. Morgen gaan we net als Erik naar de dierentuin. We gaan naar Artis in Amsterdam. Jouw mama had wel aan mijn mama verteld dat je naar de dierentuin gaat Erik, maar niet naar welke. Gaan jullie ook naar Amsterdam, want dan kunnen we elkaar daar zien? Ik hoop dat we niet te moe zijn om morgenavond te vertellen hoe het was. Ook opa en oma gaan mee, dus ik heb er wel heel veel zin in.

Heel veel plezier Erik. Ga jij nog wat leuks doen morgen Jurian? Oh nee het is zondag en volgens mijn mama doen jullie altijd rustig aan op zondag. Gelijk hebben je papa en mama. De dagen zijn toch soms al druk genoeg. Veel plezier in ieder geval vriendjes en tot snel!

Dikke knuffel en slaap lekker!

Tim

Lilypie

quote:
Sorry dat ikke ook tussen door kom, maar ikke lees nu ook net dat jouw papa weer werk heeft!! Wat super goed van jouw papa zeg!! ijn papa werkt elke dag, behalve in het weekend. Met mama zijn is toch veel leuker.Kan ik tenminste zijn hoe ik me voel!! Ikke denk dat jouw mama het heerlijk gaat vinden om vakaer bij ouw te zijn!!

Verschrikkelijk Bo … waarom kom je ons onderonsje met de broers verstoren…! Mallerd je moet helemaal niet je excuses aanbieden daar wordt ik verdrietig van want iedereen mag meekletsen en brabbelen met ons … dus niet meer doen hoor!!

Oh Bo jij heb dus ook lekker ijs gegeten… nou dan moeten mijn papa en mama het mij ook nog maar keer geven… zal ik me groot houden en net zo stoer als jullie zijn om het lekker op te eten. Ikke ben wat dat betreft wel eigenwijs hoor… want wil de melk bij mijn brood ook nog steeds niet helemaal koud…

Erik en Tim … gister leuk geweest?? Jullie hadden lekker weer om bij de diertjes te kijken… en heb je ze ook geknuffeld??

Tim wat bof jij dat jij elke keer mee mag gaan eten…! En dat je dan zo lief ben als je zo laat te eten krijg… ik denk dat als mij dit zou overkomen heel het restaurant en de omliggende omgeving dit te horen zou krijgen (zou heel hard gaan gillen … ). Want die bolle buik van mij moet wel op tijd gevuld worden…

Erik je moet maar snel gaan kijken in Ruinen… echt heel leuk / gezellig zwembad. Grote en kleine tegenover elkaar…! Enne ikke mocht lekker in het grote met mama en tante Wanda … ikke vond het super… alleen die enge beesten die er waren moest mama elke keer wegslaan… dat is wel jammer. Mama zegt dat die heel erg au doen… en zegt dat ze wesp heten?!

Ja mijn mama doet nu veel werken … maar dat geeft niet. Ze zegt daarna genieten we extra van de tijd die we samen hebben dus denk wel dat dit goed moet komen

Nou vriendjes… tot horens.
Dikke kus van Jurian…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mini-boy op 10 Aug 2009 10:40:34

We vinden het alleen maar gezellig hoor Bo als je mee komt praten.
Wat lief dat je van je papa en mama ijs hebt gekregen. Wel jammer dat je mama het alweer zo snel afpakte. Misschien dat je wel wat vaker ijs krijgt als je beter je pap en brood gaat eten. Ik vind ijs ook heel erg lekker en vind het niet erg dat het zo koud is. Maar ja eigenlijk vind ik alles lekker wat papa en mama me geven. Alleen rode kool vind ik vies. Ik heb dat nu 2 keer gekregen, maar beide keren at ik er maar 1 hap van en daarna vond ik het echt niet lekker meer.

