Wat leuk Dani dat je ook met ons mee komt kletsen.
Sorry, maar ik geef jouw papa en mama wel gelijk. De kinderboerderij is net als de dierentuin echt heel leuk. Ik vind het alleen niet leuk dat de diertjes in de kinderboerderij soms weg gaan lopen als ik ze net wil aaien. En op de kinderboerderij vond ik alleen het varken heel erg eng. Ik ging meteen een pruillip trekken toen we erbij stonden en toen hij heel hard geluid ging maken ging ik heel hard huilen. Maar toen gingen papa en mama me troosten en toen ging het weer goed. Zeg maar tegen papa en mama dat je nog een keertje naar de kinderboerderij wil als je iets ouder bent. Hihi wel lief dat ze weggingen toen jij heel hard ging huilen.
Wat een gekke papa heb jij dat hij brood op een plank doet. Dat eet je toch inderdaad gewoon van een bordje. Weet je wat ik niet begrijp…dat vakanties niet langer duren. Na onze vakantie moesten papa en mama ook weer werken. Ik snap dat echt niet. Vakantie houden is toch veel leuker dan werken. En dan hoeven papa en mama mij ook niet zo te missen en ik hun. Pfff soms snap ik niks van de grote mensenwereld!
Ja, leuk is dat he zwemmen! Ik vind dat ook altijd heel erg leuk. In de vakantie heb ik heel veel met papa en mama gezwommen. En ik ga altijd iedere week met mama naar babyzwemmen. Oh nee nu heet het geen babyzwemmen meer, omdat ik al 1 jaar ben geweest. Jeetje hoe zou het dan heten, ik denk dreumeszwemmen ![]()
Wat leuk dat je in de vakantie voor het eerst gefietst hebt. Ging dat allemaal goed? Papa en mama namen mij pas mee op de fiets toen ik net 10 maanden was. Wel lief dat jouw papa en mama dat nu al doen. Dan kan jij vast al heel goed zitten en dat kon ik eerder nog niet. Ik vind fietsen echt heel erg leuk. Je komt zoveel tegen onderweg en met mama’s bel en het windscherm spelen is ook erg leuk.
Oh dat is leuk he tanden knarsen. Dat is een goeie dat kan ik ook wel weer eens gaan doen. Vinden papa en mama niet leuk hihi. Ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan, maar na een paar weekjes was dat weer over. Vond het toen wel leuk, dus weet ook niet waarom ik ermee gestopt ben. Ja, die tandjes in je mond doen alleen maar pijn als ze doorkomen. Begrijp er niks van waarom die dingen er zitten. Volgens papa en mama kan ik dan beter eten. Maar beter als nu kan niet, want ik eet alles op wat ik krijg. Nou ja het zal wel ergens goed voor zijn.
Wat ontzettend stom Erik dat jullie wijk was afgesloten. Dat kunnen ze toch niet zomaar doen. Hadden ze dat niet even kunnen laten weten? En had het niet geholpen als jij heel hard ging schreeuwen? Wat nou als papa en mama had moeten werken, dan hadden ze er toch ook door gemoeten. Pfff vind het echt heel zielig voor je dat je niet bent geweest. Je moet maar tegen papa en mama zeggen dat ze dan snel een andere keer moeten gaan want het is echt heel leuk.
Het is vandaag maandag, dus ben ik weer bij opa en oma. Ik lig daar nu ook op bed en ben heel moe dus ga weer verder slapen.
Enne Erik ik las ergens anders dat je zo vroeg bent wakker geworden vandaag. Je had toch beloofd dat je langer ging slapen! Des te uitgeruster ben je hoor om met je speelgoed te spelen ![]()
Dikke knuffel voor jullie allemaal en slaap lekker!