Het was gisteren heel erg leuk in de dierentuin samen met papa en mama en opa en oma. Ze vonden allemaal dat ik heel erg lief was geweest en ikke vond dat zelf ook hihi. We gingen om kwart over 11 weg en toen heb ik nog 20 minuten in de auto geslapen. Verder ben ik heel lang wakker geweest om naar de diertjes te kijken. Ik was heel erg onder de indruk van zoveel mooie diertjes. Ik keek echt soms heel verbaasd en met open mond naar de diertjes en heb ook veel gelachen. Ik was ook helemaal niet moe, dus had genoeg tijd om diertjes te kijken. Maar op een gegeven moment viel ik om half 3 zomaar uit het niets in slaap. Papa en mama waren helemaal verbaasd dat ik ineens sliep. Heb ook maar 3 kwartier geslapen, maar omdat ik gewoon vrolijk was vonden papa en mama dat niet erg. Ook opa en oma vonden het erg leuk en opa ging mij telkens uit de buggy halen, zodat ik de diertjes beter kon zien. Om half 6 waren we weer thuis en toen heb ik nog een uurtje geslapen. Om half 7 ging ik eten en daarna nog even lekker spelen. Zoals altijd om 20.00 uur naar bed en ik was zo in slaap. Was toch wel vermoeiend zoveel diertjes kijken.

Enne ik heb gisteren ook nog aan Erik gedacht, dus ik ben wel heel erg schieuwnierig hoe jij het hebt gehad in de dierentuin Erik?

Knuffel,
Tim

Lilypie

Tim vind jij de dierentuin dan niet eng? Jij bent natuurlijk al een stukje ouder, maar mijn papa en mama hebben me tijdens de vakantie een keer meegenomen naar de kinderboerderij…hartstikke eng…mijn papa en mama deden alsof we iets leuk gingen doen…ik helemaal blij…komen we daar aan beginnen die gekke diertjes allemaal te schreeuwen…en ik had helemaal geen oordoppen in…nou ik dacht ik schreeuw gewoon lekker terug en dat heeft geholpen, want toen zijn we weer weggegaan, hihihi! Misschien als ik net zo oud ben als jij dat ik het dan wel leuk vindt.

Mijn papa is de afgelopen 3 weken gezellig elke dag thuis geweest, maar vandaag moest hij weer werken…papa zei gister dat hij liever bij mij wilde zijn, maar dat er ook brood op de plank met komen. Snap ik niet hoor…brood doe je toch op een bordje???

Ik heb in mijn vakantie ook allemaal leuke dingen gedaan. Vooral zwemmen vond ik erg leuk. Lekker chillen in de zwemband en zo kon ik heel het zwembad doorlopen en bij iedereen kijken. Mijn nichtje heeft ook zo’n band…was erg leuk! Ook heb ik in de vakantie voor het eerst op de fiets gezeten. Dat is best spannend en erg leuk want zo kan ik alles zien!

Ik was de eerste week niet helemaal lekker, mijn mondje deed ook zo’n pijn. Nu voel ik iets hards bovenin en kan ik lekker knarsen met mijn ondertandjes. Mama vind dat niet leuk volgens mij, dus ik blijf het lekker doen, haha.

Ben soms ook wel erg moe hoor. Ik wil overal naar toe en kan nu helemaal zelf gaan zitten. Heel makkelijk hoor gewoon op je knietjes en dan billen omhoog en zitten, maar dat kunnen jullie waarschijnlijk ook al heel erg goed. Alleen kan ik nog niet overal staan en dat vind ik wel vervelend hoor, dan roep ik mama en die komt me dan vaak helpen. Lief he…

Nou alle vriendjes op ikkeben veel plezier vandaag. Dikke knuffel!

Wat gezellig dat jullie meekletsen!

Ik ga even een kort berichtje typen, want ik ben heel moe en moet gaan slapen. Ik ben niet naar de dierentuin geweest. Bij ons was de wijk afgesloten ivm een wielerronde, dus we konden er niet in of uit. Papa was er heel boos over, maar het hielp niets. Dus we zijn maar thuis gebleven. Stom hè? Volgende keer beter, zei mama. Leuk dat jij het zo leuk vond Tim, ik word er nog schieuwnieriger van!!

Vanavond klets ik denk ik wel meer, ik ga nu even een dutje doen. Tot later!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk Dani dat je ook met ons mee komt kletsen.

Sorry, maar ik geef jouw papa en mama wel gelijk. De kinderboerderij is net als de dierentuin echt heel leuk. Ik vind het alleen niet leuk dat de diertjes in de kinderboerderij soms weg gaan lopen als ik ze net wil aaien. En op de kinderboerderij vond ik alleen het varken heel erg eng. Ik ging meteen een pruillip trekken toen we erbij stonden en toen hij heel hard geluid ging maken ging ik heel hard huilen. Maar toen gingen papa en mama me troosten en toen ging het weer goed. Zeg maar tegen papa en mama dat je nog een keertje naar de kinderboerderij wil als je iets ouder bent. Hihi wel lief dat ze weggingen toen jij heel hard ging huilen.

Wat een gekke papa heb jij dat hij brood op een plank doet. Dat eet je toch inderdaad gewoon van een bordje. Weet je wat ik niet begrijp…dat vakanties niet langer duren. Na onze vakantie moesten papa en mama ook weer werken. Ik snap dat echt niet. Vakantie houden is toch veel leuker dan werken. En dan hoeven papa en mama mij ook niet zo te missen en ik hun. Pfff soms snap ik niks van de grote mensenwereld!

Ja, leuk is dat he zwemmen! Ik vind dat ook altijd heel erg leuk. In de vakantie heb ik heel veel met papa en mama gezwommen. En ik ga altijd iedere week met mama naar babyzwemmen. Oh nee nu heet het geen babyzwemmen meer, omdat ik al 1 jaar ben geweest. Jeetje hoe zou het dan heten, ik denk dreumeszwemmen

Wat leuk dat je in de vakantie voor het eerst gefietst hebt. Ging dat allemaal goed? Papa en mama namen mij pas mee op de fiets toen ik net 10 maanden was. Wel lief dat jouw papa en mama dat nu al doen. Dan kan jij vast al heel goed zitten en dat kon ik eerder nog niet. Ik vind fietsen echt heel erg leuk. Je komt zoveel tegen onderweg en met mama’s bel en het windscherm spelen is ook erg leuk.

Oh dat is leuk he tanden knarsen. Dat is een goeie dat kan ik ook wel weer eens gaan doen. Vinden papa en mama niet leuk hihi. Ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan, maar na een paar weekjes was dat weer over. Vond het toen wel leuk, dus weet ook niet waarom ik ermee gestopt ben. Ja, die tandjes in je mond doen alleen maar pijn als ze doorkomen. Begrijp er niks van waarom die dingen er zitten. Volgens papa en mama kan ik dan beter eten. Maar beter als nu kan niet, want ik eet alles op wat ik krijg. Nou ja het zal wel ergens goed voor zijn.

Wat ontzettend stom Erik dat jullie wijk was afgesloten. Dat kunnen ze toch niet zomaar doen. Hadden ze dat niet even kunnen laten weten? En had het niet geholpen als jij heel hard ging schreeuwen? Wat nou als papa en mama had moeten werken, dan hadden ze er toch ook door gemoeten. Pfff vind het echt heel zielig voor je dat je niet bent geweest. Je moet maar tegen papa en mama zeggen dat ze dan snel een andere keer moeten gaan want het is echt heel leuk.

Het is vandaag maandag, dus ben ik weer bij opa en oma. Ik lig daar nu ook op bed en ben heel moe dus ga weer verder slapen.

Enne Erik ik las ergens anders dat je zo vroeg bent wakker geworden vandaag. Je had toch beloofd dat je langer ging slapen! Des te uitgeruster ben je hoor om met je speelgoed te spelen

Dikke knuffel voor jullie allemaal en slaap lekker!

Lilypie

Vriendjes…

Willen jullie mij helpen?? Ikke weet nl niet wat ikke heb… Ikke doe allemaal huilen en brommen. Gisterochtend heel de ochtend gehuild/gekrijst bij mama. Mama deed gauw de buitendeur maar dicht want ze schaamde zich voor de buren zo’n leven dat ikke maakte. Ook vannacht ging ikke zelfs huilen (dat is heel lang geleden). Dus mama kwam naar mij toe, maar dat vond ikke niet goed. Ikke nog harder huilen … mama mij troosten even tegen haar aan gehouden maar ikke was niet tevreden. Ikke nog harder huilen … dus kwam papa ook kijken en toen vond ikke het goed. Papa mij even beet gehad en mij daarna weer op bed gelegd toen ben ikken nog heel even gaan huilen maar ben toen toch maar weer gaan slapen. Papa is mijn grote vriend … maar mama vind dat verdrietig. Nu ben ikke alleen thuis met mama maar mis ik papa…

Ikke denk dat ikke moet afkicken van de vakantie… hebben jullie daar ook last van gehad?? Of is dit zo’n irritant moeilijk te nemen sprong?? Hebben jullie tips

Kusje …

Hey Jurian, wat zielig dat je nu af en toe zo verdrietig bent…en ook 's nachts…helemaal niet leuk joh…wil je eigenlijk lekker slapen en dan voel je je zo verdrietig. Ben ik ook weleens hoor.

Misschien word je 's nachts wakker en dan voel je je ineens alleen. Mijn mama heeft het weleens over verlatingsangst ofzo. Jij bent natuurlijk al wel wat ouder, maar zou wel kunnen. En is het niet zo dat jou papa de afgelopen periode veel thuis is geweest en mama meer aan het werk? Zie je papa daarom ook vaker?
Misschien dat je daarom papa iets meer mist of gewend bent dat papa er vaker is?? Je vindt papa en mama natuurlijk even lief!!

Ik mis mijn mama ook eerder en als ik niet lekker ben of ik wil geholpen worden met staan enzo dan ga ik altijd naar mijn mama toe. Vindt papa soms niet leuk…

En kan jij al “springen”. Mijn mama zegt ook weleens dat ik in een sprong zit…nou ik kan net staan en langs tafels lopen, maar springen? Dus ik heb het maar even aan mijn mama gevraagd en die zegt dat in haar boek rond de 55 weken een sprong zou zijn. Kan heel goed hoor!! Want jij kan toch ook weer allemaal nieuwe dingen?

Lieve Jurian…niet meer zo verdrietig zijn he en anders zijn wij er voor je hoor!!

Dikke knuffel!

Wat zielig voor jou Jurian, dat jij zo moest huilen. Jij bent inderdaad aan het springen. Doe je wel voorzichtig? En afkicken van de vakantie moest ik ook, gisteren riep ik de hele dag: “Papa!” Maar hij was aan het werk, dus hij kwam niet. Daar moet ik weer even aan wennen. Ik hoop dat jij vannacht beter kan slapen lief digi-broertje!

Ik ben vandaag bij opa en oma, zoals altijd op dinsdag als papa en mama moeten werken. Alleen mama is ziek, die heeft gistermiddag buikgriep gekregen. Ze heeft heel erge steken in haar maag en darmen en ze moet telkens naar de wc. Mama is niet naar het werk gegaan en opa heeft mij vanmorgen opgehaald. Anders brengt mama mij op weg naar het werk altijd weg, maar omdat ze de deur niet uit kon belde ze opa en kwam hij mij halen. Dat was grappig, zat ik voor het eerst bij een ander dan papa of mama in de auto. Mama komt vanavond misschien bij opa en oma eten, want papa zit weer in het westen van het land (niet leuk!), dus we hadden al afgesproken dat we daar gingen eten. Maar ja, als mama toch nog te ziek is dan eet ik alleen bij opa en oma en dan brengt opa mij weer naar huis. Ik ben benieuwd hoe het met mama gaat, vanmorgen ging het nog niet zo goed.

Ja stom hè, van die wielerronde. De gemeente had niets laten weten, dus papa en mama lazen het in de krant. “Dat kan toch niet zomaar”, zei papa nog boos. Hij zei ook wat vloekwoordjes en dat kostte hem 2 euro per woordje. Wij hebben thuis sinds kort een potje staan en elke keer als papa of mama vloekt, dan moeten ze er 2 euro in doen. Want anders leren ze het nooit af, denken ze. En van dat geld gaan we dan iets leuks doen als er genoeg in zit. Dat vind ik natuurlijk altijd goed!!!

Nou, ik ga nog even verder met m’n middagslaapje. Mama denk ik ook…

Dikke knuffel!